Toeme, kan ze hier niet zien... Zal wel vanavond kijken.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[GZ] Opvolger Audi 90 quattro
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenQuanta costa?
En hoeveel pk?
165pk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDie 100 is dus niet in top staat...
En ik vind dat Ugeken alleen maar in een mint bak mag rijden, zoals zijn 90.
maar stel dat hij daar 6-700€ aan carrosseriewerk aan laat doen, dan is het mss wel een close to mint bak...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenLeuk, maar staan er geen aero's op inet?
topmodel moet je gewoon hebben bij zo'n classics
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenecht é
topmodel moet je gewoon hebben bij zo'n classics
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenDeze van winter al gezien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten. Is verschrikkelijk zalig, maar heeft al 260 of 270k kms.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenja, heel mooie wagen... maar vind er weinig speciaals aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenDoorzoek maar eens 'mijn auto'. Is verschrikkelijk zalig, maar heeft al 260 of 270k kms.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenVind hem knap, wel met andere Saab-velg onder. Daar valt wel iets aan te doen natuurlijk. Heb er ervaring mee.
En als je een saab zoekt, dan heeft een oude aero dat wel
maar wat zit ik te zeveren, het is niet voor mij maar voor u!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenik vind hem zelfs met die wielen al mooi classic ogen, maar ik persoonlijk zou hem iets te recent vinden om er al echt classicvalue aan te geven. Bovendien is het geen topmodel ofzo, maar een figuurlijke 1 uit de duizenden, waar je niet direct een "wow DIE zie je niet vaak" gevoel bij krijgt. Je 90 had dat wel
En als je een saab zoekt, dan heeft een oude aero dat wel
maar wat zit ik te zeveren, het is niet voor mij maar voor u!
De 90 kocht ik omwille van verschillende redenen:
* jeugdsentiment
* heerlijke 5cil + quattro!
* prijs/ kwaliteit
* als speelgoed ter afwisseling voor de 'saaie' passat
* ...
Een andere kar kan bepaalde van die punten ook invullen en een bepaald model kan er misschien nog andere toevoegen... dit maakt mijn keuze zoooo moeilijk.
De leeftijd van de auto speelt wel een rol, maar is geen punt dat op de eerste plaats komt in mijn beslissing. Ik kan zowel uitkomen bij een auto van 15j als bij eentje van 25j...
Comment
Comment