Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opmerkelijke tweedehandswagens v.2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• X5M, verbaas me erover dat die maar zo weinig geld meer gaan

Zet dat in LV en de running costs vallen ook heel goed mee (als je er geen 30000km/jaar mee doet tenminste )
    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Powercars heeft doorgaans goed gerief staan aan correcte prijzen
      2021 Taycan 4S
      2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
        X5M, verbaas me erover dat die maar zo weinig geld meer gaan

Zet dat in LV en de running costs vallen ook heel goed mee (als je er geen 30000km/jaar mee doet tenminste )

Dit zal wel met de "lage" prijs te maken hebben:

Jaarlijkse taks: € 2.182
        BIV (In Verkeerstelling): € 10.400

Comment

• Maserati Quattroporte met Ferrari V12:

Private Seller
          Mustafa Sencan
          Dit ziet er zeer vertrouwenwekkend uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blue5 Bekijk Berichten
            Moest ik plaats hebben, hmmm.

Sent from here
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Hier vind je een tweedehands BMW 635 die onmiddellijk beschikbaar is op AutoScout24, Europa's grootste online automarkt
              The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
              BMW F10 520da 2012
              MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
              BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
              Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
              VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Das precies de uwe.

Comment

• Mijne is verre van zoveel geld waard. Dit is een originele M635 met weinig kms. Ik heb een type II en dit is een type III. Een type III kan je herkennen aan de andere bumpers. Dat zijn de allerlaatste die gebouwd zijn.
                  The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                  BMW F10 520da 2012
                  MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                  BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                  Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                  VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
                    den borre

Int3x0r

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                      Dit zal wel met de "lage" prijs te maken hebben:
                      vandaar op LV zetten
                      MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
                        den borre

Int3x0r

Comment

ben me nu eigenlijk een kleine vraag aan het stellen nav de CO2 uitstoot : 325 g/km
                          Da's 33 kilo op 100 km.

Da spel verbruikt dan wel wat, maar waar komt dat gewicht van CO2 vandaan?
                          Je gaat me toch niet zeggen dat er op 100 km meer dan 33 'kilo' benzine verbrand wordt ?

De vraag geldt ook voor de doorsnee wagen. Wie weet daar meer van ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                            ben me nu eigenlijk een kleine vraag aan het stellen nav de CO2 uitstoot : 325 g/km
                            Da's 33 kilo op 100 km.

Da spel verbruikt dan wel wat, maar waar komt dat gewicht van CO2 vandaan?
                            Je gaat me toch niet zeggen dat er op 100 km meer dan 33 'kilo' benzine verbrand wordt ?

De vraag geldt ook voor de doorsnee wagen. Wie weet daar meer van ?

1 liter benzine weegt 750 gram. Benzine bestaat voor 87% uit koolstof, of 652 gram koolstof per liter benzine. Om deze koolstof te verbranden tot CO2 is 1740 gram zuurstof nodig. De som is dus 652 + 1740 = 2392 gram CO2/liter benzine.

Een verbruik van 5 liter/100 km komt dus overeen met 5 L x 2392 g/L / 100 (per km) = 120 g CO2/km.

Comment

• bedankt en interessant ;
                              had ik maar wat beter opgelet tijdens scheikunde lessen

Comment

VAA en er staat % bij? bedoel die fiscale aftrekbaarheid want dat is niet VAA...

running cost met weinig kms vallen miss mee in LV, maar onderhoud wil ik toch niet betalen, hiervoor banden/remschijven etc kopen.. pfoe.
                                en dan erzekering, dat zal zelfs met goeie bonus malus wel veel zijn gok ik?

Comment

• 2 oldies in nieuwstaat!:

Golf 2 GTI
                                  De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Golf 1
                                  Last edited by ; 27/01/2015, 06:14.

Comment

• Die Golf 2 GTI komt om de paar maanden terug te koop en met die prijs zal dat nog wel even zo doorgaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niche Bekijk Berichten
                                      Die Golf 2 GTI komt om de paar maanden terug te koop en met die prijs zal dat nog wel even zo doorgaan.
                                      is geen prijs op te plakken, vind dat +50k waard want ze maken m niet meer!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
                                        VAA en er staat % bij? bedoel die fiscale aftrekbaarheid want dat is niet VAA...

running cost met weinig kms vallen miss mee in LV, maar onderhoud wil ik toch niet betalen, hiervoor banden/remschijven etc kopen.. pfoe.
                                        en dan erzekering, dat zal zelfs met goeie bonus malus wel veel zijn gok ik?
                                        lichte vracht is altijd 100% aftrekbaar he
                                        en remmen en banden tja, veel hangt af van je rijstijl maar je kunt idd. niet de onderhoudskosten van een 114d verwachten...

Ik bedoel maar, t.o.v. de nieuwprijs is dit een heel goede deal als je die op LV zet
                                        Voor een 3.0d van dezelfde leeftijd/km stand betaal je even veel of meer
                                        Als je dan bvb. maar 10 à 15000km/jaar doet dan zou ik wel weten wat te kiezen...
                                        MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niche Bekijk Berichten
                                          Die Golf 2 GTI komt om de paar maanden terug te koop en met die prijs zal dat nog wel even zo doorgaan.
                                          - gaat (mag) ENKEL naar verzamelaar !!!! .
                                          - gaat NIET naar tuningboy !!!!!! .

Je zou dit voor de lol eens moeten testen, je stuurt er een puistenkop van 21j. op af met een omgekeerd petje en je geeft hem 15k mee, wedden dat die verkoper toehapt?

MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Working...
                                          X