Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30 318is/320i

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door golf16v Bekijk Berichten
    was het maar zo simpel

eerst homologatiekeuring laten doen om een gelijkvormigheidsattest te bekomen

als ge dit via keuring moet doen, reken dan maar vlug op 2 maanden wachten vooraleer ge het hebt

bovendoen moet hij eerst "keuring" ondergaan (gelijktijdig met homologatiekeuring) , zolang die niet goed is gaat de procedure niet verder

andere oplossing is via invoerder bmw dit aanvragen en daarna keuring voor verkoop doen
    2de optie is zeker sneller, maar wat kan zo'n grapje kosten?
    Hoe lang duurd het ongeveer?
    Hij is ingevoerd in belgie, maar nog geen platen, ingevoerd =/= gehomologeerd?
    Ivm met die rotte wielkast heb ik al iemand gecontacteerd (moest ik hem nemen uiteraard), en voor de winter zou dat wel inorde zijn. Alleen zou ik dan beter niet hem volledig herspuiten?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
      Als je die gele lampen niet moet hebben wil ik ze wel overnemen.
      Als ik zo ver kom kunnen we nog altijd eens daarover spreken.
      Wissel met originele of gewoon overkopen?
      En zo die mistlampen inbouwen, groot werkske?

Comment

Als je die gele lampen niet moet hebben wil ik ze wel overnemen.

BMW E30 318iS '89
        BMW E28 520i '84
        BMW E34 535i '88

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk Berichten
          't Zijn haast witte.

@Br3cht: zou ze overkopen.

E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.
          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

't Zijn haast witte.

@Br3cht: zou ze overkopen.
            En facelift. En geel gaat lelijk zijn op jouw kleur(en).

Comment

Mwa, valt nog mee, Maar zal 't best passen op de graphit-kleurige.

En idd facelifts.

De middenste lampen van een E28, is dat hetzelfde formaat als een E30?

Momenteel totaal niet zeker hoe de auto-toekomst er hier uit gaat zien.. Maandag gaan kijken naar een E28 520i. Indien goedgekeurd ofwel ruilen (met opleg van mijn kant) met de 320i ofwel kopen. Ben zelfs nog niet zeker of ik de T3 ga houden. Staat momenteel meer stil dan dat hij rijdt (maar komt ook omdat het festivalseizoen voorbij is).

Eigenlijk wil ik terugbouwen naar 1 auto maar het is verdomd moeilijk om eentje te kiezen! En dan wil ik alsnog een 2de om in de winter rond te tuffen. Want met al dat strooizout en andere rotzooi heb ik niet echt zin om er een roestgevoelige kar erdoor te sturen.. beter voorkomen dan genezen.

E30SHOP.be
              - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Mwa, valt nog mee, Maar zal 't best passen op de graphit-kleurige.

En idd facelifts.

De middenste lampen van een E28, is dat hetzelfde formaat als een E30?

Momenteel totaal niet zeker hoe de auto-toekomst er hier uit gaat zien.. Maandag gaan kijken naar een E28 520i. Indien goedgekeurd ofwel ruilen (met opleg van mijn kant) met de 320i ofwel kopen. Ben zelfs nog niet zeker of ik de T3 ga houden. Staat momenteel meer stil dan dat hij rijdt (maar komt ook omdat het festivalseizoen voorbij is).

Eigenlijk wil ik terugbouwen naar 1 auto maar het is verdomd moeilijk om eentje te kiezen! En dan wil ik alsnog een 2de om in de winter rond te tuffen. Want met al dat strooizout en andere rotzooi heb ik niet echt zin om er een roestgevoelige kar erdoor te sturen.. beter voorkomen dan genezen.
                Perfecte plan:

Hou de beste e30, verkoop de rest, koop een rhd e28 voor erbij. Die gaan echt geen geld... en rhd oldtimer cruisen is kool.

Indien terugschroeven naar 1 kar:
                Verpats alles en koop een 318is

Comment

RHD Al ervaring mee?

Beste E30.. is dat degene die mechanisch of op vlak van minst roest het best is?

iS.. leuk, maarja, als ik er eentje koop, dan wil ik wel een deftige en geen afgetrapte, wat me geen makkelijke missie lijkt kijkend naar PJH's verhaal.

E30SHOP.be
                  - Alles voor uw BMW E30.

Comment

iS.. leuk, maarja, als ik er eentje koop, dan wil ik wel een deftige en geen afgetrapte, wat me geen makkelijke missie lijkt kijkend naar PJH's verhaal.
                    Ik weet het, ik val in herhaling maar; alles weg en deze!?

(nummerplaat dat op auto zit, schijnt echt een oude te zijn..)

BMW E30 318iS '89
                    BMW E28 520i '84
                    BMW E34 535i '88

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk Berichten
                      Ik weet het, ik val in herhaling maar; alles weg en deze!?

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...RT&tabNumber=1

(nummerplaat dat op auto zit, schijnt echt een oude te zijn..)
                      We zullen toch eens moeten gaan kijken zeker dan. Spijtig dat ie een jaartje te jong is, anders was ie van '89, m'n geboortejaar. En een 8 op de 3e plaats van het jaartal is ook leuker dan een 9. Nuja, als die auto ganz geil blijkt te zijn zal het me worst wezen natuurlijk.

E30SHOP.be
                      - Alles voor uw BMW E30.

Comment

dit ziet er ook een heel mooi exemplaar uit:

http://www.2ememain.be/autos/autos/b...pl=&pc_id=&afd=

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door golf16v Bekijk Berichten
                          dit ziet er ook een heel mooi exemplaar uit:

http://www.2ememain.be/autos/autos/b...pl=&pc_id=&afd=
                          Speciale iS! Ene van '87

BMW E30 318iS '89
                          BMW E28 520i '84
                          BMW E34 535i '88

Comment

'is werd toch maar van '89 tot '91 gemaakt? Of heeft deze een motorswap laten doen?

Ik wil dat interieur wel.

E30SHOP.be
                            - Alles voor uw BMW E30.

Comment

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
                              Honda S2000 2002
                              BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

Working...
                              X