Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oproep Tot Betoging Brandstofprijzen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw5series Bekijk Berichten
    Ga betogen in de OPEC landen! Zij zijn verantwoordelijk voor de hoge brandstofpijzen onder meer omdat china en india zulke grote hoeveelheden opslorpen in vergelijking met een aantal jaren geleden! Hun economie kent een enorme boost en het westen wordt beetje bij beetje armer. Als enige oplossing zie ik effectieve alternatieve energiebronnen! Maarja wie ben ik
    Zij zijn verantwoordelijk voor de basisprijs die altijd maar verhoogd, maar onze overheden zijn verantwoordelijk voor de belastingen die ze daarop heffen he!
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
      Zij zijn verantwoordelijk voor de basisprijs die altijd maar verhoogd

Waarom?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        Waarom?
        Exactly my thoughts.

Het is gewoon een spel van vraag en aanbod dat niet meer sterk beïnvloedbaar is door individuele aanbieders.
        Er is gewoon een vraagschok opgetreden door de boomende economiën in Azië en de prijs zal dus willens nillens omhoog moeten om terug in evenwicht te komen.
        Het is dus maw pure basiseconomie ofte de werking van een vrije markt. Wil je het anders, wordt dan communist.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk Berichten
          Het is gewoon een spel van vraag en aanbod dat niet meer sterk beïnvloedbaar is door individuele aanbieders.(...)
          Het is dus maw pure basiseconomie ofte de werking van een vrije markt.
          Niks van.
          De stijgende vraag is slechts voor een heel klein deeltje verantwoordelijk voor de stijgende prijzen.
          De grote schuldigen zijn de beursspeculanten die groot geld hebben geroken en bereid zijn de wereld op zijn knieën te krijgen om op zeer korte tijd schatrijk te worden.

Comment

• ik heb zo enkele van die kollegaas die beweren dat de olie 200 dollers staat zij stoppen met werken en binnen zijn

ik vin dat niet zo netjes, maar ja...
            kapitalisme is wel pervers

Comment

• Ik geloof niet in de speculanten-theorie.
              Dat er in de prijs een 10 à 15% speculatie zit, daar kan ik inkomen, maar dat is al jaren zo en terug te vinden in gelijk welk goed dat op een vrije markt in grote hoeveelheid wordt verhandeld.
              Want als de prijs zo zou stijgen door zuivere speculatie, dan vraag ik mij af waar die speculanten hun olie opslaan.

Comment

• dat opslaan is niet live, dat zijn contracten in de toekomst

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  dat opslaan is niet live, dat zijn contracten in de toekomst
                  Inderdaad.

Comment

dat opslaan is niet live, dat zijn contracten in de toekomst
                    Futures noemt men dat op de beurs. Turbo's zijn iets gelijkaardigs. Je kan er zowel schatrijk als straatarm mee worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk Berichten
                      Ik geloof niet in de speculanten-theorie.
                      ...
                      Want als de prijs zo zou stijgen door zuivere speculatie, dan vraag ik mij af waar die speculanten hun olie opslaan.
                      geloof je dan in sprookjes?

toen de prijs over de 150$ ging voor een vaatje (enkele weken terug) sprak men over olie die pas binnen 2 jaar wordt opgepompt.
                      en verder van de rest: lees p-magazine van deze week. ze zitten der knal op

Comment

ik heb zo enkele van die kollegaas die beweren dat de olie 200 dollers staat zij stoppen met werken en binnen zijn

ik vin dat niet zo netjes, maar ja...
                        kapitalisme is wel pervers

Als de olie 200 dollar staat dan koop ik nog een paar extra huisjes in een warm land, dus ik geloof uw collega's voor meer dan 100%, en gelijk hebben ze in overschot

Comment

• ik hoop alleen dat je dan eerlijk voor jezlf en ons bent en geen dop trekt

Comment

• Vanaf dat de gewone man begint de babbelen over de beurs en over olie, komt de crash eraan.

Dat is de enige grote zekerheid in de beurswereld, want of je het nu wil toegeven of niet je bent een speelbal van de groten.

Laat u niet meeslepen en veel mensen liegen gewoon over hun woekerwinsten om maar geen gezichtsverlies te moeten lijden.

Net hetzelfde in Dubai... En dan kan het wonden likken beginnen.

Comment

ik hoop alleen dat je dan eerlijk voor jezlf en ons bent en geen dop trekt
                              Dop is voor losers van belgen en voor parasiterende nieuwe belgen, echte belgen hebben daar geen recht op dat zou je nu toch wel al moeten weten he.

Haat en nijd komen bij de overgrote meerderheid der dappere belgskes boven als het op geld aankomt, mij niet gelaten hebben is de kunst zeg ik altijd, al de rest kan rotten!
                              Na mijn ongevallen heb ik ontdekt hoe de gemiddelde belg in elkaar steekt, nog rotter dan rot, jammer genoeg heeft dat ook op mij overgezet.

Ik doel niet op u hoor bobo!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                                Vanaf dat de gewone man begint de babbelen over de beurs en over olie, komt de crash eraan.

Dat is de enige grote zekerheid in de beurswereld, want of je het nu wil toegeven of niet je bent een speelbal van de groten.

Laat u niet meeslepen en veel mensen liegen gewoon over hun woekerwinsten om maar geen gezichtsverlies te moeten lijden.

Net hetzelfde in Dubai... En dan kan het wonden likken beginnen.
                                Laat de beurs maar lekker zakken, er bestaat altijd nog zoiets als short gaan, op de beurs valt er in beide richtingen veel geld te verdienen, maar ge moet er wat tijd insteken.
                                Ik hoop het trouwens dat de beurs binnekort eens goed doorcrasht want ik wil nog wat extra vastgoed kopen

Comment

• Het zijn ook de mensen die een firma wagen hebben + tankkaart van de firma die zich daar niets van aantrekken. Zolang het maar niet uit hun eigen portemonee is, zullen die daar niet wakker van liggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                    Het zijn ook de mensen die een firma wagen hebben + tankkaart van de firma die zich daar niets van aantrekken. Zolang het maar niet uit hun eigen portemonee is, zullen die daar niet wakker van liggen.
                                    So true

Ik moest wel laatst benzine halen voor de grasmaaier, da's toch zo'n 2 keer per jaar 2 bidonnekes. Fuck, die is duur geworden seg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                                      So true

Ik moest wel laatst benzine halen voor de grasmaaier, da's toch zo'n 2 keer per jaar 2 bidonnekes. Fuck, die is duur geworden seg
                                      Jaaaa, duw et er nog een beetje in..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk Berichten
                                        Laat de beurs maar lekker zakken, er bestaat altijd nog zoiets als short gaan, op de beurs valt er in beide richtingen veel geld te verdienen, maar ge moet er wat tijd insteken.
                                        Ik hoop het trouwens dat de beurs binnekort eens goed doorcrasht want ik wil nog wat extra vastgoed kopen

Dan moet ik u volledig gelijk geven! Het is me toch iets te riskant nu. Ikzelf koop gewoon laag, zeer laag En geduld is een schone deugd! De stress van de trader is niks voor mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                          Het zijn ook de mensen die een firma wagen hebben + tankkaart van de firma die zich daar niets van aantrekken. Zolang het maar niet uit hun eigen portemonee is, zullen die daar niet wakker van liggen.
                                          Ja want die kopen geen eten in de supermarkt en verwarmen hun huis niet ....

Wat een frustratie is dat toch voor sommigen die bedrijfswagens!!!
                                          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                          '15 Volvo XC60 D3

Comment

Working...
                                          X