Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[GZ] Audi 90 - BMW E30 - Mercedes 190E

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
    Net effe de laatste pagina's doorlopen en ik heb precies de helft van rijdend Borgerhout zien passeren
    Mercedes, Bogerhout weet waarom

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
    Een 190 2.3 is een pak vlotter dan een 1.8 en 2.0 vond ik. Vooral op autostrade vond ik die opmerkelijk goed naar 160 trekken. Maar het is genoeg bewezen dat je met een 1.8 (of 2.0) ook erg veel plezier kan hebben!
    Hmm, blijkbaar toch een opmerkelijk verschil dus. Misschien toch wat opleggen voor een 2.3.

Mooi spul, hou ik int oog, eerst eens de Belgische 190's afgaan.

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
    Dan zit je bij elke 190E wel goed denk ik, met die criteria.

Met mijn 1.8 heb ik ook 200 per uur op GPS gehaald, meermaals. Die auto was zeker geen slak, en uitbreken in het nat met de juiste bandjes is easy peasy.
    Ik dacht het al.
    200 op GPS is echt wel naaaaajs met een 1.8
    Oorspronkelijk geplaatst door Audi_Fanaat Bekijk Berichten
    http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=132100461

zalig !! maar waarschijnlijk boven stradge zijn budget
    Ja, en zeker qua taksen en verzekering, maar er is iets moois van te maken denk ik.
    Toch bedankt!

Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
    Dat is mijn gedacht al een paar dagen als ik dat hier zowat volg...
    Nee ik kan niet meer zonder kar
    En een 2000 euro is toch ook niet weinig he? Ik wil gewoon een proper exemplaar, mooi onderhouden en niet te veel km's, moet toch lukken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten

Hmm, blijkbaar toch een opmerkelijk verschil dus. Misschien toch wat opleggen voor een 2.3.
      ik had beter gezwegen

zoek een goede, dat gaat voor op de motorkeuze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
        ik had beter gezwegen

zoek een goede, dat gaat voor op de motorkeuze

Neenee, hoe meer tips hoe beter
        Momenteel staan die bruine sportline en die zwarte 2.0 van kapaza vanboven op m'n verlanglijstje. Straks eens bellen voor die zwarte, want ik hoor er niet veel van.

Comment

• pinkers & abs

die zwarte duitse zal niemeer lukke zeker ik wilde die pinkers wel
          als je m terug verderverkoopt is die kleur zeker evengoed denk ik
          van die grijze 2.0, die lijkt me prima

lees wat na over de 190 & abs en je weet het ook wel. op de
          1.8 & 2.0 D altijd optie, vanaf '91 pas standaard op de rest
          Last edited by ; 03/02/2009, 17:59.

Comment

• Ziet er een proper dink uit, wel iets minder qua kleuren (blauw interieur).

Oorspronkelijk geplaatst door Jan007 Bekijk Berichten
            stradge, neem de zwarte, en ik koop je pinkers over voor een goeie prijs!

abs was altijd optie op de 1.8 en 2.0 D, vanaf '91 pas standaard op elke
            hogere versie. als je wat opt net leest kom je da even rap tegen als ik
            Welke bedoel je? Die sportline van 2900? Ah dat van die ABS wist ik niet, goed dat je het zegt.

Comment

• Deze blijft perfect hè: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...g=&tabNumber=2

Comment

Ziet er een proper dink uit, wel iets minder qua kleuren (blauw interieur).
                Blauw > bruin

Maar sportline is wel belangrijker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                  Idd, prachtdink. Sewwens eens iemand laten bellen misschien. Als ik hem voor 2000 kan komen halen zie ik dat wel zitten, maar kans is klein natuurlijk

En jullie gaan hier weer mee lachen, maar ik wil na m'n Saab iets waarmee ik meer durf. Die Saab was een familiestuk, zeldzame uitvoering en staat. Daardoor heb ik nooit tot aan het rood durven trekken, schakelde heel voorzichtig en heb maar 2 heel voorzichtige stoplichtsprintjes gedruft, na 30km warmrijden minstens. Ik wil nu iets dat ik graag zie, maar waarmee ik regelmatig eens durf spelen, natuurlijk met de nodige respect voor de techniek, maar zonder me schuldig te voelen. In de regen wat driften, regelmatig (na goed opwarmen) naar het rood trekken, stoplichtsprintjes, enz. en ik vrees dat ik dat met zo'n prachtige (en duurdere) Sportline weer niet ga durven
                  Last edited by stradge; 03/02/2009, 18:31.

Comment

Blauw > bruin

Maar sportline is wel belangrijker.
                    Mja ik ben normaal ook niet voor bruin maar op die Sportline staat het prachtig. En die blauwe heeft zo'n hevig blauw interieur, vind ik erg ongezellig

Comment

Idd, prachtdink. Sewwens eens iemand laten bellen misschien. Als ik hem voor 2000 kan komen halen zie ik dat wel zitten, maar kans is klein natuurlijk

En jullie gaan hier weer mee lachen, maar ik wil na m'n Saab iets waarmee ik meer durf. Die Saab was een familiestuk, zeldzame uitvoering en staat. Daardoor heb ik nooit tot aan het rood durven trekken, schakelde heel voorzichtig en heb maar 2 heel voorzichtige stoplichtsprintjes gedruft, na 30km warmrijden minstens. Ik wil nu iets dat ik graag zie, maar waarmee ik regelmatig eens durf spelen, natuurlijk met de nodige respect voor de techniek, maar zonder me schuldig te voelen. In de regen wat driften, regelmatig (na goed opwarmen) naar het rood trekken, stoplichtsprintjes, enz. en ik vrees dat ik dat met zo'n prachtige (en duurdere) Sportline weer niet ga durven
                      Je ziet waar al die voorzichtigheid toe leidt... Een auto dient om mee te rijden man!

Comment

Mja ik ben normaal ook niet voor bruin maar op die Sportline staat het prachtig. En die blauwe heeft zo'n hevig blauw interieur, vind ik erg ongezellig
                        Ja dat is wel zo, en vooral ook storend dat het aan de buitenkant geen metallic is.

Comment

Ja laat zo'n Sportline dan maar al staan. Die zijn zeldzaam genoeg.

Nee maar serieus, voor wat jij wil heb je helemaal geen Sportline nodig hé. Een gewone 190E kan je er ook fantastisch doen uitzien door een leuk velgje en mss wat lager te leggen. Meer hebben die karren echt niet nodig.

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

hier is zeker iets schoons van te maken

of is de coupe vorm ervan niets voor u???
                            AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
                            Last edited by ; 03/02/2009, 19:29.

Comment

Rustig mannekes moet soms nog naar school ook

Juist gebeld voor die bruine Sportline op 2ehands. Klonk als een oudere man (=goed), had de wagen voor zijn kleindochter gekocht maar zij vond hem "te groot". Hij weet (spijtig genoeg) dat het een prachtige wagen is, en is bereid over de prijs te praten, maar hij wil er niet veel af doen omdat het zo'n prachtexemplaar is. Hij heeft zelf een oldtimer 190, kent er iets van, hij heeft geen haast om hem weg te doen, en wacht tot hij er een goede prijs voor krijgt. Als ik tijd heb ga ik misschien eens kijken in het weekend. Wel moeilijke communicatie zo Antwerpen-Limburg
                              Ik vroeg hij staat in "de Limburg" zeker?
                              hij: hola hola je zeigt het verkeeeeerd, het is "Limbour" en zo nog wat uitleg erbij waarom
                              Ik vroeg "zitten er nog kosten aan te komen" en kreeg een gedetailleerde wegbeschrijving

Hopelijk kan ik gaan zien int weekend.
                              wanneer zou je gaan?

écht ver is het niet van hier, als je een tolk nodig hebt ofzo.... laat maar iets horen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi_Fanaat Bekijk Berichten
                                http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=132100461

zalig !! maar waarschijnlijk boven stradge zijn budget

leuk dat hier nog iemand 16-kleppers weet te appreciëren maar die karren moet je niét aanraden met een strikt beperkt budget.... dat dan nog eens lager ligt als de vraagprijs

16-kleppers gaan veel geld tegenwoordig. Als ze dan eens opmerkelijk goedkoop zijn, vooral gelijk die tweede, heeft dat meestal een reden.

Comment

• 90 quattro in DE limburg

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi_Fanaat Bekijk Berichten

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=150248602

Dat is een 124.

Maar natuurlijk eigenlijk ook wel leuke auto's natuurlijk.

Zo'n 200E of 230E zijn vlotte auto's, die imo toch een best leuk rijgedrag weten te combineren met comfort.

Comment

Je ziet waar al die voorzichtigheid toe leidt... Een auto dient om mee te rijden man!
                                      Haha, tis inderdaad wel tegenslag, de Saab altijd zo voorzichtig rijden en dan zo aan z'n eind komen.

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                      Ja dat is wel zo, en vooral ook storend dat het aan de buitenkant geen metallic is.
                                      Ah voila ook dat nog

Ja laat zo'n Sportline dan maar al staan. Die zijn zeldzaam genoeg.

Nee maar serieus, voor wat jij wil heb je helemaal geen Sportline nodig hé. Een gewone 190E kan je er ook fantastisch doen uitzien door een leuk velgje en mss wat lager te leggen. Meer hebben die karren echt niet nodig.
                                      Voila, ik weet dat ze zeldzaam zijn dus ik zou er weer niet "zot" mee durven doen (hoewel zot doen voor mij waarschijnlijk niet echt zo zot is). Ik zeg ook niet dat het een sportline moet zijn he, ik wil gewoon een propere 190E met niet te veel km's en mooi onderhouden die me qua kleuren ook wat aanstaat, ik smijt er dan die 15 loch sportline velgen, wat later misschien wat lager zetten, dan heb ik ook een mooi ding waarmee ik al wel eens zou durven spelen. Jullie vinden mij waarschijnlijk een rare kerel.

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=151083518

hier is zeker iets schoons van te maken

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=150248602
                                      1e is te zwaar qua taksen en zoals Fiddy zegt, zijn goedkope 16 kleppers niet echt een aanrader als je niet te veel kosten wil doen, ook qua verzekering zijn ze te zwaar voor mij. Die coupé is wel mooi, maar ik wil een sedan en liefst een maatje kleiner=> 190 dus, dit is een 124.

Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                      wanneer zou je gaan?

écht ver is het niet van hier, als je een tolk nodig hebt ofzo.... laat maar iets horen!
                                      Haha merci zou echt wel handig zijn want ik verstond de helft van wat die kerel zei niet
                                      Misschien zaterdag, als ik tijd heb en een auto kan gebruiken. Ik PM nog wel als ik ga, bedankt alvast.

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                      90q Ziet er een proper exemplaar uit idd, maar weer die vele km's he, en dan vraagt die nog 3000 euro, voor dat geld haal ik me liever die zwarte Sportline

Dat is een 124.

Maar natuurlijk eigenlijk ook wel leuke auto's natuurlijk.

Zo'n 200E of 230E zijn vlotte auto's, die imo toch een best leuk rijgedrag weten te combineren met comfort.
                                      I know maar ik wil iets compacter met meer de klemtoon op sportief, en dan is een 124 wat minder dan een 201
                                      Last edited by stradge; 03/02/2009, 20:27.

Comment

• Een 201 heeft niet meer klemtoon op 'sportief' dan een 124 hoor.

Op zich hebben beide auto's een even sportief rijgedrag in verhouding tot hun gewicht. En zelfs dat is niet helemaal correct, aangezien een 124 helemaal niet aanvoelt als een logge zware auto die moeite heeft met een bocht.

Rijgedrag is, imo, praktisch hetzelfde tussen de twee auto's.

Natuurlijk zal een 190 met dezelfde motor als in een 124 ietsje sneller zijn, en je zal wel voelen dat de auto lichter is en kleiner, maar niet in die mate dat 'ie plots een ander rijgedrag en rijgevoel geeft.

Dat is althans mijn ervaring.

Comment

Working...
                                        X