Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gezocht : BMW E30 , liefst Cabrio in goede staat

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] Gezocht : BMW E30 , liefst Cabrio in goede staat

Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een BMW E30 , liest een cabrio en graag in relatief verzorgde staat .
    Liefst met lederen interieur
    Heeft u iets staan , geef dan graag foto's en gegevens door .
    Alvast dank ,
    Mvg.

Welke motorisatie?

Comment

wa mag da kosten ?aan de juiste prijs is alles te koop

Comment

Van motorisatie liefst een 320i , maar mag ook hoger of lager .
        De grote van de motor speelt minder een rol dan de staat en het uiterlijk van de wagen .
        Een prijs kan je moeilijk bepalen voor een wagen in die ouderdom , er spelen zo veel factoren mee .
        Het liefst zoek ik een wagen met gekende historiek en liefst van ook een liefhebber .

Comment

Eén van de mooiste (zoniet de mooiste) die nu te koop staat kan je bij Autoleitner in Alkmaar, Nederland vinden. Google maar eens op Autoleitner. Een paar gegevens alvast E30 Cabrio, 320i, handgeschakeld, 84.000 km, Diamantzwart metallic, zilvergrijs leer, heel wat opties toch voor een wagen uit die tijd. Die prijs is misschien het enige minpuntje namelijk 14.500 €. Check het eens en hou ons op de hoogte.

Comment

Hey Fox 1 ,

Alvast dank voor uw reactie en doorsturen link.

Wagen eens bekeken , is inderdaad een heel mooie wagen ... enkel tja , de prijs is er ook naar .
            Ook zoek ik eigenlijk meer een cabrio van de eerste generatie om deze eventueel in te schrijven als oldtimer .
            Iedereen die er eventueel een weet staan of te koop heeft , altijd welkom .

Comment

In welke prijsklasse zoek je dan eentje want nu is het wel moeilijk om je te helpen.
              The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
              BMW F10 520da 2012
              MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
              BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
              Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
              VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Dag Beemer ,

Hoe goedkoper hoe liever hé.
                Ik zie er soms te koop staan van 5000 euro , maar vrees dat dit een utopie is om zo een te vinden in goede staat .
                Al weet je natuurlijk nooit .
                Mijn maximum bedrag is toch begrensd op 6000 a 7000 euro .
                Hoop dat dit ergens haalbaar is .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grm Bekijk Berichten
                  Dag Beemer ,

Hoe goedkoper hoe liever hé.
                  Ik zie er soms te koop staan van 5000 euro , maar vrees dat dit een utopie is om zo een te vinden in goede staat .
                  Al weet je natuurlijk nooit .
                  Mijn maximum bedrag is toch begrensd op 6000 a 7000 euro .
                  Hoop dat dit ergens haalbaar is .
                  In Duitsland staan er meer te koop rond die prijs:
                  AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

En ze worden er niet goedkoper op met de jaren.

Comment

E30's beginnen geliefd te worden. 5000 euro is al vrij weinig geld voor een dergelijke auto. Het is nu eigenlijk het moment om een E36 te kopen.
                    Zoek je een serie I om het een oldtimer is of omdat je ze mooier vindt? Chroom bumpers zijn mooi maar een hel om mooi te houden. Ik zou eerder
                    een serie II zoeken en upgraden met M tech bumpers .

Hier een aantal voorbeelden. Verwacht niet ze 100% origineel staan

edition model???

Verken een breed aanbod aan auto’s. Van stadsauto's tot gezinswagens, vind je een passende auto die aan jouw wensen voldoet op ons platform.

Verken een breed aanbod aan auto’s. Van stadsauto's tot gezinswagens, vind je een passende auto die aan jouw wensen voldoet op ons platform.

Last edited by BEEMER; 03/06/2013, 12:30.

BMW E24 635csi 1985
                    BMW F10 520da 2012
                    MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Sorry maar wie 10K voor een e30 uitgeeft is wel goed zot. Voor 10K heb je een e46 dat veel beter rijd .
                      Aan een e30 zou ik zelfs als liefhebber niet meer als 5k geven .
                      AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

De E30 word teveel overschat. Zo goed zijn die nu ook weer niet. Ik zou éérder naar deze gaan kijken . Veel zijn er niet meer.

Comment

Bedankt aan iedereen voor de reacties en doorsturen links naar wagens .

Wat mij vooral interesseert is dat een E 30 kan ingeschreven worden als oldtimer .
                        Dus daarom valt zowel de E 36 als de E 46 al af .
                        Nu , ik kijk nog even uit , ik ben nu ook niet dringend op zoek .
                        Iedereen altijd welkom met voorstellen van wagens hoor , ik waardeer de hulp op dat vlak !

Comment

Zoek je een oldtimer E30 om goedkoper te zitten qua taksen of ben je écht fan van de E30? Heb je interessante wagens gevonden in onze lijst van zoekertjes waar je naar gaat kijken?

BMW E24 635csi 1985
                          BMW F10 520da 2012
                          MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Beemer ,
                            Ik zoek een oldtimer E 30 ten eerste omdat ik dit een mooi model vind en ja ook omdat je als je deze inschrijft als oldtimer je relatief goedkoop zit kwa taksen en verzekering .
                            Deze auto zou dan dienen om eens in het weekend rond te cruisen bij goed weer .
                            Uiteraard zou deze dan ook met de beste zorgen verwend worden .

Van de voorgestelde wagens is er altijd wel iets die niet echt aan mijn wensen voldoet , ofwel is de prijs goed maar dan te veel kosten of roest aan .
                            Ofwel is de wagen en prijs goed , maar dan weer geen leder .
                            Voorlopig dus nog niet echt een wagen gevonden die ik zou gaan bekijken .

Toch alvast bedankt hoor

Comment

Als je een auto wil die 100% aan je eisen voldoet, moet je hem nieuw kopen natuurlijk. In de prijsklasse dat je zoekt zal er altijd wel iets van werk aan zijn of iets hogere kms of... Bepaalde prullen zoals interieur, velgen,... kan je makkelijk wijzigen natuurlijk.

Beschijf je ideale E30 eens?

BMW E24 635csi 1985
                              BMW F10 520da 2012
                              MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Dag grm,

Ik heb misschien goed nieuws voor je.
                                Ik doe mijn beemer weg, het is een E30 320i cabrio, rood van kleur.
                                Ik heb er een jaartje mee gereden en ben van plan om hem weg te doen wegens aankoop andere wagen.
                                De wagen heeft ±170.000 km op de teller, goed onderhouden, enkele zaken werden vernieuwd zodat hij terug op punt stond.
                                Anders moet je maar eens komen zien, ik doe hem voor een redelijke prijs weg.

groeten,
                                JurgenDSC_0010.jpg

Comment

Er staan genoeg E30 cabrio's te koop, lijkt mij zelfs moeilijker om een goeie 6-cil sedan te vinden dan een cabrio.

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                  Sorry maar wie 10K voor een e30 uitgeeft is wel goed zot. Voor 10K heb je een e46 dat veel beter rijd .
                                  Daar gaat het hier helemaal niet over. TS zoekt een E30 en geen E46...

E30SHOP.be
                                  - Alles voor uw BMW E30.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

TS is al 4 maand niet meer online geweest. Zal zijn gerief al gevonden heb zeker?
                                    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Hij heeft alleen nooit iets meer van zich laten horen

BMW E24 635csi 1985
                                      BMW F10 520da 2012
                                      MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Working...
                                      X