Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opmerkelijke tweedehandswagens v.2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ...en stijgende. Timing.
    1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
    2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
    2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Tis maar wat de zot ervoor geeft zeggen we daarover.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
        Tis maar wat de zot ervoor geeft zeggen we daarover.
        'T is dat, voor sommigen is dat onnozel veel, anderen hebben het er voor over. Het is maar wat je zoekt.

Comment

• Veel te veel mensen met poen zien nu oldtimers meer als investeringen, zonder echt liefhebber te zijn. Hierdoor gaan de prijzen omhoog en kan de echte liefhebber zo pareltjes niet meer betalen
          Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
          www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Die M3 met zo'n kilometerstand staat erg duur.

Comment

• Zag niet echt een ander toepasselijk topic..

Uit interesse een vraag hierover:

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Deze man vraagt 500 euro extra voor keuring en garantie.. Garages zijn toch verplicht om een jaar garantie te geven en te keuren voor verkoop?
              2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
              2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
              2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
              dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
              http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• veel garages spelen doorgeefpoort voor particulieren, je koopt ahw niet van de garage maar van vorige eigenaar

Comment

• Je kan als garage idd een wagen verkopen in opdracht van een klant.
                  Is dan zonder garantie.

Den deze hier verkoopt al z'n wagens op die manier.
                  Lijkt mij sterk dat er geen opgekochte wagens tussen zitten, waarop hij toch garantie zou moeten geven ( als eigenaar ).

Comment

• Zal wel weer zo'n sjoemelende marchand van m'n kloten zijn.

Comment

• heb de slk ook op die manier gekocht, was gewoon een topauto en geen garantie nodig gehad...maar goed, au fond is't sjoemelen

hij heeft mijn jeep die ik inruilde trouwens ook gewoon in mijn naam verkocht, ik had er ook geen prob mee

Comment

• Maar krijg je dan een gegarandeerde inruilprijs of moet je wachten tot die effectief door hem verkocht geraakt? In het laatste geval kun je toch even goed zelf verkopen via de gekende 2de handssites? Blijft er ook geen "commissie" plakken
                        2.0 JTDm

Comment

• zo'n garage heeft meer potentiele kopers over de vloer dan een particulier zelf. Een vriend mocht zijn auto ook aan een tankstation te koop zetten, op een week was die verkocht. Terwijl hij zelf al een paar maand aan het leuren en online adverteren was.
                          autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                            Maar krijg je dan een gegarandeerde inruilprijs of moet je wachten tot die effectief door hem verkocht geraakt? In het laatste geval kun je toch even goed zelf verkopen via de gekende 2de handssites? Blijft er ook geen "commissie" plakken
                            gewoon geld gekregen, hij ziet maar hoeveel hij erop wint

Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk

Comment

• hij vroeg me een blad te tekenen voor verkoop tss partikulieren

Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                                Zag niet echt een ander toepasselijk topic..

Uit interesse een vraag hierover:

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Deze man vraagt 500 euro extra voor keuring en garantie.. Garages zijn toch verplicht om een jaar garantie te geven en te keuren voor verkoop?
                                Er zijn er veel die zo werken, meer geld vragen voor garantie op een wagen die ze als professioneel in eigen naam verkopen. Dit is wettelijk verboden en wanneer iemand op die manier een auto koopt dan geniet de koper toch van de wettelijke garantie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                  Er zijn er veel die zo werken, meer geld vragen voor garantie op een wagen die ze als professioneel in eigen naam verkopen. Dit is wettelijk verboden en wanneer iemand op die manier een auto koopt dan geniet de koper toch van de wettelijke garantie.
                                  en wat dan met een gemeentebestuur die "afgeschreven" wagen verkoopt zonder keuring, ... ? mag dat

Comment

• Iets voor Solleke?

Honda Accord ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.

en dan kwam ik nog dees tegen: http://www.2dehands.be/autos/renault...230379104.html
                                    autofans.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
                                      Iets voor Solleke?

Honda Accord ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.

en dan kwam ik nog dees tegen: http://www.2dehands.be/autos/renault...230379104.html
                                      Potverdekke, nen 18 ! Dat ik dat nog mag zien op de baan zeg Dacht dat die allemaal al weggeroest waren ?
                                      Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                                      www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• "zeldzaam" en "de enige 18 op 2ehands.be". Daar is dan wel een reden voor, zeker?
                                        autofans.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
                                          Iets voor Solleke?

staat al heel lang te koop en heb er het eens met hem over gehad en toen was er iets aan die kar dat hij niet goed vond.
                                          RIP Den borre!

Comment

Working...
                                          X