Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe nummerplaat aanvragen zonder weer BIV te dokken?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nieuwe nummerplaat aanvragen zonder weer BIV te dokken?

Is het mogelijk van een nieuwe nummerplaat aan te vragen voor je voertuig, zonder het opnieuw in te moeten schrijven? Ik weet dat je een nieuwe plaat kan aanvragen als de jouwe onleesbaar is geworden, maar dan krijg je in principe dezelfde letter-cijfer-combo terug. Maar stel dat je graag een gepersonaliseerde plaat wil, kan je dat dan achteraf nog doen, of moet je je auto opnieuw inschrijven?

Zolang een auto niet van eigenaar verandert, moet je niet opnieuw BIV betalen.
    Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Maar voor een gepersonaliseerde nummerplaat ga je wel afdokken hoor

Comment

Ja, maar geen 5000€

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
          Ja, maar geen 5000€
          te zien wat e. Als je '1' wil hebben op je plak, dan ga je niet toekomen.
          Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten
            te zien wat e. Als je '1' wil hebben op je plak, dan ga je niet toekomen.
            Geslachtsoperatie, hopen dat Filip zijn vrouw beu is, trouwen met Filip, koning omver rijden (in den donker ergenst), auto van uw man lenen

Groots plan

Comment

gewoon herinschrijving voertuig doen, vermelden in het des betreffende vak, roos formulier meesturen en een week later krijg je de nieuwe nr plaat. Je moet dan opnieuw voor een volledig jaar je inschrijving betalen, maar de plaat die je nadien instuurd wordt pro rata het aantal dagen teruggestort op het einde van het eerst volgend kwartaal. Je hebt dus geen extra kosten buiten de postzegels

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                Is het mogelijk van een nieuwe nummerplaat aan te vragen voor je voertuig, zonder het opnieuw in te moeten schrijven? Ik weet dat je een nieuwe plaat kan aanvragen als de jouwe onleesbaar is geworden, maar dan krijg je in principe dezelfde letter-cijfer-combo terug. Maar stel dat je graag een gepersonaliseerde plaat wil, kan je dat dan achteraf nog doen, of moet je je auto opnieuw inschrijven?
                Wa zijt gij nu weeral van plan
                So far 233 rondjes op dé ring

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichten
                  Wa zijt gij nu weeral van plan
                  Jaja, heb jij uw TDI - 300 al besteld ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                    Geslachtsoperatie, hopen dat Filip zijn vrouw beu is, trouwen met Filip, koning omver rijden (in den donker ergenst), auto van uw man lenen

Groots plan
                    ik bedoelde die oliesjeik die nummerplaat '1' had gekocht voor gigantisch veel geld.