Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[GZ] Audi 90 - BMW E30 - Mercedes 190E

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
    Mijn 90 gekocht voor 1600€ van een liefhebber die hem 6 maanden eerder kocht van 1ste eigenaar. Had slechts 128k kms. Koffernaden weet ik zo precies niet - misschien moet je eens de foto's checken in het topic van de 90.
    Damn da's weinig
    Als je zoiets nog eens tegenkomt, laat het weten aub. Is dat via verkoopsites gegaan?

Comment

Koffernaden weet ik zo precies niet - misschien moet je eens de foto's checken in het topic van de 90.
      jup die had dat ook heel lichtjes

eigen aan het mechanisme, maar eenvoudig terug goed te 'trekken en duwen'. Die zwanenhalzen en veren laten dat toe

Comment

stradge, spreek eens af met de eigenaar van die 90. Ga een stukje rijden met hem, en bekijk dan wat je er van vind

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
          jup die had dat ook heel lichtjes

eigen aan het mechanisme, maar eenvoudig terug goed te 'trekken en duwen'. Die zwanenhalzen en veren laten dat toe
          Oké dan is die groene officieel back in the running

stradge, spreek eens af met de eigenaar van die 90. Ga een stukje rijden met hem, en bekijk dan wat je er van vind
          Ga ik proberen deze week nog te doen (als hij dan nog niet verkocht is), hoop echt dat die in orde is, maar dan mag hij nog serieus wat van z'n prijs afdoen. Ik ga proberen tot 1500€ te gaan, realistisch?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
            Oké dan is die groene officieel back in the running

Ga ik proberen deze week nog te doen (als hij dan nog niet verkocht is), hoop echt dat die in orde is, maar dan mag hij nog serieus wat van z'n prijs afdoen. Ik ga proberen tot 1500€ te gaan, realistisch?
            Ik sluit niet uit dat die geen tikje gehad heeft hé, heb die kar nog niet gezien. Maar als het dat maar is ... technisch is 1000x belangrijker, geloof me

1500€ kan je hopen en proberen, maar dat is echt wel weinig. Mits ie goed is en gekeurd voor verkoop, zou ik 2k als bovengrens durven houden.

Comment

en de kans is groot dat de eigenaar meeleest

dacht ik zo maar even.

Comment

Ik sluit niet uit dat die geen tikje gehad heeft hé, heb die kar nog niet gezien. Maar als het dat maar is ... technisch is 1000x belangrijker, geloof me

1500€ kan je hopen en proberen, maar dat is echt wel weinig. Mits ie goed is en gekeurd voor verkoop, zou ik 2k als bovengrens durven houden.
                Ok, waar moet ik dan technisch dan vooral op letten? Het blok leek regelmatig en mooi te draaien, zonder rare geluiden, olie stond geen schuim op, geen blauwe rook gezien (stond wel halfwarm). Distributieriem was al wel wat ouder volgens mij
                Ben eens benieuwd voor de prijs.

Comment

Distributieriem was al wel wat ouder volgens mij
                  hoe weet/zag je dat?

en waar je op moet letten.... remmen/sturen/ophanging/elektrische functies/...

gewoon, basic stuff

Comment

en de kans is groot dat de eigenaar meeleest

dacht ik zo maar even.
                    Idd
                    Heeft een account op cleaned.be geloof ik

hoe weet/zag je dat?

en waar je op moet letten.... remmen/sturen/ophanging/elektrische functies/...

gewoon, basic stuff
                    Ik ben niet zo'n kenner maar die riem zag er niet nieuw uit en ik weet dat je dat bij dit model in het oog moet houden, zal het eens vragen als ik terug ga.
                    Ik ben eens benieuwd voor de testrit, rijdt wel strak denk (hoop) ik, staat 35mm lager

Comment

Ik ben niet zo'n kenner maar die riem zag er niet nieuw uit en ik weet dat je dat bij dit model in het oog moet houden, zal het eens vragen als ik terug ga.
                      Ik ben eens benieuwd voor de testrit, rijdt wel strak denk (hoop) ik, staat 35mm lager
                      euh de riem kan je niet zien zitten hé, jij zal het wss op de multiriem hebben

Comment

Damn da's weinig
                        Als je zoiets nog eens tegenkomt, laat het weten aub. Is dat via verkoopsites gegaan?
                        Stond toen op kapaza. Ik schuim geregeld de gekende sites wel eens af , als ik iets zie hoor je het wel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten

Ziet er een proper exemplaar uit...

Comment

'k Zit hier juist naar die kar op kapaza te kijken. Ziet er mij op het eerste gezicht geen oneerlijke auto uit. Wel mega dwaze wielen, wtf.

Kleine verlaging en sportuitlaat zijn nice, maar doelt er wel op dat de auto waarschijnlijk is gereden door een jonger persoon. Hoe die er vervolgens mee gereden heeft is altijd een raadsel.

Comment

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Koop dit eens.

Comment

Of doe eens een goed bod op deze:

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Staat precies ook al ff te koop, staat met wat sjanse in de weg .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten

Prachtig!

...en om heel eerlijk te zijn begint hij wel een beetje in de weg te staan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                    Ja prachtig ding idd! Maar zoals ik al zei, een E30 wil ik als 2e auto om lol mee te beleven Ik wil echt een Oudi

Stond toen op kapaza. Ik schuim geregeld de gekende sites wel eens af , als ik iets zie hoor je het wel.
                                    Ah gewoon sjaaans gehad eigelijk
                                    Vriendelijk dat ge het mee in het oog wilt houden. Ze zijn zo zeldzaam he

'k Zit hier juist naar die kar op kapaza te kijken. Ziet er mij op het eerste gezicht geen oneerlijke auto uit. Wel mega dwaze wielen, wtf.

Kleine verlaging en sportuitlaat zijn nice, maar doelt er wel op dat de auto waarschijnlijk is gereden door een jonger persoon. Hoe die er vervolgens mee gereden heeft is altijd een raadsel.
                                    Idd, die velgen daar kan ik ook niet goed aan uit, maar ja iedereen zijn goesting zeker
                                    Verlaging is goed idd, zeker IRL staat hij net goed icm 17". Maar gelukkig zijn het de originele 14" die erbij zijn, later zou ik dan nog sparen voor Bolero's waarschijnlijk.
                                    Ook uitlaat wijkt volgens mij niet veel af van de ori, de verkoper beweert dat het Audispul is dus cava! Inderdaad, ik vermoed ook dat er een jonger persoon mee gereden heeft, en die rijden meestal wat sportiever, maar veel blijkt er de laatste maanden niet meer mee gereden te zijn (200 km sinds augustus volgens keuringsbewijs), en ik ga aan de echte eigenaar eens vragen wanneer hij juist gekocht heeft en waarom hij er zo weinig mee reed. Hij blijkt een garage te hebben, in VW/Audi, heb naar de site gekeken, ziet er deftig uit, dus ik veronderstel dat hij wel iets van auto's kent en hem niet te hard afgebeuld heeft
                                    Maar ja ook weer iets dat je nooit weet he.

Mooi ding, maar te zwaar voor taksen en verzekering en ik wil een 5 cilinder
                                    Ook wat duur voor mij

Da's inderdaad ook een schoon spellement, maar ik ben niet zo'n Coupéman en het is weer een V6 en weer is het wat duur voor een arme student als ik
                                    Tenzij Ugeken een forum/opruim/troostprijsje maakt, maar dat moet hij niet doen want die is zijn prijs zeker waard

Comment

geef de link eens van de site van de eigenaar, aub?

Comment

geef de link eens van de site van de eigenaar, aub?
                                        You've got mail

Comment

Working...
                                        X