Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[GZ] Volvo 850 T5 of R

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] Volvo 850 T5 of R

Hallo,

Ik ben opzoek achter een 850 T5 of R om op circuit te rijden, dus de staat van het interieur maakt me niets uit!

Moest iemand iets weten staan, of staan hebben, laat me een bericht na met de prijs en misschien een foto ofzo!

Alvast bedankt!

Sam

Oorspronkelijk geplaatst door SamSterckval Bekijk Berichten
    Hallo,

Ik ben opzoek achter een 850 T5 of R om op circuit te rijden, dus de staat van het interieur maakt me niets uit!

Moest iemand iets weten staan, of staan hebben, laat me een bericht na met de prijs en misschien een foto ofzo!

Alvast bedankt!

Sam
    Vet!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
      Vet!
      Dankjewel!

nog even een toevoeging op mijn bericht daarnet :

Keuring, garantie e.d. maakt me ook absoluut niets uit!

bij deze zal ik mezelf dan ook maar ineens voorstellen:

Sam Sterckval, uit Aarschot.
      Werkzaam bij een volvo verdeler.

Comment

Tip: mobile.de, daar vind je er vaak, zelfs soms onder de 2000 EUR

Comment

Vind dat zelf ongeloofelijk vette auto's.

Ik denk dat je meer succes gaat hebben in Nederland. www.marktplaats.nl bvb

Comment

@wouter:

Heel hard bedankt voor de tip! het staat daar echt vol met spotgoedkope 850's

@greg:

In nederland rijd het er ook vol mee, maar daar zijn ze heel wat duurder, want daar zijn ze blijkbaar veel "gewilder" als in duidsland!
            Toch heel hard bedankt!

Comment

Ik ben er zelf ook volledig zot van! Maar valt er met zo'n kar op t circuit te rijden? Hebben die niet enorm veel last van onderstuur, of valt dit via mods redelijk goed mee?
              My GTI

http://rijkevorsel.myminicity.com/

Comment

Ze reden vroeger succesvol mee in het wtcc. Mist een aantal aanpassingen zal die makkelijk op circuit kunnen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DuDe Bekijk Berichten
                  Ik ben er zelf ook volledig zot van! Maar valt er met zo'n kar op t circuit te rijden? Hebben die niet enorm veel last van onderstuur, of valt dit via mods redelijk goed mee?
                  En of er daarmee op circuit mee valt te rijden

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

En zoals David67 aanhaalt reed deze in de 90's idd mee in 't WTCC en dacht ook BTCC Touring championship!

Comment

Inderdaad, en zelfs als break

Succes met de zoektocht!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                      Inderdaad, en zelfs als break

Succes met de zoektocht!

Damn stretsj!!

Ik had vroeger posters van die ketels in mijn kamer hangen

Comment

@stradge:

Dankjewel!
                        Ik heb er misschien een gevonden! in nederland, een gewone T5, maar voor nog geen 1000€

heb de eigenaar gemaild, nu hopen dat hij nog te koop is, en dat de km stand geen 500k is ofzo...

Comment

T5 of T5R maakt niks uit, enkel de software scheelt, maar dat wist je zelf ook wel al denk ik

Comment

idd, vandaar dat het me ook niet uitmaakt of het een T5 of T5R is, een echte 850R zou nog beter zijn natuurlijk, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk voor minder dan 2000€

Comment

op de ring zit/zat er regelmatig een break die volledig gestript was. had zelfs een carbonplaat ipv schuifdak zitten.
                              wimoptiek.be op

Comment

weet anders wel iemand die trackt met een 850 T5 , die doet de ring ermee in minder dan 8min

Comment

Een noobvraagje van mij maar wat is eigenlijk het verschil tussen een T5R en 850R?
                                  My GTI

http://rijkevorsel.myminicity.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DuDe Bekijk Berichten
                                    Een noobvraagje van mij maar wat is eigenlijk het verschil tussen een T5R en 850R?
                                    Hmm, niks

Een 850 R heeft de T5R motor.

Dus je hebt een 850 "R" (T5R)
                                    En een 850 T5

Maar er zit motorisch geen verschil in, op de software na, de R versie kan misschien wel wat meer optische verschillen hebben en misschien strakker onderstel, dat weet ik niet meer zeker. Maar als je van plan bent er mee te gaan tracken dan is dat volgens mij toch een van de eerste dingen die je mod

Je chipt zowel de T5 als T5R naar een kleine 300PK.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                                      Hmm, niks

Een 850 R heeft de T5R motor.

Dus je hebt een 850 "R" (T5R)
                                      En een 850 T5

Maar er zit motorisch geen verschil in, op de software na, de R versie kan misschien wel wat meer optische verschillen hebben en misschien strakker onderstel, dat weet ik niet meer zeker. Maar als je van plan bent er mee te gaan tracken dan is dat volgens mij toch een van de eerste dingen die je mod

Je chipt zowel de T5 als T5R naar een kleine 300PK.
                                      bij het motorisch geen verschil moet ik je wel verbeteren.

tussen:

T5 en T5R : enkel optische en softwarematige verschillen (standaard allebei 226pk)
                                      R : heeft nog meet optische en sotwarematige verschillen, maar heeft ook een andere turbo. (standaard 249pk)

(en misschien ook aan het onderstel, maar dat weet ik niet zo vanbuiten)

maar zo zijn er ook maar een aantal gemaakt.
                                      Last edited by ; 27/08/2010, 18:54.

Comment

Hmm,

ik moet je nog ff bijverbeteren en dan klopt het plaatje

T5 = 226PK
                                        T5R = 240PK

"R" is idd 249 of 250PK, deze zal misschien iets grotere turbo hebben idd dan de T5/T5R. (zie rica.nl)

Comment

Working...
                                        X