Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Of toch voor het vermogen om dergelijke info op te diepen uit de duistere, donkere troggen des internetssss.

Comment

• We worden dus eigenlijk wél belazerd...Hopelijk worden de tsjeven voor dat soort streken eens grondig afgestraft.

Comment

• Vanwaar al die lofbetuigingen ineens? Meer dan copy paste is het inderdaad niet

Ik leid liever een schimmig bestaan op dit forum

Comment

• Nu de olieprijs aan zakken is, gaan ze hem kunstmatig hoog houden door minder op te pompen.

Dieven zijn het!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
            Olieprijzen dalen, maar helaas merkt de consument hier nog maar bar weinig van. We worden redelijk bedonderd momenteel heb ik het gevoel.
            LOL

Je bedoelt, de laatste 70 jaar

Ja, dat klopt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
              Nu de olieprijs aan zakken is, gaan ze hem kunstmatig hoog houden door minder op te pompen.

Dieven zijn het!

Het feit dat er een wereldwijde (vrij grote) economievertraging is laat je vrolijkheidshalve achterwege?

Of denk je dat het normaal is dat de olieprijs zakt terwijl ze aankondigen dat ze minder gaan oppompen?

En dan nog, hoe zou jij denken? "Oh we gaan die arme Amerikaantjes en Europeaantjes uit de shit helpen, maar dan verdienen wij minder, dat hebben we er wel voor over?"

Think again

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                Het feit dat er een wereldwijde (vrij grote) economievertraging is laat je vrolijkheidshalve achterwege?

Of denk je dat het normaal is dat de olieprijs zakt terwijl ze aankondigen dat ze minder gaan oppompen?

En dan nog, hoe zou jij denken? "Oh we gaan die arme Amerikaantjes en Europeaantjes uit de shit helpen, maar dan verdienen wij minder, dat hebben we er wel voor over?"

Think again
                Jep!

De vraag is niet meer toegenomen, minder speculanten, de dollar wordt sterker en er wordt meer olie opgepompt = Hierdoor dalen de prijzen, maar verdient de OPEC er minder aan. Logisch dat ze minder willen oppompen om de prijs hoog te houden.

Hebgem

Comment

• Tuurlijk, maar ik vraag me sterk af of jij dan de goede Samaritaan zou zijn als jij in die monopoliepositie zat

Comment

Tuurlijk, maar ik vraag me sterk af of jij dan de goede Samaritaan zou zijn als jij in die monopoliepositie zat
                    Die mag je aan mij niet stellen, want ik zou te goed zijn voor deze wereld.

Comment

• En nogmaals, want je gaat wat aan m'n argumentatie voorbij naar mijn mening. De vraag is niet alleen "niet toegenomen", de OPEC speculeert (naar mijn mening terecht) op een achteruitgang van de vraag. Dankzij de toffe Amerikaanse kredietcrisis is de economie wereldwijd wat aan het inkrimpen.

Ik ga nog ff een smiley posten om duidelijk te maken dat ik gewoon graag discussieer en niet grof of onbeleefd wil uithalen.

Dus bij deze

Comment

• Diesel staat hier 1,14 .

Comment

• Ach ja, we zullen er niet veel aan kunnen veranderen/doen vrees ik.

Het laatste nieuws hierover is dat er nu plots een olie tekort gaat zijn in 2010.

En zo gaan ze de mensen blijven animeren vrees ik....

Comment

• Ach ja een paar van die Arabieren willen gewoon nog een extra torentje bouwen of nog een eilandje opspuiten, gun die gasten ook wat. Als de oliehype voorbij is hebben ze enkel nog zand

Comment

Ach ja een paar van die Arabieren willen gewoon nog een extra torentje bouwen of nog een eilandje opspuiten, gun die gasten ook wat. Als de oliehype voorbij is hebben ze enkel nog zand
                              Iran verkocht voor 81 miljard dollar olie en gas

Iran heeft het voorbije Iranese jaar (dat eindigde op 21 maart 2008 ) meer dan 81 miljard dollar verkregen uit de verkoop van olie en gas. Dat is 31 procent meer dan het jaar daarvoor.
                              (belga) - De uitvoer van olie en gas leverde 81,764 miljard dollar op, in vergelijking met 62 miljard dollar een jaar eerder. De stijging is het gevolg van de hogere prijs voor olie op de internationale markten.

Iran voerde 2,523 miljoen vaten per dag uit, tegen 2,486 miljoen vaten het jaar daarvoor.

Bron : 14:43 - 08/09/2008 Copyright © De Tijd

Comment

• Nu nog die theocratie afschaffen en het zou nog wat kunnen worden met dat Iran

Comment

Nu nog die theocratie afschaffen en het zou nog wat kunnen worden met dat Iran
                                  Echt een achterlijk land,je mag zelfs sindskort niet meer dan 100 liter per maand tanken of je moet benzine op de zwarte markt gaan kopen tegen abnormale prijzen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                                    Vanwaar al die lofbetuigingen ineens? Meer dan copy paste is het inderdaad niet

Ik leid liever een schimmig bestaan op dit forum

je moet toch weten waar de informatie zich bevindt...

Comment

Ach ja een paar van die Arabieren willen gewoon nog een extra torentje bouwen of nog een eilandje opspuiten, gun die gasten ook wat. Als de oliehype voorbij is hebben ze enkel nog zand
                                      We zullen nog wel jaren afhankelijk zijn van hun olie en ze zullen zo rijk zijn, dat ze later zelfs ons water zullen beheren/verkopen.

Comment

• België is het enige land ter wereld dat weer zo gierig is om iets af te geven.

Als de prijs stijgt stijgen de taksen 100% mee.

Maar als de prijs daalt dalen de taksen slechts 50%.

Daarmee die prijsen aan de pomp gelijk blijven.

Die een klacht in bij de EU top ofzo

Comment

• belgie is goekoop

Comment

Working...
                                          X