Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb gisteren gewoon afgesloten met die melding van AVG. Toen ik vandaag opstarte was de melding weg en nu lijkt alles weer normaal te draaien. Toch bedankt porschepipo
'k heb een sterk vermoeden dat onze breedband modem ver naar de zak is. volgens mij had 't spel al van rond den 12e moeten resetten naar full broadband, het is ondertussen den 18e en internet is nog altijd zo slow as hell.
nu, mijn vraag: in hoeverre heeft telenet klantennummer/weet ik veel wat nodig om mij als 'klant' te herkennen ?
ik heb geen factuur, klantennummer of PW/login bij de hand, en kan er voorlopig ni direct aan. gaan ze mij daar aan den helpdesk helpen adhv modemnummer eventueel ?
'k heb een sterk vermoeden dat onze breedband modem ver naar de zak is. volgens mij had 't spel al van rond den 12e moeten resetten naar full broadband, het is ondertussen den 18e en internet is nog altijd zo slow as hell.
nu, mijn vraag: in hoeverre heeft telenet klantennummer/weet ik veel wat nodig om mij als 'klant' te herkennen ?
ik heb geen factuur, klantennummer of PW/login bij de hand, en kan er voorlopig ni direct aan. gaan ze mij daar aan den helpdesk helpen adhv modemnummer eventueel ?
Ik denk enkel dat ze je kunnen helpen via een klantennummer of factuurnummer,misschien eens proberen via je naam enzo...
Comment