Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen - vragen en antwoorden - part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tiso Bekijk Berichten
    kan vanalles zijn: spyware, virus, oververhitting,....
    geeft de pc een bepaalde foutmelding voordat hij uitvalt?
    Neen, valt ineens weg.
    Ik zit nu op het account van men ma, en daar heb ik géén probleem
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
      Men pc valt op de 5min uit
      Ik dacht eerst dat het was omdat ik Live for Speed speelde,maar blijkbaar niet.
      Wat kan hier de oorzaak van zijn?
      is dit te verhelpen met een programma?

Alvast bedankt!
      Zowel voor jou als toerke:

Probeer je computer eens te scannen met Advanced Windows Care en CCleaner.
      Gratis te downloaden, en zeer goede software.

Al een systeemherstel uitgevoerd, trouwens? Ook dat helpt vaak.

Comment

• Advanced Windows Care V2 Personel kan je dwnloaden op http://www.iobit.com/

Ccleaner vind je op http://www.ccleaner.com/

Succes!

Comment

• Mercii !

Comment

Mercii !
            is da al ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
              Advanced Windows Care V2 Personel kan je dwnloaden op http://www.iobit.com/

Ccleaner vind je op http://www.ccleaner.com/

Succes!
              zeer goed gratis anti-virus programma: AVG 7.5
              en nog een goed anti-spyware programma: Ad-Aware SE PE
              2015 BMW F11 520dA
              1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Mercii !
                Hoop dat het lukt. En anders blijven het interessante programma's om spyware en problemen mee op te sporen en te herstellen.

Een systeemherstel is meestal een gemakkelijke en vooral veilige oplossing omdat je gewoon naar een eerdere situatie terugkeert, al moet je soms een paar keer naar een vorig herstelpunt teruggaan.

Geregeld backups maken is natuurlijk altijd aangewezen, zeker als je de zopas genoemde software voor het eerst gebruikt. Maar persoonlijk heb ik nog nooit enig probleem ondervonden. Advanced Windows Care draai ik meerdere keren per dag, voornamelijk als ik informatie over software en scripts zoek, want daar wordt behoorlijk wat 'vuiligheid' op gezet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                  is da al ?
                  Grapjas!

Comment

Grapjas!
                    merci

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                      zeer goed gratis anti-virus programma: AVG 7.5
                      en nog een goed anti-spyware programma: Ad-Aware SE PE
                      AVG is inderdaad het beste gratis anti-virus programma dat er momenteel bestaat.
                      Ook Avast zou zeer goed zijn, maar daar ben ik niet zo gek op.

Het anti-spyware programma dat jij hier vermeldt, ken ik niet.
                      Ik veronderstel dat jij het draait en het goed is.

Maar het is echt opgepassen geblazen voor veel van dergelijke programma's, want vaak wordt ook daarin spyware verwerkt!

Comment

AVG is inderdaad het beste gratis anti-virus programma dat er momenteel bestaat.
                        Ook Avast zou zeer goed zijn, maar daar ben ik niet zo gek op.

Het anti-spyware programma dat jij hier vermeldt, ken ik niet.
                        Ik veronderstel dat jij het draait en het goed is.

Maar het is echt opgepassen geblazen voor veel van dergelijke programma's, want vaak wordt ook daarin spyware verwerkt!
                        ik draai hitmanpro als anti-spyware-ding. op het feit na dat de helft van de anti-spywareprogs die er inzitten trails van 30 dagen zijn, vind ik dat wel ok. die Ad-Aware zit er ook in.

als anti-virus had ik idd eerst Avast, maar omdat die automatisch update wanneer hij het wou (bijvoorbeeld terwijl ik aan het gamen was), ben ik overgestapt naar AVG, die update één keer per dag bij het opstarten en dan niet meer. zo heb ik het graag.
                        2015 BMW F11 520dA
                        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tiso Bekijk Berichten
                          onlangs nieuwe software geïnstalleerd?
                          firewall/virusscanner die mss ambetant doet?
                          niks nieuw geinstaleerd neen

firewal/virusscanner die ambetant doet ???
                          wat bedoel je daar mme ?

@Karin
                          als ik Advanced Windows Cleaner wil downloaden blokkeert hij ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                            als anti-virus had ik idd eerst Avast, maar omdat die automatisch update wanneer hij het wou (bijvoorbeeld terwijl ik aan het gamen was), ben ik overgestapt naar AVG, die update één keer per dag bij het opstarten en dan niet meer. zo heb ik het graag.
                            AVG is inderdaad veel gebruiksvriendelijker.
                            Ik heb Avast ooit moeten installeren omdat ik mijn AVG er na problemen met mijn computer niet meteen meer op kreeg en ik toch enige beveiliging wilde hebben. Avast begon te scannen en gedurende meer dan een uur heb ik mijn computer niet meer kunnen gebruiken. Was een complete ramp.

Comment

• Ik ben nog altijd niet weggevallen...
                              Hartelijk bedankt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten

wat bedoel je daar mme ?

@Karin
                                Wat bedoel je daarmee?
                                Blokkeert die tijdens het downloaden of voordien?

Comment

Wat bedoel je daarmee?
                                  Blokkeert die tijdens het downloaden of voordien?
                                  vanaf dat ik op download klik blokkeert hij yep

Comment

Ik ben nog altijd niet weggevallen...
                                    Hartelijk bedankt!
                                    Hoop dat het zo blijft en anders laat je het maar weten.
                                    Dan probeer ik een andere oplossing te vinden.

Comment

vanaf dat ik op download klik blokkeert hij yep
                                      Heb je je pop-up blokkering uitgeschakeld?

Comment

wat bedoel je daar mme ?

@Karin
                                        ik heb dat vroeger eens voorgehad, dat de firewall, op veel sites vanalles blokkeerde, ik heb daar toen lang achter gezocht om dat in orde te krijgen
                                        schakel firewall en/of virusscanner eens uit, en probeer dan nog eens opnieuw
                                        dan kunt ge zeker zijn dat het daar wel/niet aan ligt

Comment

Heb je je pop-up blokkering uitgeschakeld?

waar doe je dat ?
                                          ik ken niks maar dan ook niks van PC

Comment

Working...
                                          X