Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI F56 (2023) - Stuur leder

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] MINI F56 (2023) - Stuur leder

Sinds enkele maanden gelukkige eigenaar van een nieuwe Mini 3-deurs. Heb echter klein beetje spijt van het stuur. Is zoiets, zie foto.
    De grip is dus van kunstleder. Ik had de optie 'nappa lederen sportstuur' oorspronkelijk aangevinkt, maar heb die uiteindelijk niet genomen, enerzijds omdat het stuur eigenlijk identiek was aan het gewone maar dus alleen met lederen grip errond, anderzijds omdat ik vond dat het leder (op een exemplaar in de showroom) wel erg 'gevoelig' leek voor beschadiging. Waar ik echter niet op had gerekend - wellicht omdat ik al eeuwen met auto's rijd met wel een lederen stuur - is dat het kunstleer toch heel anders (sja, kunstmatig dus) aanvoelt én veel kouder blijft op koudere dagen. Dus een algemene vraag aan het forum voor elk advies dat nuttig kan zijn...
    Veronderstel dat ik alsnog bij Mini-garage zelf kan vragen het stuur te vervangen, maar zal waarschijnlijk wel wat kosten (optie op zich kostte kleine 400 eur), en dus niet zeker of ik dat wel wil.
    Veronderstel ook bij andere aanbieders terecht te kunnen, maar ben niet bepaald een fan van niet-originele aftermarket gedoe...
    Andere ideeën -> ?

Bijgevoegde Bestanden
Working...
X