Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GESTOLEN !!! Porsche 993 4S .

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• en als je zegt: ze hebben ingebroken (maar geen inbraaksporen) in mijn huis en een sleutel gestolen...

wat dan ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
      en als je zegt: ze hebben ingebroken (maar geen inbraaksporen) in mijn huis en een sleutel gestolen...

wat dan ?
      Dan heb je problemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
        Dan heb je problemen
        Ja sla dan gewoon een ruitje in, is veel goedkoper dan een auto, dan heb je wel inbraaksporen
        Ik vind persoonlijk dat oplichting ook diefstal is, en indien je hiervoor verzekerd bent, dit niet zou mogen leiden tot discussie...

Weet iemand ook of de Maserati gevonden is, of staat deze ergens veilig opgeborgen voor als de dader volgend jaar vervroegd vrijkomt?

@KrisH: Dat de Antwerpse onderzoekrechter geen bevelschrift wou sturen nr Duitsland, is ronduit schandalig!

Moest er een internationale databank bestaan met chassisnummers van gestolen auto's, die door handelaars verplicht zou moeten nagekeken worden bij aankoop van een voertuig, dan had vdbergh deze auto nooit kunnen verkopen... En als je weet dat 90% (letterlijk) van de auto's gekocht worden met een auto-krediet, zouden de banken de verantwoordelijkheid op zich moeten nemen om in deze database het chassisnr na te trekken, alvorens het schrijven van hun bankcheque. Zo zouden ook particulieren beschermd worden tegen het ongeweten aankopen van gestolens wagens...

Wat die wet betreft, dat onwetende kopers de auto uiteindelijk mogen houden, dat is weer typisch. Stel je het volgende voor: Jij bent autohandelaar. Ik steel een luxeauto en verkoop ze aan 80k aan jou. Jij verkoopt deze snel weer door voor pakweg 85k. Ik werk met een valse naam, en jij speelt het spelleke mooi mee door de politie op een dwaalspoor te zetten (voor één keer moogt ge zeggen da ik een rosse met snor en bril ben)... Jij behoudt je 5k winst en samen verdelen we de 80k die "verdwenen" is bij de aankoop van de wagen... Snel verdiend toch? Dergelijke wet is voor mij "de kat bij de melk zetten"...
        Last edited by Individualizer; 21/03/2008, 15:45. Reden: typo
        My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• ben ook ooit zo opgelicht geweest,wagen weg,weet waar ie verkocht was en dacht er zelfs aan met mijn reservesleutel die ik nog had liggen hem terug te halen en desnoods in onderdelen te verkopen om toch maar iets te recupereren,als ze me zouden snappen zou ik volgens mijn advocaat meer gestraft worden als de oplichter zelf.....
          kerel uiteindelijk gevat,zeer gekend bij gerecht,oplichting -ongedekte cheqeus-valse rekeningen,oplichting van postbank en andere banken.noem maar op,
          klant die zijn auto ter goeder trouw naar garage bracht voor onderhoud kwam er s'avonds terug achter en hij zij dan met big smile,uw auto,heb ik hier nooit gezien wat bazuin je nou,de documenten liggen er automatisch in dus had hij deze maar vlug door te sluizen.....lijkt allemaal ongelooflijk maar echt gebeurd...
          gerecht........???????!!!!!!!!is enkel ter beschikking voor de kl***zak**s in ons belgenland,worden meestal goed geholpen van wie we het niet zouden verwachten,
          een jaartje bak en weg met 30.000.000bfr,zal daar wel leuk zijn denk ik voor zo'n gasten,kunnen ze lekker plannen smeden tegen de tijd dat ze buiten komen.

in ieder geval reken er hoegenaamd niet op dat je iets van je auto of zuur verdiende centen terug zal zien,hoe hard het ook aankomt

getekend
          een jammer genoeg opgelichte kerel

Comment

• Hoe is het met deze wagen?
            Ik heb de openingspost nog eens bekeken.. toch schitterend exemplaar hoor
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Op hln stond onlangs dat door een gebrek aan plaats in de gevangenissen celstraffen tot 3 jaar vervangen worden door de elektronische enkelband. In een ander artikel stond dat er onvoldoende enkelbanden beschikbaar zijn en dat veel veroordeelden ongestraft wachten op zo'n band!

Terwijl de brave Belg gaat werken voor een aalmoes, wordt zijn huis leeggeroofd/auto gestolen door zulk krapuul...

't Wordt misschien eens tijd om op andere partijen te stemmen

Comment

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Ging toch over een 3200 GT met beige interieur ?
                edit: zie net dat het ne donkerpaarse is, oeps :-)

En wat betreft die andere partijen: gelooft gij dat die een oplossing kunnen bieden ? haaaaaaaahahahahahahah :-)
                Last edited by ; 13/04/2009, 12:07.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk Berichten
                  http://www.kapaza.be/Autos/Maserati/...GT_ref_65.html
                  Ging toch over een 3200 GT met beige interieur ?
                  edit: zie net dat het ne donkerpaarse is, oeps :-)

En wat betreft die andere partijen: gelooft gij dat die een oplossing kunnen bieden ? haaaaaaaahahahahahahah :-)
                  26k euro voor een maser van 2001? OMG die dingen zakken in prijs

Comment

• Misschien willen ze er snel vanaf. Is dat niet verdacht ?

Comment

Zoals de politiek in Belgie in elkaar zit, zal dat moeilijk zijn, maar beginnen vanuit een correct uitgangspunt, namelijk dat criminelen moeten bestraft worden, in plaats van beschermd (zoals alle links partijen willen doen), is al een goed begin. Belgie anno 2009 is een van de meest linkse landen van Europa. Het VB is daar het bewijs van : populair, maar geweerd uit elke coalitie.

Comment

• Mja, voor mijn part :-)
                        Het enige wat ze in mijn ogen (goed) doen, is wat in koor staan blaten over wat er allemaal fout loopt hier. Kan ik ook hoor.
                        Maar concrete oplossingen, de manier waarop ze dat willen doen, heb ik nog niet gehoord ? Hebben ze nog een extra gevangenisje of drie in hun mouw zitten klaar voor te openen ? En wat zweepjes in aanslag voor justitie wat te versnellen ?
                        Pas op, met veel dingen waar ze de vinger opleggen ben ik eigenlijk nog wel akkoord, maar ik hoor geen haalbare oplossingen. Het budgettaire nog buiten beschouwing gelaten.

Overigens wel gruwelijk offtopic allemaal geloof ik :-)
                        Last edited by ; 13/04/2009, 12:52.

Comment

Mja, voor mijn part :-)
                          Het enige wat ze in mijn ogen (goed) doen, is wat in koor staan blaten over wat er allemaal fout loopt hier. Kan ik ook hoor.
                          Maar concrete oplossingen, de manier waarop ze dat willen doen, heb ik nog niet gehoord ? Hebben ze nog een extra gevangenisje of drie in hun mouw zitten klaar voor te openen ? En wat zweepjes in aanslag voor justitie wat te versnellen ?
                          Pas op, met veel dingen waar ze de vinger opleggen ben ik eigenlijk nog wel akkoord, maar ik hoor geen haalbare oplossingen. Het budgettaire nog buiten beschouwing gelaten.

Overigens wel gruwelijk offtopic allemaal geloof ik :-)
                          Ik vind juist dat de bestaande partijen, links of niet, vooral zitten bleiten : en maar klagen dat ze niet alle gevangenen kunnen opsluiten ...

... maar wie kan er zorgen voor extra gevangenissen ? Euhm, de oppositie ? Plop de kabouter ? Superman ?

Misschien zijzelf ? Als er nu partijen zijn die bewezen hebben dat ze het niet kunnen, zijn het die die de laatste 20 jaar zoal in coalitie zaten.

Tuurlijk is het makkelijk om kritiek te geven, maar dat is niet mijn probleem, politieker hebben hun beroep gemaakt van iets dat ze deftig zouden moeten doen. Ze worden er al deftig voor betaald, dat ze nu eens doen wat de mensen vragen.

De impotentie van het Belgische gerecht is daar een schrijnend voorbeeld van ... op dat vlak hebben we nog tientallen jaren achterstand.

Comment

• Tientallen jaren???
                            Vooroorlogse toestanden...
                            Ronduit schandalig.
                            Als ze criminelen niet kunnen straffen, dan moet de stoel maar komen.
                            Alle zware criminelen de stoel op. Er zal snel weer plaats zijn voor cellen.
                            Je kan zelf het beste recht in eigen handen nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door devilxtreme Bekijk Berichten
                              Tientallen jaren???
                              Vooroorlogse toestanden...
                              Ronduit schandalig.
                              Als ze criminelen niet kunnen straffen, dan moet de stoel maar komen.
                              Alle zware criminelen de stoel op. Er zal snel weer plaats zijn voor cellen.
                              Je kan zelf het beste recht in eigen handen nemen.
                              Probleem is dat er ook onschuldigen op die stoel zullen belanden ... neem jij hiervoor de verantwoordelijkheid ?

Moest dat geen probleem zijn : doe maar.

Comment

Working...
                              X