Voor een deftig exemplaar zit je al tussen de 10en20 000!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opmerkelijke tweedehandswagens v.2
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenFeit, persoonlijk zie ik alles zitten tot rond de €700 - €800 qua jaarlijkse taks, €1250 is wat teveel van het goeie in mijn situatie.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
Comment
-
-
Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenClassic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
Comment
-
Misschien een nieuw project voor Gas Monkey Garage
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenVraag ik me ook af, in die klasse koopt ge toch een A8 / 7 / S-Klasse?
Comment
-
Zijn op zich nog redelijk comfortabel hoor die Phaeton.
Ook rekening houden dat niet elke baas perse met een "dikke" premium kar wilt rijden zoals S,A8,7 om zo zijn werkvolk niet het idee te geven dat hij "met een dikke kar rijdt".
Ken er eentje die juist om die reden een Phaeton gekocht had toen deze uitkwam.Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
10 jaar geleden met 1 van die eerste Phaeton 2.8 V6 benzines gereden,
comfortabel ja, maar dynamisch 1 van het slechtste en saaiste waar ik al mee gereden heb, in zelfde periode reed ik af en toe met een A8 en dynamisch was die echt 10 keer beter, en ben al geen Audi-fan!
vraag me nog altijd af of het een slecht exemplaar was waar ik toen mee gereden heb, want in autopers wordt die nog niet zo slecht bevonden, hoewel ze daar ook schreven dat de A8 qua wegligging enzo beter/sportiever was (heb het dus over voorlaatste A
en 10 jaar later, nu zullen die Phaetons wel al beter zijn veronderstel ik
ook dashboard knopjes vond ik een ramp, design kitsch, dan nog liever een basic Golf 2 dashboard
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blue5 Bekijk Berichten10 jaar geleden met 1 van die eerste Phaeton 2.8 V6 benzines gereden,
comfortabel ja, maar dynamisch 1 van het slechtste en saaiste waar ik al mee gereden heb, in zelfde periode reed ik af en toe met een A8 en dynamisch was die echt 10 keer beter, en ben al geen Audi-fan!
vraag me nog altijd af of het een slecht exemplaar was waar ik toen mee gereden heb, want in autopers wordt die nog niet zo slecht bevonden, hoewel ze daar ook schreven dat de A8 qua wegligging enzo beter/sportiever was (heb het dus over voorlaatste A
en 10 jaar later, nu zullen die Phaetons wel al beter zijn veronderstel ik
ook dashboard knopjes vond ik een ramp, design kitsch, dan nog liever een basic Golf 2 dashboard
Comment
Comment