Oorspronkelijk geplaatst door 8000rpm
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
*** Het grote "snow pics"-topic ***
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door LaZeR Bekijk BerichtenHaha ken die streek heel goed
16 jaar gewoont (nu nog half :p).
Verwondert mij dat er zoveel ligt
(Mijn profielfoto is getrokke in Galmaarden waar die molen is ^^)
ahzo kwist niet dat gij hiet nog gewoont had
Mankeert ge het niet teveel als ge ziet wat voor fun dat ge hier mist? 
En dacht dat die foto wel van ergens hier in de buurt was aan de bakstenen te zien
Vorig jaar wast hier gelijkaardige taferelen, maar echt niet zo erg...
We zijn gisteren teruggekomen en tis ne muur langs wezerskanten van sneeuw
Gisterenavond nog filmke gemaakt al passeren met den auto, kzal ze sebiet online zetten
Straks nog eentje maken, kvinnet zotjes
Comment
-
+ YouTube Video
Troubles so hard in ons straat... na lastig werkske van uitgraven enkele uren daarvoor
Met een toevallig toepasselijk achtergrondmuziekske op de radio
Comment
-
Rij nu al een goede maand met broer zijn tt quattro rond, wat krijg je als er zoveel sneeuw ligt...en er toevallig een leuke parking in de buurt is ;-) Nog 1 maandje plezier mer deze wagen maar zonder driften, zou niet willen dat er iets aankomt.

Mvg Bert
Comment
-
Inderdaad, zalige kleur vind ik.Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
Ik vind die kleur zo mis nog niet eigenlijk!
Comment
-
Ge zijt niet den eersteOorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenFoto's van maandag, in het rijtje "plaatsen waar een normaal mens niet zou proberen te geraken als er sneeuw ligt"

First person up there

Dat is mijn testbaan daarachter :p
Comment
-
Mooie booskijkersOorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenSneeuw + RS2 = Overdreven plezier!

Comment
-
Mooie groene sneeuwOorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenGe zijt niet den eerste
Dat is mijn testbaan daarachter :p

Interessante baan ja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenMooie groene sneeuw
Interessante baan ja
+ YouTube Video
Comment
-
Echt indrukwekkend vind ik het niet, is eigenlijk niet veel meer dan dat gas ver opendraaien.Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
Comment
-
Zalig baantje inderdaadOorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
.
De voerstreek is ook altijd tof.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Knappe TT!!Oorspronkelijk geplaatst door derpassat Bekijk BerichtenRij nu al een goede maand met broer zijn tt quattro rond, wat krijg je als er zoveel sneeuw ligt...en er toevallig een leuke parking in de buurt is ;-) Nog 1 maandje plezier mer deze wagen maar zonder driften, zou niet willen dat er iets aankomt.

Mvg Bert
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEcht indrukwekkend vind ik het niet, is eigenlijk niet veel meer dan dat gas ver opendraaien.
²²²²²
Comment
-
+ YouTube Video
Nog eentje om het af te leren
Schoonzoon van onze gebuur die het gefilmd heeft
Gewoon tot uwen buik in de sneeuw zakken
Met vervolgens mooie verbouwingswerken en sightseeing op de Philipskauter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door derpassat Bekijk BerichtenRij nu al een goede maand met broer zijn tt quattro rond, wat krijg je als er zoveel sneeuw ligt...en er toevallig een leuke parking in de buurt is ;-) Nog 1 maandje plezier mer deze wagen maar zonder driften, zou niet willen dat er iets aankomt.
Mvg Bertcan only agree!Oorspronkelijk geplaatst door Missloungegirl Bekijk BerichtenChique kleurke idd
Het mag wel eens wat anders zijn dan zwart, wit of grijs.1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
www.carfac.be "Driving on experience"
Comment
-
Denk je echt dat iemand dat filmpje gaat bekijken met zo'n muziek eronder?Oorspronkelijk geplaatst door Missloungegirl Bekijk Berichten+ YouTube Video
Nog eentje om het af te leren
Schoonzoon van onze gebuur die het gefilmd heeft
Gewoon tot uwen buik in de sneeuw zakken
Met vervolgens mooie verbouwingswerken en sightseeing op de Philipskauter
2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment

Comment