Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenWel duur,ik heb in Wijnegem getankt bij Esso voor 0.99 € .
normaal is jet altijd één van de duurste, maaar hier ze zijn de goedkoopste samen met gabriels en green. normaal gezien braderen gabriels en green altijd met elkaar zodat de grote moeten volgen. maar hier blijven ze steeds hoog en gelijk.
en als je kan kiezen tussen vuiligheid zoals green en gabriels, is jet toch zo slecht niet.
Comment
-
In feite is de daling niet slecht om de crisis wat te counteren : vervoerskosten dalen, wat toch zijn weerslag moet hebben op de prijzen in de distributiesector, en dus ook op voedselprijzen etc....
En intussen wordt het rijden met een RS4 iets minder afgestraft aan de pomp(scheelt toch 20 euro per tankbeurt tov in juli)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenWel duur,ik heb in Wijnegem getankt bij Esso voor 0.99 € .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichtenzijn weerslag moet hebben op de prijzen in de distributiesector, en dus ook op voedselprijzen etc....
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenjaja, stoefer
maar boven de 4000 uwen benzien meerekenen he
Een hele tijd geleden die bak eens bijna vol gedaan en er zit nog een 20-tal liter in. Nu dat het kouder wordt zal die er wel wat sneller doorgaan...2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Olieprijs 6% lager
De olieprijs is vandaag met 6% gedaald. Er duiken steeds meer indicatoren op die wijzen in de richting van een forse vraaguitval als gevolg van de economische terugval. Die vraaguitval kan onvoldoende gecompenseerd worden door een verlaagde olieproductie bij de OPEC.
Voor een vat crude werd vanavond 63,91 dollar betaald, of 3,90 dollar minder dan het slotniveau van vorige vrijdag. Brent sloot zelfs 4,84 dollar lager, een vat Noordzee-olie kostte vanavond nog 60,48 dollar.
Phil Flynn, analist bij Alaron Trading, in Chicago, merkte op dat vooral de tegenvallende index van de aankoopmanagers in de Verenigde Staten in oktober de olieprijs onder druk zette.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenReynders krijgt binnenkort wat 'ie al héél lang en graag zou hebben: een gelijkschakeling van de dieselprijs aan de benzineprijs.
Zou dat waarheid worden?OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Diesel tanken wordt morgen opnieuw duurder. De maximumprijs voor een liter diesel (10PPM) stijgt met 0,026 euro, tot 1,151 euro. Dat meldt de federale overheidsdienst Economie. De prijsstijging is het gevolg van de stijging van de noteringen van de olieproducten op de internationale markten. (belga/vsv)
Ik heb de prijs de voorbije dagen niet fel weten stijgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zorba Bekijk BerichtenDiesel tanken wordt morgen opnieuw duurder. De maximumprijs voor een liter diesel (10PPM) stijgt met 0,026 euro, tot 1,151 euro. Dat meldt de federale overheidsdienst Economie. De prijsstijging is het gevolg van de stijging van de noteringen van de olieproducten op de internationale markten. (belga/vsv)
Ik heb de prijs de voorbije dagen niet fel weten stijgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtendie verhogingen/verlagingen slaan terug op de olieprijs van enkele maanden terug
Comment
Comment