Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ben samen met Mr.JN naar de Rode W114 gaan kijken ... Ik heb er een dubbel gevoel bij ...
Het is voor mij juist op randje van te werk en niet. De Motor draaide perfect mooi. Ik heb er zelf even mee gereden. Hij rijdt perfect reageert op alles goed, schakelt goed. Alleen tijdens het stistaan ging de temperatuur heel hoog tot vlak voor het rood en tijdens het rijden ging die terug naar beneden. Bij de aankomst stappen we uit en hoor ik het geluid van een stomende fluitketel .
De eigenaar vraagt om de motorkap open doen, en wat blijkt ... het water spuit uit de radiator. Hij had op voorhand al gezegd dat de radiator aan vervanging toe was maar de hoge temperaturen in de Kempen hebben er niet veel goed aan gedaan... De verkoper voelde zich wat schuldig . En zij dat hij dit echt nog nooit had meegemaakt, en aan zijn gezicht te zien was dat ook zo. Toen ik naar huis aan het rijden was heeft hij mij terug opgebeld om zich te excuseren en zij dat er misschien over de prijs nog te praten valt.
Hij heeft de Mercedes 2 jaar geleden van een vriend gekocht die hem motorisch volledig in orde heeft gezet.
18 jaar geleden is al eens opgeknapt geweest en is zijn originele beige kleur naar het rood veranderd. Vanachter zijn de 2 spatborden zo rot als snot en deze zullen dus vervangen moeten worden.
Hij wil heel zijn project verkopen. Dat houd in de auto, een extra 220D motor, stuur, 8 wieldoppen, nieuwe radiator, het origineel en vuiler interieur, en nog vanalle prullen.
Nu is mijn vraag hoeveel zouden jullie hier voor geven ?
En hoe vergaat ondertussen de verkoop van de Passat? Of hoeft die niet eens eerst weg te zijn voor er iets vers op de plank komt?
mmm ik ga deze benz links laten liggen denk ik. de kosten aan de Carrosserie zouden te ver oplopen ... ik begin er zelf niet aan dus zou ik het moeten laten doen
Spijtig want het was wel een zalig gevoel in zo'n oude trage diesel van 73 te rijden
Alleen al de manier van starten dat die auto nodig heeft Het duurt bijna een volle minuut voor dat die gestart is
En hoe vergaat ondertussen de verkoop van de Passat? Of hoeft die niet eens eerst weg te zijn voor er iets vers op de plank komt?
De Passat hoeft niet meteen verkocht te zijn. Maar als ik een andere kar heb ga er ik wel meer werk van maken. Hij staat nu nog nergens op internet te koop, alleen hier op het forum
Leuke auto, maar het prijsverschil met eentje in goede staat gaat na je die puntjes hebt opgelapt erg klein zijn... Zou meteen meer uitgeven aan een goede dan
Leuke auto, maar het prijsverschil met eentje in goede staat gaat na je die puntjes hebt opgelapt erg klein zijn... Zou meteen meer uitgeven aan een goede dan
Staat te koop in Westmeerbeek
Nee ik ga het niet doen ... ik zie zo'n groot project niet zitten ... voor geïnteresseerde de vraagprijs was €2000 met vele onderdelen erbij ! De kar bolde goed en motorisch is hij helemaal inorde denk ik, behalve de radiator maar er was een nieuwe bij
Helaas veel carrosseriewerk aan waarbij je moet gaan lassen En das niets voor mij
Comment