Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zo kan je op alles iets zeggen...
Ga je ook zeggen bij een Clio R.S. van €25,000 "het blijft een Clio"?
good point.
heb je wel gelijk in, zo m135 is bijzonder ding. zeker als sleeper (bijna niet te doen natuurlijk) is het lachen omdat je er zoveel trage versies van ziet dat niemand het verwacht.
liever een m135 dan een basis 318d of 518d (die bestaat nu ook geloof ik in belgie sinds facelift).
maar in het algemeen zou ik voor 50.000 euro toch wel iets anders kopen :-)
good point.
heb je wel gelijk in, zo m135 is bijzonder ding. zeker als sleeper (bijna niet te doen natuurlijk) is het lachen omdat je er zoveel trage versies van ziet dat niemand het verwacht.
liever een m135 dan een basis 318d of 518d (die bestaat nu ook geloof ik in belgie sinds facelift).
maar in het algemeen zou ik voor 50.000 euro toch wel iets anders kopen :-)
Inderdaad, ik zou het er ook niet aan hangen hoor. Geef mij dan maar een 2ehands E90 M3 ofzo voor €50,000
zo een viper dat zie ik nu toch echt NOOIT rijden eigenlijk... woon nochtans in brussel en je ziet wel eens een dikke bak maar vipers?
Een Viper heb ik wel al eens in het wild zien rijden, 'k weet het nog goed, was een grijze. Dat spel brulde echt gelijk zot gewoon. Wel enorm spijtig dat je ze niet meer ziet, maar ja, ons belgenlandje...
eens op autogespot gezien
een c63amg touring met cdi200 erop :-) hilarish.
je kon hem wel nog herkennen aan 4 uitlaatpijpen en ja dat ding roffelt ook wel :-) ma goed dat weet niet iedere mongool die wilt stoer doen dus :-)
als je geld teveel hebt kan je ook wat spelen en de 116d combineren met de de 5 en dan 516d op je m5 hangen :-) kapot lachen
Comment