Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik kende hem vooral van discovery channel, ben geen fan van het hot rod gedoe en ook niet echt van de man zelf als ik eerlijk ben. Maar RIP natuurlijk.
(weet niet of het hier al ergens vermeld is)
Ik vind het ook zo schokkerend gewoon dat 'ie zo vroeg al overleden is...
In de series moest 'ie zich wel ferm opjagen af en toe, maar ik was zeker fan van het hele gebeuren.
Is ééb van men favoriete programma's!!!Kan het bijna ni geloven,een groot verlies zoals eerder gezegd,hopelijk wordt zen zaak waar hij zoveel werk moeite zweet geld en tranen ingestoken heeft voortgezet,en op zen minst evengoed zoals hij dat deed.
Is ééb van men favoriete programma's!!!Kan het bijna ni geloven,een groot verlies zoals eerder gezegd,hopelijk wordt zen zaak waar hij zoveel werk moeite zweet geld en tranen ingestoken heeft voortgezet,en op zen minst evengoed zoals hij dat deed.
ik ben al fan van boyd sind sik als 10jarige chroom en vlammen kocht. (niet alleen voor het bikini-nummer)
Elke keer weer stond er een knappe creatie van hem in, en zag je vele anderen op meetings met zijn velgen.
Ze zullen tot ginds wel niet geraken maar,...... men deelneming.
Hopelijk brengen er veel hotrodders hem een laatste groet.
Comment