Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoeveel KORTING gekregen ???

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
    Dit is mijn laatste reply in dit topic. Ik ben van mening dat je koopt aan de prijs dat iets kost en dat je koopt waar je het best behandeld wordt.
    wat een zever, alsof de mensen niet op zoek mogen gaan naar de beste deal
    als jij graag teveel betaalt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smurf Bekijk Berichten
      Je haalt meer voordeel uit de speciale serie VW Multivan "Snowlife"
      Helaas is de snow niet meer beschikbaar, denk ik. 'T staat iig niet meer op www.vw.be Maar wat was er dan de voordelige element uit deze serie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
        wat een zever, alsof de mensen niet op zoek mogen gaan naar de beste deal
        als jij graag teveel betaalt...

Vraag dan in het vervolg ook korting in de restaurant he

Comment

• Gewoon wijselijk vermijden en hem niet teveel aandacht voeren
          Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
            Wat een triestig Topic zeg!!!!

En dan verschieten jullie dat er autofabrieken moeten sluiten? Dik triestige boel!!!!
            Hebben de autoconstructeurs (en niet enkel deze) dit niet zelf in de hand gewerkt

Comment

• hoeveel korting krijg je normaal bij dodge als bedrijf?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                hoeveel korting krijg je normaal bij dodge als bedrijf?
                Ik dacht iets van een 5%, grote klanten of leasingbedrijven krijgen iets van een 10% dacht ik. Tenminste bij de lancering van de Caliber en wss dus ook bij de lancering van de Nitro.

Zin in een Dodge?

Comment

• bwoah zo'n nitro is nog knap. maar wat kostelijk. tenzij je de basis diesel neemt. maar dan heb je geen leder en gewone stalen velgen. ipv die 20inch kleppers.
                  mocht de korting meer geweest zijn. (10%) zou ik hem nog deftig overwegen.

Comment

• en ik had dus prijzen aangevraagd maar voor kortingen moet ik bij hun gaan. die willen ze niet doorsturen. maar ik ga men tijd niet gaan verdoen als ik nog niet weet hoeveel korting het is.

Comment

bwoah zo'n nitro is nog knap. maar wat kostelijk. tenzij je de basis diesel neemt. maar dan heb je geen leder en gewone stalen velgen. ipv die 20inch kleppers.
                      Efkes een belleke gedaan:

Kortingen Dodge Nitro (officiëel):

Particulier: 0%
                      Fleet: 0%
                      Big Fleet: 10%

Edith zegt dat een garage een 2 à 3% kan geven aangezien 0% korting heden ten dage "not done" is

Comment

• bij mijn offerte zat een brief dat ik voor de korting te bespreken eens moest langskomen. dus zullen ze misschien iets van een pack erbij geven?

*schrapt dodge*
                        tzal hun leren.
                        ik wil percentjes.

maar tblijft een coole bak.

Comment

bij mijn offerte zat een brief dat ik voor de korting te bespreken eens moest langskomen. dus zullen ze misschien iets van een pack erbij geven?

*schrapt dodge*
                          tzal hun leren.
                          ik wil percentjes.

maar tblijft een coole bak.
                          Geen packs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                            Geen packs
                            ze hebben nogthans packs staan op hun prijslijsten.

gewoonweg niets van korting dan;
                            wat een zakzitters. zo gaan ze nooit dodge's in het straatbeeld krijgen.
                            dan wil ik mij eens opofferen.

Comment

bwoah zo'n nitro is nog knap. maar wat kostelijk. tenzij je de basis diesel neemt. maar dan heb je geen leder en gewone stalen velgen. ipv die 20inch kleppers.
                              25.700 EUR ex tva voor een SXT met 17" alu wel geen leder en 6 manueel

Comment

ze hebben nogthans packs staan op hun prijslijsten.

wat een zakzitters. zo gaan ze nooit dodge's in het straatbeeld krijgen.
                                dan wil ik mij eens opofferen.
                                Ze verkopen nochtans goed voor een merk dat maar 10 maanden op de Belgische markt is.

Tov de concurrentie ligt de prijs vrij goed, schappelijk zelfs

Comment

Omdat andere merken hun prijzen systematisch hoog plaatsen om te kunnen gooien met kortingen moet niet iedereen dit doen

Op m'n A4 heb ik naast de vaste nettokorting op de twee packs (premium+ en discover+) nog 10% korting gekregen (op auto + resterende optie) plus daarboven 50€ nettokorting

Comment

• op mijne leon fr heb ik 11% gekregen +500€om dat de baas er drie dagen en 360km mee gereden had.(mijn testritje was daar ook nog bij.)
                                    En bij aflevering zat er nog meer dan een halve tank diesel bij.
                                    Nissan QQ driver.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk Berichten
                                      op mijne leon fr heb ik 11% gekregen +500€om dat de baas er drie dagen en 360km mee gereden had.(mijn testritje was daar ook nog bij.)
                                      En bij aflevering zat er nog meer dan een halve tank diesel bij.
                                      goedgelovige thomas
                                      tzal eerder zijn. omdat er nog 10 eventuele kopers mee rondgereden hebben en alles eens goed doorgesleurd hebben.

Comment

• Verleden jaar ging ik horen naar kortingen voor een AUDI Q7.
                                        Bij de eenen kreeg ik 4% en bij twee anderen 6%. Ik heb toen gekocht aan 6%.

Een vriend van mij is nu aan het kijken naar een nieuwe AUDI Q7 en heeft al een offerte van 8% korting.
                                        AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Heeft iemand een idee hoeveel % korting je kan krijgen op een Mini cooper (D)?

Comment

Working...
                                          X