Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ben toch eens met u van bij mij thuis tot in Lille gereden toen gij uwe S124 hebt gekocht
Zalige kar !
Ja oké ik heb er nog niet zelf met gereden ... maar ik rij niet graag met ander mans auto wel als de eigenaar erbij zit.
Ja maar bedoel zelf aan het stuur zitten. Was voor mij geen enkel probleem geweest, vertrouw mensen wel met mijn auto. (als ze brokken maken is het op hun kosten uiteraard )
Let wel: voor één in prima staat betaal je al snel + 5000 à 6000.
Wil je er wat aan werken (ik lees uit je beginpost "niet te veel", maar je weet nooit), dan is deze ook wel een optie:
Nu, maak u geen illusies, ik heb hem gezien en ie stond goed onder 't stof ;-). Het is wel van dezelfde verkoper, waar ik fijne ervaringen mee heb. Hij kent een gepensioneerde inspecteur van Mercedes-Benz die af en toe ook nog meegaat naar BMBC meetings om assistance te verlenen. Dus dat zit wel snor.
Die rode ziet er ook proper uit. Fijn interieur ook!
Let wel: voor één in prima staat betaal je al snel + 5000 à 6000.
Wil je er wat aan werken (ik lees uit je beginpost "niet te veel", maar je weet nooit), dan is deze ook wel een optie:
Nu, maak u geen illusies, ik heb hem gezien en ie stond goed onder 't stof ;-). Het is wel van dezelfde verkoper, waar ik fijne ervaringen mee heb. Hij kent een gepensioneerde inspecteur van Mercedes-Benz die af en toe ook nog meegaat naar BMBC meetings om assistance te verlenen. Dus dat zit wel snor.
Die rode ziet er ook proper uit. Fijn interieur ook!
Comment