Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Jajaja kwek kwek kwek. Van al degenen die hier zit
ten te kakken op osx zou meer dan de helft zijn mening herzien als ze het es een maand in huis hadden.
en ik ga het hier bij laten of zijn volgende maand nog bezig, gauw ff mijn update naar 10.5.3 doen, naar het schijnt is die uit sinds vandaag.
Sorry, maar dat is verkoperspraat.
De wettelijke garantietermijn is 2 jaar, punt.
Art. 1649quater van het BW (wet betreffende de bescherming van de consumenten bij verkoop van consumptiegoederen van 1 september 2004):
De termijnen
Men kan zich beroepen op de wettelijke garantie, indien de niet-conformiteit wordt vastgesteld binnen de 2 jaar na levering van het goed. De wettelijke garantie begint dus te lopen na de levering van het product. Indien de vaststelling gebeurt meer dan zes maanden na de levering dan moet de consument bewijzen dat deze niet-conformiteit bestond op het ogenblik van de levering.
ruitekuiserke? op wat slaagt die "belediging" nu weer?
ruitekuisers is de volkse bijnaam voor een inwoner van Sint Niklaas zoals ze een Aalstenaar Ajoin noemen, een Hammenaar Wuiten etc... het is dus niet als belediging bedoelt.
grappig eigenlijk dat je weet dat er al een tijdje een update uit is van osx maar iets simpel zoals de bijnaam van je eigen stadsgenoten ken je niet
Ik zal je niet helpen.
De Belgische klantonvriendelijke zelfstandigen kunnen al een hele tijd mijn rug op.
Ik doe zoveel mogelijk mijn aankopen over de grens: een heel pak goedkoper en indien nodig doe ik wel rechtstreeks beroep op de fabrikant.
Ik zal je niet helpen.
De Belgische klantonvriendelijke zelfstandigen kunnen al een hele tijd mijn rug op.
Ik doe zoveel mogelijk mijn aankopen over de grens: een heel pak goedkoper en indien nodig doe ik wel rechtstreeks beroep op de fabrikant.
de belgische betweterige consument met test-aankoop in de hand kan al lang mijn rug op
Maar ik hoop dat je de wetgeving nu juist gelezen hebt
de belgische betweterige consument met test-aankoop in de hand kan al lang mijn rug op
Maar ik hoop dat je de wetgeving nu juist gelezen hebt
Ik lees het Belgisch Staatsblad al 20 jaar... ik heb geen les nodig van jou.
Ik hoop dat er nog veel betweterige klanten komen en dat die inhalige zelfstandige nog minder verkoopt.
Ooit heeft iemand gezegd: de klant is koning, de hedendaagse zelfstandige kent dat niet meer.
Comment