Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik wil me zo wel iets aanschaffen. Prijs lijkt mij niet overdreven hoog te zijn? + punten zijn voor mij een E91, M-sportpakket en shifters aant stuur.
Verbruik zal ook wel meevallen als ik niet te zot rij.
Maar anderzijds, wagen is al 5 jaar oud en 20 000€ is véél geld.
Ben naar deze auto gaan kijken en ik ben overtuigd. Ik ga zaterdag een testrit maken en als ook dat mij bevalt, wordt dit jongetje van mij
Wat denktge beemer_m3 een 114i, zal de vriendin wel mee akkoord gaan!
114i?! Kan ik beter met de fiets gaan
Wel nice dat het er zo op plakt
Ook minpuntjes, is nog een pre-facelift, en een automaat. In zoiets wil ik echt wel een manueel hebben
114i?! Kan ik beter met de fiets gaan
Wel nice dat het er zo op plakt
Ook minpuntjes, is nog een pre-facelift, en een automaat. In zoiets wil ik echt wel een manueel hebben
Precies de mijne maar dan een E87 versie
Wel lekker anoniem ook, geen M-pakket of wat dan ook. Wel geen sportstoelen
Raar, als je een 130i koopt bestel je dat er toch bij?
Ben naar deze auto gaan kijken en ik ben overtuigd. Ik ga zaterdag een testrit maken en als ook dat mij bevalt, wordt dit jongetje van mij
Ik kan mij niet voorstellen dat die testrit gaat tegenvallen; behoudens defecten die zouden opvallen.
PS. Als de motor op ralenti bolt en ge doet de motorkap open; kijk dan of de motor zonder al teveel trillingen draait (zeker bij warme motor na de testrit) en check of er geen olielekken zijn of fluitend turbogeluid tijdens het rijden!
Succes ermee!
Wat denktge beemer_m3 een 114i, zal de vriendin wel mee akkoord gaan!
De nummerplaat
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment