Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraagje voor Q8 libertycard gebruikers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • vraagje voor Q8 libertycard gebruikers

    Ik tank met een Q8-liberty card en er wordt gefactureerd om de 14 dagen of per 3 tankbeurten.
    Mijn laatste factuur dateert van 23 februari en sindsdien ben ik al meer dan drie keer gaan tanken, nog geen spoor van een factuur…
    Ik zond 2 dagen terug al een mailtje naar de support, maar geen antwoord.
    Iemand anders in gelijkaardige situatie?

    Mvrgr

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
    Ik tank met een Q8-liberty card en er wordt gefactureerd om de 14 dagen of per 3 tankbeurten.
    Mijn laatste factuur dateert van 23 februari en sindsdien ben ik al meer dan drie keer gaan tanken, nog geen spoor van een factuur…
    Ik zond 2 dagen terug al een mailtje naar de support, maar geen antwoord.
    Iemand anders in gelijkaardige situatie?

    Mvrgr
    De 14 dagen zijn mss nog niet voorbij?
    In Q8 Libertyweb lijkt alles toch normaal te zijn...

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
      De 14 dagen zijn mss nog niet voorbij?
      23/02 + 14 dagen = 08/03
      het is niet van hun gewoonte

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door ikzit 2050
        De postbode is misschien verstrooid en steekt je post in de verkeerde brievenbus.
        via mycertipost.be ontvang ik de factuur 5 minuten nadat ze gegenereerd werd
        er komt geen postbode meer aan te pas

        vervelende is, en heb het al eens meegemaakt, als zij menen dat je een factuur niet betaald hebt (of je ze nu ontvangen hebt of niet) dan blokkeren ze je kaart

        Comment


        • #5
          ik krijg een mailtje van Q8, mijn volgende factuur ontvang ik 24 maart a.s.

          heb hen toch eens gevraagd waarom ze nu plots (na drie jaar) niet meer om de 14d factureren

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
            Ik tank met een Q8-liberty card en er wordt gefactureerd om de 14 dagen of per 3 tankbeurten.
            Mijn laatste factuur dateert van 23 februari en sindsdien ben ik al meer dan drie keer gaan tanken, nog geen spoor van een factuur…
            Ik zond 2 dagen terug al een mailtje naar de support, maar geen antwoord.
            Iemand anders in gelijkaardige situatie?

            Mvrgr
            Wij zitten ook bij Q8, maar het laatste wat ik zou doen is vragen om te betalen.
            Hopelijk zijn ze u gewoon vergeten.
            Dat geluk heb ik tot nu toe nog niet gehad.

            Comment


            • #7
              vergeten? Ich don't think so, de sheiks blokkeren m'n kaart als ik niet binnen de 7 dagen betaald heb, die weten heel goed wat ze nog van u tegoed hebben

              heb antwoordje gekregen op m'n laatste mail, geen tekst maar excel-tabelleke met overzicht van mijn laatste tankbeurten

              enfin, k'gaat zo laten maar als er mij iemand kan vertellen waarom ze nu plots zoveel tijd tussenlaten, graag

              Comment


              • #8
                Kan je zo een Q8-liberty card ook als particulier aanvragen?
                En zijn daar voordelen aan of niet onmiddellijk??

                Comment


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door SLEMPIE Bekijk Berichten
                  Kan je zo een Q8-liberty card ook als particulier aanvragen?
                  En zijn daar voordelen aan of niet onmiddellijk??
                  is enkel voor zelfstandigen en vrije beroepers, je krijgt korting volgens het volume dat je afneemt

                  Comment


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                    via mycertipost.be ontvang ik de factuur 5 minuten nadat ze gegenereerd werd
                    er komt geen postbode meer aan te pas

                    vervelende is, en heb het al eens meegemaakt, als zij menen dat je een factuur niet betaald hebt (of je ze nu ontvangen hebt of niet) dan blokkeren ze je kaart
                    Certipost is een samenwerking tussen Belgacom en De Post, dat laat al het ergste vermoeden Ik heb geen goede ervaringen met die mannen en dan ging het niet over een paar tankbeurten die moesten gefactureerd worden

                    Q8 kan veel geld uitsparen door dat niet zo frequent te sturen via Certipost, dit is vrij duur per factuur. Het zou me niet verbazen dat ze daarom de frequentie afbouwen.
                    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                    '15 Volvo XC60 D3

                    Comment


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                      Certipost is een samenwerking tussen Belgacom en De Post, dat laat al het ergste vermoeden Ik heb geen goede ervaringen met die mannen en dan ging het niet over een paar tankbeurten die moesten gefactureerd worden

                      Q8 kan veel geld uitsparen door dat niet zo frequent te sturen via Certipost, dit is vrij duur per factuur. Het zou me niet verbazen dat ze daarom de frequentie afbouwen.
                      hoeveel zou hen dat kosten, per certipost-verzending, uiteindelijk is dat gewoon een mailbox toch?

                      Comment


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                        hoeveel zou hen dat kosten, per certipost-verzending, uiteindelijk is dat gewoon een mailbox toch?
                        Ik heb de tarieven geweten, maar die zijn ook afhankelijk van het volume dat Q8 verwerkt over het Certipost platform, en het is dus echt wel vrij duur omdat je per factuur betaald. Al betaal je maar 0.10 cent per factuur, zoiets loopt op voor iets heel simpel.
                        De technische kost is niet zo groot van dat systeem, maar ze staan sterk in de markt.
                        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                        '15 Volvo XC60 D3

                        Comment


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                          Ik tank met een Q8-liberty card en er wordt gefactureerd om de 14 dagen of per 3 tankbeurten.
                          Mijn laatste factuur dateert van 23 februari en sindsdien ben ik al meer dan drie keer gaan tanken, nog geen spoor van een factuur…
                          Ik zond 2 dagen terug al een mailtje naar de support, maar geen antwoord.
                          Iemand anders in gelijkaardige situatie?

                          Mvrgr
                          't zelfde bij mij!!

                          Nog geen spoor van een factuur terwijl ik deze maand minstens al 6x ben gaan tanken met de Q8-kaart...

                          Alleszins ik ga er niet achter zoeken

                          Comment

                          Working...
                          X