Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• We're all doomed! Doomed I tell you!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zorba Bekijk Berichten
      Benzine & LPG worden duurder

De nieuwe maximumprijzen vanaf 22 januari:

• Superbenzine 95 ron 10ppm: 1,2040 euro per liter (+0,0260)
      • Superbenzine 98 ron 10ppm: 1,2200 euro per liter (+0,0280)
      • Lpg: 0,4750 euro per liter (+0,0290)
      Ale, den diesel gaat iets af en de rest gaat omhoog.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
        Laten we het hier over de brandstofprijzen blijven hebben Het is het niet waard. Ieder mag zijn mening verkondigen en zijn analyse of bedenkingen over de toekomst.
        Je hebt gelijk, ieder zijn mening en het leven is trouwens al kort genoeg om het elkaar nog wat moeilijker te maken dan het al is.

Comment

• redelijk indrukwekkend antwoord Dimas thx
          ik begrijp niet alles maar tussen de regels lees ik toch dat je binnen niet zo heel lange tijd opnieuw veel hogere prijzen verwacht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Konrad1 Bekijk Berichten
            binnen niet zo heel lange tijd opnieuw veel hogere prijzen verwacht
            Dat is logisch. Vriend en vijand is momenteel dan ook oliestocks aan het inkopen. De vraag is alleen wanneer die hogere prijzen terug gaan aantrekken? Ik zie dat nog even uitblijven en hoop dat de mensen van die speculatie iets geleerd hebben. De hoge prijzen waren immers ook onzinnig. Vergeet dat niet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk Berichten
              Een muggeNzifter die het leuk vind om anderen te pakken op een spellingsfout, waarschijnlijk een wat omhooggevallen ventje. Zorg vooral dat ge uw werk niet verliest of ge gaat uw Golfke mogen verkopen , dan gaan we nog eens zien wie er de zeveraar hier is.
              Magnum, wist je dat het enige wat ons onderscheidt van de apen het vermogen is om geschreven taal te gebruiken en dus correct te kunnen spellen ?
              Zeker voor pseudointellectuelen die wat komen doen alsof ze iets van economie kennen maar in het verleden al genoeg bewezen hebben dat ze er helemaal naast zaten, is correct kunnen spellen toch wel iets wat de kwaliteit van uw post kan verbeteren. Ik help u eigenlijk dus.

Ik vind het daarbij van een zeer bedenkelijk niveau om tegen iemand te zeggen dat ze maar moeten zien dat ze niet werkloos worden. Het illustreert perfect uw bekrompen en ronduit egoïstische instelling.
              Of misschien ben je echt bezorgd dat ik werkloos kan worden, maar ik zal u gerust stellen: mensen zoals gij bezorgen mij werkzekerheid. Ik bedoel daarmee de gefrustreerde, depressieve, verbitterde mensen die kwaad op alles en nog wat maar nooit aan zelfreflectie doen of enige vorm van kritiek kunnen verdragen.
              Maar ik wil mijn steentje bijdragen en omdat het crisis is geef ik u 10% op uwe prozac . SIS-kaart niet vergeten!

Comment

• 2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
                  Magnum, wist je dat het enige wat ons onderscheidt van de apen het vermogen is om geschreven taal te gebruiken en dus correct te kunnen spellen ?
                  Zeker voor pseudointellectuelen die wat komen doen alsof ze iets van economie kennen maar in het verleden al genoeg bewezen hebben dat ze er helemaal naast zaten, is correct kunnen spellen toch wel iets wat de kwaliteit van uw post kan verbeteren. Ik help u eigenlijk dus.

Ik vind het daarbij van een zeer bedenkelijk niveau om tegen iemand te zeggen dat ze maar moeten zien dat ze niet werkloos worden. Het illustreert perfect uw bekrompen en ronduit egoïstische instelling.
                  Of misschien ben je echt bezorgd dat ik werkloos kan worden, maar ik zal u gerust stellen: mensen zoals gij bezorgen mij werkzekerheid. Ik bedoel daarmee de gefrustreerde, depressieve, verbitterde mensen die kwaad op alles en nog wat maar nooit aan zelfreflectie doen of enige vorm van kritiek kunnen verdragen.
                  Maar ik wil mijn steentje bijdragen en omdat het crisis is geef ik u 10% op uwe prozac . SIS-kaart niet vergeten!
                  Ocharme, jij denkt echt wel dat de wereld aan uw kloten hangt he, omhooggevallen is echt wel een understatement in uw geval.
                  Ik beklaag de mensen die met u moeten samenleven of samenwerken, de hoogheidswaanzin druipt zo van uw postings af, ik hoop maar dat ge meer hersencellen hebt dan het aantal pk's van uw Golfke maar dat betwijfel ik ten zeerste.

Het zegt ook veel over u dat ge iemand zo maar een gefrustreerde prozac slikker wilt noemen zonder dat ge de persoon in kwestie kent. Het is bewezen dat mensen die anderen te min vinden ,of denken zich geroepen te voelen anderen te kleineren praktisch altijd met een serieus minderwaardigheidscomplex en zware frustraties rondlopen. Zonder u te kennen kan ik uit uw posts al afleiden dat jij hier wel degelijk de frustro bent. Maar ter compensatie heb je dan wel een Golfke met veel pk's en een nog grotere afbetaling zoals de meeste sukkels in dit landje, waar men klaarblijkelijk fier is op loodzware afbetalingen voor alles en nog wat.

Laat ons hopen dat voor uw soort de benzine heel vlug op 3 euro per liter komt te staan, en beschuldig me nu nog maar eens van egoisme daar zijt ge goed in. sukkel.

Comment

• is gta tegen zichzelf bezig ?

Comment

• Animo moet er zijn

Comment

• Heel erg on-topic zijn de posts van DDK en Magnum niet. Interessant des te meer... Ik denk bijvoorbeeld wel te kunnen afleiden uit DDK zijn woorden dat hij misschien apotheker is?
                        Nog iemand?

Comment

• Ik vraag mij af waar we binnen een paar jaar gaan staan op vlak van prijzen van diesel en benzine. Als de overheid de diesel effectief even duur wil als de benzine (of duurder), dan mogen ze dat toch een jaar of vijf op voorhand kenbaar beginnen maken, vind ik.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• De eerste berichten uit de economie komen met mondjesmaat toe dat het beter begint te gaan, of dat de verliescijfers nu eindelijk concreet bekend zijn.

Nog even wachten tot eind februari of dit zo stand houdt. Zo ja, dan zitten we op de bodem en kan het ergste achter de rug zijn voor Europa. De Amerikaanes Morgan voorspelde echter voor dit jaar nog het nationaliseren van een aantal Europese banken (en niet van hun Amerikaanse banken...).

Ik blijf dus voorzichtig, maar echte onheilsvoorspellingen zijn dus momenteel uit den boze.

Comment

• Ik las ook net dat we aan de heropleving begonnen zouden kunnen zijn
                              2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                                Ik las ook net dat we aan de heropleving begonnen zouden kunnen zijn
                                Volgens mij zijn de mensen van Bekaert, ING en ... het daar niet helemaal mee eens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                                  Volgens mij zijn de mensen van Bekaert, ING en ... het daar niet helemaal mee eens.
                                  Elk idee heeft z'n voor- en tegenstanders hé.
                                  2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                                    De eerste berichten uit de economie komen met mondjesmaat toe dat het beter begint te gaan, of dat de verliescijfers nu eindelijk concreet bekend zijn.

Nog even wachten tot eind februari of dit zo stand houdt. Zo ja, dan zitten we op de bodem en kan het ergste achter de rug zijn voor Europa. De Amerikaanes Morgan voorspelde echter voor dit jaar nog het nationaliseren van een aantal Europese banken (en niet van hun Amerikaanse banken...).

Ik blijf dus voorzichtig, maar echte onheilsvoorspellingen zijn dus momenteel uit den boze.
                                    Het probleem is dat men een jaar geleden ook al de bodem voorspelde, en half 2008 ook en na de crash van oktober-november 2008 ook al. En telkens opnieuw moet men vaststellen dat het toch nog erger kan. Maar het is nu éénmaal eigen aan de mens om altijd lichtpuntjes te willen zoeken, maar die zogenaamde analisten willen eerder telkens opnieuw de mensen op een dwaalspoor brengen, heel dikwijls omdat dit hun persoonlijk goed uitkomt, want hoe je het ook bekijkt, de beurs en bij nader inzien de hele financiele wereld is er één van bedrog , oplichterij en winstbejag ten koste van alles. Onlangs is nog bekend gemaakt dat ruim 85% van alle analisten er steeds compleet naast zitten, dus het tegengestelde doen werkt in mijn geval nog het beste.

Nouriel Roubini verwacht een totaal aan 3600 miljard afschrijvingen , enkel in de USA al, en daarvan is nog maar een klein deel boven water gekomen, ook Jim Rogers blijft bearish maar het zijn de minsten. Mensen als Rogers zijn dan ook veruit de enigen die nog geld verdienen in deze barre tijden, en op het gepaste moment zullen ze wel effectief overgaan tot het echte aankopen van aandelen.
                                    Gisteren nog gelezen van een analist met een bearish sentiment dat de olie nog steeds naar de 20 dollar kan gaan, dat men zowat alle grote banken zal moeten nationaliseren en dat de DOW hoe dan ook naar de 4000 punten moet, de AEX naar 125 en de BEL 20 naar 900. Enkel dan pas kan men met een verse lei beginnen en kan de economie terug opbouwen, ook zou, volgens hem, de schuldencultuur eruit moeten. Eerst sparen en dan pas een huis aankopen met een gedeeltelijke lening, en niet zoals de vorige jaren een huis kopen en tot 110-120% van het totaalbedrag lenen.

Niemand kan met 100% zekerheid voorspellen wat er nog zal komen maar ikzelf zou niet verbaasd als het eerst nog een pak slechter zal gaan vooraleer er een lichtpuntje zal verschijnen. En dat heeft niks met pessimisme maar met realisme te maken.

Comment

• Bekijk het vanuit 'hun' standpunt: Tegenover de publieke opinie zullen beleidsmakers en politici de komende maanden nog dikwijls 'het einde van de crisis' uitroepen. Een andere keuze hebben ze trouwens niet, want het tegendeel beweren (zelfs al zou het de waarheid zijn) zou de situatie alleen maar doen verergeren.
                                      De maatregelen die men nu neemt zijn gewoon idd. contra-productief, maar feit is dat de 'korte pijn' politiek niet verkoopbaar is.
                                      Het is nu wachten op de eerste onnozelaar die komt roepen dat olie opnieuw naar 12 USD gaat zoals in 1998. We komen zo te zien al aardig in de buurt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk Berichten
                                        Het probleem is dat men een jaar geleden ook al de bodem voorspelde, en half 2008 ook en na de crash van oktober-november 2008 ook al. En telkens opnieuw moet men vaststellen dat het toch nog erger kan. Maar het is nu éénmaal eigen aan de mens om altijd lichtpuntjes te willen zoeken, maar die zogenaamde analisten willen eerder telkens opnieuw de mensen op een dwaalspoor brengen, heel dikwijls omdat dit hun persoonlijk goed uitkomt, want hoe je het ook bekijkt, de beurs en bij nader inzien de hele financiele wereld is er één van bedrog , oplichterij en winstbejag ten koste van alles. Onlangs is nog bekend gemaakt dat ruim 85% van alle analisten er steeds compleet naast zitten, dus het tegengestelde doen werkt in mijn geval nog het beste.

Nouriel Roubini verwacht een totaal aan 3600 miljard afschrijvingen , enkel in de USA al, en daarvan is nog maar een klein deel boven water gekomen, ook Jim Rogers blijft bearish maar het zijn de minsten. Mensen als Rogers zijn dan ook veruit de enigen die nog geld verdienen in deze barre tijden, en op het gepaste moment zullen ze wel effectief overgaan tot het echte aankopen van aandelen.
                                        Gisteren nog gelezen van een analist met een bearish sentiment dat de olie nog steeds naar de 20 dollar kan gaan, dat men zowat alle grote banken zal moeten nationaliseren en dat de DOW hoe dan ook naar de 4000 punten moet, de AEX naar 125 en de BEL 20 naar 900. Enkel dan pas kan men met een verse lei beginnen en kan de economie terug opbouwen, ook zou, volgens hem, de schuldencultuur eruit moeten. Eerst sparen en dan pas een huis aankopen met een gedeeltelijke lening, en niet zoals de vorige jaren een huis kopen en tot 110-120% van het totaalbedrag lenen.

Niemand kan met 100% zekerheid voorspellen wat er nog zal komen maar ikzelf zou niet verbaasd als het eerst nog een pak slechter zal gaan vooraleer er een lichtpuntje zal verschijnen. En dat heeft niks met pessimisme maar met realisme te maken.
                                        Analisten zijn heel simpel :
                                        - als het goed gaat, voorspelt 99% van hen hogere koersen;
                                        - als het slecht gaat, voorspellen ze allemaal nog slechtere koersen.

Dat moet je nu wel al doorhebben. Op de beurs verwacht ik een dieptepunt. De reële economie kan zich pas later hervatten natuurlijk.

Comment

• al die lange teksten.......

hoe zit het hier met de prijzen? diesel gezakt of gestegen, want ik moet ver gaan tanken.
                                          wimoptiek.be op

Comment

Working...
                                          X