Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Op donderdag 26 februari wordt LPG goedkoper!

* Voor Super 95 betaalt men maximum 1,204 €/l (onveranderd)
    * Voor Super 98+ betaalt men maximum 1,230 €/l (onveranderd)
    * Voor Diesel betaalt men maximum 0,961 €/l (onveranderd)
    * Voor LPG betaalt men vanaf donderdag maximum 0,461 €/l (een DALING van 0,036 €/l)
    Bron: www.brandstofprijzen.be
    Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
      Gaat die mazout nog zakken denken jullie???

Alééé niemand heeft een glazen bol, maar er zitten er hier toch wel met een visie en een idee zeker???
      De mazout volgt de olie ($40/vat). $30 zou een mogelijke ondergrens kunnen zijn, naar ik verneem. Als de economie terug aantrekt (Q3-Q4?) wordt verwacht dat de olieprijs terug stijgt.

De diesel zakt en stijgt wat trager dan de mazout omwille van het clicquet systeem (halve accijnsaanpassing wordt doorgerekend in de eindprijs).

Comment

• Wat lees ik hier weer allemaal... Er zijn nog sectoren die het goed doen hoor! Zelfs sectoren die nu ruime winsten draaien!

Zoals mij in oktober werd voorspeld, gingen de koersen nu in februari-maart naar een dieptepunt. Die voorspelling is al uitgekomen!

De vraag is nu waar dat dieptepunt zich bevindt? Volgende dingen dienen eerst uitgeklaard te worden :
        - GM
        - 3e bankenronde
        - wederopstanding van een nieuw financieel controlesysteem

Achter de schermen is men hard bezig! Wanneer men nu werkelijke doemscenario's begint te voorspellen en kapituleert, dan komt net het moment van de ommekeer. Institutionelen hebben daar immers alle belang bij!

Dit buiten het feit dat er mensen zullen zijn die hun baan verliezen in de industrie, maar je moet toegeven dat die jobs de laatste tien jaar al op de helling stonden wegens te dure loonkost.

Van goud blijf ik af. Er zijn veel analisten die het nu wel aanraden, maar het is mijn ding niet. Die prijs wordt immers niet bepaald door een vrije markt maar wordt volledig gemanipuleerd. Je hebt er geen enkele controle op.

Dat er evenwel bepaalde evidente zaken gaan veranderen staat vast, maar we moeten nu niet denken in termen van jobs maar ook in termen van nieuwe business plannen( (cfr Punch Int).

Comment

• Kwou net effe kijken op www.brandstofprijzen.be maar de site ligt plat. Is het toevallig of is het al mss een paar dagen zo?

This Account Has Been Suspended
          Please contact the billing/support department as soon as possible.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
            Kwou net effe kijken op www.brandstofprijzen.be maar de site ligt plat. Is het toevallig of is het al mss een paar dagen zo?
            Enkele dagen terug ging de site toch nog
            Vind het wel vreemd eigenlijk.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Op woensdag 4 maart wordt Super 95 & Super 98+ duurder en Propaan goedkoper!

* Voor Super 95 betaalt men vanaf woensdag maximum 1,233 €/l (een STIJGING van 0,029 €/l)
              * Voor Super 98+ betaalt men vanaf woensdag maximum 1,259 €/l (een STIJGING van 0,029 €/l)
              * Voor LPG betaalt men maximum 0,461 €/l (onveranderd)

* Voor Stookolie (>2000 liter) betaalt men maximum 0,4214 €/l (onveranderd)
              * Voor Stookolie (<2000 liter) betaalt men maximum 0,4461 €/l (onveranderd)
              * Voor Propaan (>2000 liter) betaalt men vanaf woensdag maximum 0,4753 €/l (een DALING van 0,0403 €/l)
              * Voor Propaan (<2000 liter) betaalt men vanaf woensdag maximum 0,5324 €/l (een DALING van 0,0403 €/l)

Comment

• Heb de afgelopen weken eens bij verschillende merken diesel getankt:

- Octa +
                - Total Excellium
                - Shell V-Power

Over het algemeen geen verschil in verbruik. Misschien met excellium diesel net iets minder, al kan dit ook toeval zijn (omstandigheden).

Ik denk dat ik vanaf nu bij Shell gewone diesel ga tanken. Vind ik het beste tankstation hier in de buurt. Total is pure maximumprijs, Octa + is minder in service (aanschuiven, weinig plaats, vettige boel). Bij Shell vandaag 0,90 /liter betaald voor gewone diesel.

Comment

• Morgen komt de mazoutman: € 0,3755 / ltr (>2000 ltr)

Comment

• Op zaterdag 7 maart wordt LPG goedkoper!

* Voor Super 95 betaalt men maximum 1,233 €/l (onveranderd)
                    * Voor Super 98+ betaalt men maximum 1,259 €/l (onveranderd)
                    * Voor LPG betaalt men vanaf zaterdag maximum 0,437 €/l (een DALING van 0,024 €/l)

Comment

• De LPG stond weer lekker laag vandaag!

Bijgevoegde Bestanden
                      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Morgen kan het nog lager:

Op woensdag 18 maart wordt LPG goedkoper!

* Voor LPG betaalt men vanaf woensdag maximum 0,415 €/l (een DALING van 0,022 €/l)

Comment

• Fak ik wil een kar op lpg...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                            Morgen kan het nog lager:

Denk dat ik gisteren al aan die nieuwe prijs getankt heb dan want die 0.299 is pas sinds gisteren. Ervoor was het 0.322

Of zou hij nog eens zakken?
                            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                              Denk dat ik gisteren al aan die nieuwe prijs getankt heb dan want die 0.299 is pas sinds gisteren. Ervoor was het 0.322

Of zou hij nog eens zakken?
                              Weet het ons morgen te zeggen!

Comment

Weet het ons morgen te zeggen!
                                Ik zal er langsrijden als ik eraan denk

Hier vlakbij staat ie nogsteeds op 0.427 ofzo

Ik was er langsgereden maar vergeten te posten.
                                De LPG was idd nog eens gezakt toen: van 0.299 naar 0.288
                                Last edited by Jochen; 22/03/2009, 12:47.
                                2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Tijdje geleden hier. Even melden dat olie terug over de kaap van de 50 is gegaan per vat. Ik verwacht me dus aan een kleine stijging aan de pomp binnenkort.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                                    Tijdje geleden hier. Even melden dat olie terug over de kaap van de 50 is gegaan per vat. Ik verwacht me dus aan een kleine stijging aan de pomp binnenkort.
                                    Ja, bij brandstofprijzen.be verwachten ze voor diesel en mazout een stijging de komende dinsdag.
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Op het juiste moment dus mazout ingedaan aan 37,50 cent / ltr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                        Ja, bij brandstofprijzen.be verwachten ze voor diesel en mazout een stijging de komende dinsdag.
                                        En dat hebben ze goed voorspeld!

Op dinsdag 24 maart wordt Diesel & Stookolie duurder!

* Voor Diesel betaalt men vanaf dinsdag maximum 0,984 €/l (een STIJGING van 0,023 €/l)
                                        * Voor LPG betaalt men maximum 0,415 €/l (onveranderd)

* Voor Stookolie (>2000 liter) betaalt men vanaf dinsdag maximum 0,4507 €/l (een STIJGING van 0,0293 €/l)
                                        * Voor Stookolie (<2000 liter) betaalt men vanaf dinsdag maximum 0,4755 €/l (een STIJGING van 0,0294 €/l)
                                        * Voor Propaan (>2000 liter) betaalt men maximum 0,4241 €/l (onveranderd)
                                        * Voor Propaan (<2000 liter) betaalt men maximum 0,4812 €/l (onveranderd)

Comment

En dat hebben ze goed voorspeld!

Spijtig genoeg wel ja.

Comment

Working...
                                          X