Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opmerkelijke tweedehandswagens v.2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het is blijkbaar een 1.8 benzine die standaard 200pk heeft.
    1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
    2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
    2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Dat moet dan de 1750 Tbi zijn. No way dat je daar aan 260pk mee geraakt, die turbo is veel te klein.
      2.0 JTDm

Comment

• Allez Jocar!

Comment

• Heb er geen worden voor zo lelijk

Verstuurd vanaf mijn HTC Desire 601 met Tapatalk
          RIP Den borre!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
            Pareltjes ? ... hoe kan je nu een compleet verneukte Golf VR6 een pareltje noemen ?
            Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
            Dacht ik ook
            twas sarcasme hoor mannen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
              twas sarcasme hoor mannen..
              Toch iemand die het doorheeft

Comment

• Alfa 4C:

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                  Vraagt bijna 20k euro meer dan catalogusprijs,

Met die rode zetels zou k er minder voor geven ipv meer!

Comment

• En dan die reden van verkoop.
                    Hij was vergeten dat hij een slechte rug had ofzo.
                    Zet er dan niets bij ipv een slecht excuus.
                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Met andere woorden, hij heeft deze gekocht om te verkopen...
                      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                      BMW F10 520da 2012
                      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                        Met andere woorden, hij heeft deze gekocht om te verkopen...
                        Inderdaad.
                        Doet mijn neef ook.
                        Koopt hem een auto die hij leuk vind, rijdt er mee en stelt hem te koop.
                        Geraakt hij niet weg heeft hij er zelf plezier van.

Staat dan enkel iets bij van "wil je wacht tijden vermijden en moet niet weg".
                        Last edited by Gixxer; 14/08/2014, 11:48.
                        den borre

Int3x0r

Comment

• Keuze is vrij en markt zal bepalen

Comment

• Zo is er een handelaar in Kapellen die ook steeds exclusieve auto's koopt nog voor ze officieel op de markt zijn. Vaak Ferrari, Bentley en dergelijke. Mensen die niet willen wachten, doen er een goede zaak aan.
                            The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                            BMW F10 520da 2012
                            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Mooie C220CDI.

Wie zei weer dat Duitse premiummerken hun waarde goed houden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bwlian Bekijk Berichten
                                Het is blijkbaar een 1.8 benzine die standaard 200pk heeft.
                                Snelste benzine voor lancia delta is 1.4 turbo(150pk) 1.8 is het zeker niet en 1750 nog minder dat is enkel bij alfa romeo... Is gewoon bull shit in zakses met zijn mat groen delta
                                Last edited by ; 14/08/2014, 17:21.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jochen_GT Bekijk Berichten
                                  Snelste benzine voor lancia delta is 1.4 turbo(150pk) 1.8 is het zeker niet en 1750 nog minder dat is enkel bij alfa romeo... Is gewoon bull shit in zakses met zijn mat groen delta
                                  Er was toch een 200 pk versie ook.
                                  Heb er ene te koop weten staan en heb dan wat info gezocht omdat de wagen niet veel geld ging en het klopte.
                                  den borre

Int3x0r

Comment

• Delta is idd ook leverbaar geweest met de 1750 motor. Dacht wel alleen icm automaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                      Delta is idd ook leverbaar geweest met de 1750 motor. Dacht wel alleen icm automaat.
                                      Inderdaad ,http://www.autoweek.nl/auto/53536/la...ojet-executive
                                      Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Of dat hij opmerkelijk is, dat weet ik zo nog niet, maar ik zag zonet deze wagen (zwarte Audi A4 Convertible) tweedehands staan op de website van De Jonghe Autoparts.
                                        Aangezien ik niet verwacht had dat een winkel die handelt in nieuwe en tweedehands onderdelen en gereedschap ook tweedehandswagens verkoopt, wilde ik het toch even meedelen.

Comment

• Christine JACOBSSON

Goeie morgen, Ik las over jou ervaring met de Renault Clio, ik heb net hetzelfde ervaren met een VOLVO. Vreemd genoeg is het antwoord dat jij ontving identiek aan het antwoord dat ik ontving. Hoe is jou verhaal afgelopen?

Hello,

Unfortunately I don't speak French so if you speak English, I will appreciate if you'll answer me back in English !

Thank you for contacting me about the 2006 VOLVO V50 2.0 with154.500 km.

Let me begin with a general description about the car; I must tell you that it is in perfect working condition, never involved in an accident, without any scratches or any kind of damage, no engine problems. The interior is in like new condition and has never been smoked in. The car is still Belgium registered.

I worked for the last 2 years in Belgium and bought the car there but I moved back home to Norway one week ago. My intention was to bring the car here, but when I found out about the very high import duties and all the restrictions regarding registration and emissions tests here I've changed my mind and I've decided to sell the vehicle.

The amount you will have to pay in order to own this car is 3,600 EUR!

I want to take this opportunity to assure you that this deal is 100% legitimate, the financial part of this deal will be managed by a third party, in this way both of us will be protected. They will keep the payment until you receive the car and test it.

So if you are really interested and looking to buy the car, please email me as soon as possible.
                                          Thank you, Christine Jakobsson

Comment

Working...
                                          X