Mededeling

Collapse
No announcement yet.

waterauto's

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8
    Die Lady Lola is Als je dat hebt heb je toch geen huis meer nodig, je hebt alles bij je en je gaat naar waar je wil! Kan er iemand een ruwe schatting maken wat dit "bootje" moet kosten?
    Kwam zondag in Royalty, ik denk (niet zeker) dat ze zeiden ongeveer 40 miljoen euro.

Tijdens het orkaanseizoen wordt ze naar Europa gebracht. Ze vaart in een vrachtschip,en wordt zo getransporteerd.

Kostprijs : 160.000 euro

Als het orkaanseizoen in FLorida over is, komt ze terug, en nogmaals, 160.000 euro

Lady Lola wordt op iedre reis vergezeld van een tweede jacht, die onder andere de jetski's, kano's, extra speedboat, etc vervoert.

Ik dacht dat er 8 personeelsleden aan boord waren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne
      Kwam zondag in Royalty, ik denk (niet zeker) dat ze zeiden ongeveer 40 miljoen euro.

Tijdens het orkaanseizoen wordt ze naar Europa gebracht. Ze vaart in een vrachtschip,en wordt zo getransporteerd.

Kostprijs : 160.000 euro

Als het orkaanseizoen in FLorida over is, komt ze terug, en nogmaals, 160.000 euro

Lady Lola wordt op iedre reis vergezeld van een tweede jacht, die onder andere de jetski's, kano's, extra speedboat, etc vervoert.

Ik dacht dat er 8 personeelsleden aan boord waren.

15 Personeelsleden
      Heb ik op een site gevonden.

Comment

• Heb eens ooit een Yacht gezien, ik dacht dat deze ''Que Vadis'' ofzo heette, stond een gele Hummer H2 voor.
        Weet iemand hier meer van?
        Zou (naar horen zeggen) zijn van een eigenaar van een firma van afvalbewerking (vuilniswagens ed)

Comment

• Gilles, dat ziet er toch vrij normaal varend uit, niet?

Ben hier wat reviews aan het lezen en ze zijn er toch vrij lovend over, ok, het is niet de beste zeilboot ter wereld maar ze rekenen hem toch bij de betere in z'n klasse

en dan volle petard terug om te gaan zuipen

Comment

• ROFL, ik denk dat menig zeiljachteigenaar van z'n dek valt als dit passeert

Comment

• man, ik vind dit ding gewoon geweldig

brochure is onderweg

Comment

• Okeeeeeee. Ik wist niet dat deze boot behoorde tot de klasse der volgasheidboten.

Dat 'ie zo'n volgeinigheid bezat, wizzek niet.

*rofl*

Zie dat beeld, een zeilboot die een waterskiër trekt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b
                  Heb eens ooit een Yacht gezien, ik dacht dat deze ''Que Vadis'' ofzo heette, stond een gele Hummer H2 voor.
                  Weet iemand hier meer van?
                  Zou (naar horen zeggen) zijn van een eigenaar van een firma van afvalbewerking (vuilniswagens ed)
                  "Quo Vadis" heeft zijn haven in Hasselt en is van de grote bazen van Corvers afvalverwerking te Beringen. Normaal verlaat dit Yacht het water niet. We hebben het kanaal Lummen-Hasselt naast haar gevaren. Zeer mooi yacht, we waren uitgenodigd aan boord

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski
                    ROFL, ik denk dat menig zeiljachteigenaar van z'n dek valt als dit passeert

Net een speedboot met een mast

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M
                    "Quo Vadis" heeft zijn haven in Hasselt en is van de grote bazen van Corvers afvalverwerking te Beringen. Normaal verlaat dit Yacht het water niet. We hebben het kanaal Lummen-Hasselt naast haar gevaren. Zeer mooi yacht, we waren uitgenodigd aan boord
                    In Hasselt liggen wel enkele mooie bootjes. Maar waarom liggen die in godsnaam daar?
                    Leg dat ding in een haven aan de Méditerranée of tenminste aan de Noordzee

Comment

• Ja, wat er daar zo interessant is weet ik ook niet, heb je hun "yachthaven" al gezien? Daar kan de Quo Vadis nog niet eens aanmeren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa

Okeeeeeee. Ik wist niet dat deze boot behoorde tot de klasse der volgasheidboten.

Dat 'ie zo'n volgeinigheid bezat, wizzek niet.

*rofl*

Zie dat beeld, een zeilboot die een waterskiër trekt.

De ultieme wolf in schaapskleren

ffkes inhaalmanoeuver doen in de haven, pinkerke op, vrooooooooooar, der voorbij

Jules op zijn vissersbootje aan 7 knopen *PLONS*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M
                          Dat is hem!
                          Die ligt zo meestal (of altijd) zo tegen de rand, wat normaal is want ik denk niet dat die veel verder zou geraken... (Aan de Versuz ligt deze ongeveer)
                          Prachtig yacht!

Comment

• Jep, hij kan idd niet verder...

@ Revel: Met de yachthaven bedoel ik een privéclub die niet aan de normale haven ligt.

Comment

• Die zeilboot van Tomski...

Wat kost eigenlijk een Zodiac met flink wat PK?
                              De zeevaartpolitie die ik in Zeebrugge zag (zone brussel ) vaarden rond met 250pk. Laat ons zeggen dat ik dus een zodiac zoek met 300pk, om die mannen te snel af te zijn.

Zoiets dus...

En hoever voor de kust moet je nu eigenlijk blijven? want ik knokke liggen er precies op 50m van het strand altijd een paar yachten...
                              Met een Jetski mag je toch niet tot op het strand, of wel?

Comment

• Whoesaa

Zodiac CZ7.

Ff info zoeken
                                /me likes

Comment

• 2x150pk (dus de beoogde 300pk )
                                  + 80 km/h

Ik zie mezelf al racen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M
                                    @ Revel: Met de yachthaven bedoel ik een privéclub die niet aan de normale haven ligt.
                                    Waar is die dan als ik vragen mag?

meer

Ik ben zo onder de indruk van dit machien. 120km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                                      2x150pk (dus de beoogde 300pk )
                                      + 80 km/h

Ik zie mezelf al racen
                                      grote fout bij boten, 2*150 pk is niet gelijk aan 300 pk
                                      Met 2 maal 150 pk ben je ongeveer even snel als eentje met 225 pk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG
                                        grote fout bij boten, 2*150 pk is niet gelijk aan 300 pk
                                        Met 2 maal 150 pk ben je ongeveer even snel als eentje met 225 pk...
                                        Bestaan er 300pk Yamaha motoren?
                                        Of Honda?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                                          En hoever voor de kust moet je nu eigenlijk blijven? want ik knokke liggen er precies op 50m van het strand altijd een paar yachten...
                                          Met een Jetski mag je toch niet tot op het strand, of wel?
                                          Ik dacht dat je (tijdens de zomer allesinds) niet dichter dan 200 of 300m van het strand mag komen.
                                          Tstond daar onlangs iets over in de krant.
                                          Denk dus ook niet dat je tijdens de zomer met de jetski tot op strand mag komen, in de winter mag het misschien wel maar dat weet ik niet.

Kmag trouwens als ik terug ben van op reis eens mee met die vent van hier in de wijk gaan jetskien, kzal het hem dan eens vragen.

Dan voor m'n vaarbrevet gaan en varen maar

(als ik enen mag kopen of m'n pa enen kan regelen)

Comment

Working...
                                          X