Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Schaevertje Bekijk Berichten
    Zet je die foto's rechtstreeks van je camera naar Word, of zet je de foto's eerst op je pc, en daarna in Word?
    Eerst op pc, dan naar word.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
      Eerst op pc, dan naar word.
      Eerst even vragen in welke extensie deze is? Als dit jpg, gif of tiff formaat is probeer dan eens hetvolgende:

Als dit een andere onbekend formaat is dan best eens openen in paint en save as .bmp of .jpg

Comment

• Zijn gewone .jpg's, gedownload van het fototoestel.

Comment

• Welk programma gebruiken jullie om links van Rapidshare te downloaden.
          Ik vind het lastig om alles zo 1 voor 1 te selecteren
          Ik heb een premium-account .
          alvast bedankt
          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• flashget

Comment

• Als ik daarin een bestand download van normaal 200 mb , is dat plots 26kb
              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                Als ik daarin een bestand download van normaal 200 mb , is dat plots 26kb
                Omdat hij de html pagina download ipv het bestand

Als je Firefox gebruikt -> Flashgot addon

Werkt ook tesamen met Flashget en vele andere downloadmanagers maar je kan ook de downloadmanager van Firefox blijven gebruiken

Comment

• gewoon zien dat je link eindigt op .rar of .avi
                  kan zijn dat je dan bestanden van 6 kb download, maar dat is dan gewoon dat de link offline is gehaald..

Comment

• Op youtube staan er ook een paar filmpjes met uitleg

Comment

• 'jdownloader' is ook goed

Comment

• heb onlangs m'n vriendin haar pc geformat (xp pro), maar als ze nu bv. office opstart of windows live mail, komt er altijd het bekende windows installer laadvenstertje alvorens het programma zelf opent.

iemand een idee?
                        2015 BMW F11 520dA
                        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                          heb onlangs m'n vriendin haar pc geformat (xp pro), maar als ze nu bv. office opstart of windows live mail, komt er altijd het bekende windows installer laadvenstertje alvorens het programma zelf opent.

iemand een idee?
                          Kheb dat probleem ooit ook is gehad, weet niet meer hoe ik het opgelost had. Maar heb je SP3 of SP2 geïnstalleerd?

Comment

heb onlangs m'n vriendin haar pc geformat (xp pro), maar als ze nu bv. office opstart of windows live mail, komt er altijd het bekende windows installer laadvenstertje alvorens het programma zelf opent.

iemand een idee?
                            Kun je soms voorhebben als outlook of ander office programma niet goed afgesloten word en bij de volgende herstart telkens de installer geeft. ook kan het een corrupt profiel zijn. Kijk eens in je eventviewer als hij een melding geeft of kijk ook eens als je outlook afsluit of deze nog in je processen in de taskmanager staat.

Als dit allemaal niet lukt start je outlook eens in safemode op commando: outlook.exe /safemode

hiermee start outlook zonder addins op en kijk bij de volgende herstart of hij dan nog de installer geeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schaevertje Bekijk Berichten
                              Kheb dat probleem ooit ook is gehad, weet niet meer hoe ik het opgelost had. Maar heb je SP3 of SP2 geïnstalleerd?
                              windows is volledig up-to-date

Oorspronkelijk geplaatst door cody_772 Bekijk Berichten
                              Kun je soms voorhebben als outlook of ander office programma niet goed afgesloten word en bij de volgende herstart telkens de installer geeft. ook kan het een corrupt profiel zijn. Kijk eens in je eventviewer als hij een melding geeft of kijk ook eens als je outlook afsluit of deze nog in je processen in de taskmanager staat.

Als dit allemaal niet lukt start je outlook eens in safemode op commando: outlook.exe /safemode

hiermee start outlook zonder addins op en kijk bij de volgende herstart of hij dan nog de installer geeft.
                              outlook wordt niet gebruikt, heb ik zelfs niet geinstalleerd. maar ik zal het eens bekijken bij Word of zo
                              2015 BMW F11 520dA

Comment

windows is volledig up-to-date

outlook wordt niet gebruikt, heb ik zelfs niet geinstalleerd. maar ik zal het eens bekijken bij Word of zo
                                Misschien office dan gewoon eens uninstallen en opnieuw installen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cody_772 Bekijk Berichten
                                  Eerst even vragen in welke extensie deze is? Als dit jpg, gif of tiff formaat is probeer dan eens hetvolgende:

Als dit een andere onbekend formaat is dan best eens openen in paint en save as .bmp of .jpg
                                  Probleem blijft zich stellen. Heel vreemd want afbeeldingen en eigenschappen lijken me allemaal normaal. Nog andere opties?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                    Welk programma gebruiken jullie om links van Rapidshare te downloaden.
                                    Ik vind het lastig om alles zo 1 voor 1 te selecteren
                                    Ik heb een premium-account .
                                    alvast bedankt
                                    Gewoon de download manager van rapidshare zelf.
                                    Werkt super

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                                      Probleem blijft zich stellen. Heel vreemd want afbeeldingen en eigenschappen lijken me allemaal normaal. Nog andere opties?
                                      Als ik de foto's echter resize, dan laadt het programma ze wel OK.
                                      Zou de resolutie te hoog liggen voor powerpoint en/of word?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cody_772 Bekijk Berichten
                                        Misschien office dan gewoon eens uninstallen en opnieuw installen?
                                        even gekeken of Word nog in de processenlijst stond na ik het had afgesloten en dat was negatief.

dan even in de opstartlijst beginnen snuffelen en een paar dingen zoals quicktime-rommel uitgezet ('k dacht toch dat ik na de format dit allemaal had goed gezet) en 't probleem is opgelost
                                        2015 BMW F11 520dA

Comment

• Ik wil hier Windows 7 installeren.
                                          Kan ik "mijn gegevens" uit iTunes bewaren zodat ik mijn iPhone niet terug moet activeren?

Comment

Working...
                                          X