Is het mogelijk van een nieuwe nummerplaat aan te vragen voor je voertuig, zonder het opnieuw in te moeten schrijven? Ik weet dat je een nieuwe plaat kan aanvragen als de jouwe onleesbaar is geworden, maar dan krijg je in principe dezelfde letter-cijfer-combo terug. Maar stel dat je graag een gepersonaliseerde plaat wil, kan je dat dan achteraf nog doen, of moet je je auto opnieuw inschrijven?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe nummerplaat aanvragen zonder weer BIV te dokken?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenJa, maar geen 5000€Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichtente zien wat e. Als je '1' wil hebben op je plak, dan ga je niet toekomen.
Groots plan
Comment
-
gewoon herinschrijving voertuig doen, vermelden in het des betreffende vak, roos formulier meesturen en een week later krijg je de nieuwe nr plaat. Je moet dan opnieuw voor een volledig jaar je inschrijving betalen, maar de plaat die je nadien instuurd wordt pro rata het aantal dagen teruggestort op het einde van het eerst volgend kwartaal. Je hebt dus geen extra kosten buiten de postzegels
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIs het mogelijk van een nieuwe nummerplaat aan te vragen voor je voertuig, zonder het opnieuw in te moeten schrijven? Ik weet dat je een nieuwe plaat kan aanvragen als de jouwe onleesbaar is geworden, maar dan krijg je in principe dezelfde letter-cijfer-combo terug. Maar stel dat je graag een gepersonaliseerde plaat wil, kan je dat dan achteraf nog doen, of moet je je auto opnieuw inschrijven?So far 233 rondjes op dé ring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk BerichtenWa zijt gij nu weeral van plan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenGeslachtsoperatie, hopen dat Filip zijn vrouw beu is, trouwen met Filip, koning omver rijden (in den donker ergenst), auto van uw man lenen
Groots planPowered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
Comment