Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opmerkelijke tweedehandswagens.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hij heeft wel serieus z'n best gedaan om het er doen op lijken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
      Hier is toch iets niet pluis mee?
      Een CSL was toch enkel verkrijgbaar in het grijs of zwart?

http://www.mobile.de/SID5pAtYAzRNQY0...1111260621506&
      Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk Berichten
      't is ook geen echte CSL...

Opendak enz....

En al die CSL spulletjes in z'n tekstje
      Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
      Hij heeft wel serieus z'n best gedaan om het er doen op lijken!
      Inderdaad, wel al 'n repostje, heeft ook in BMW lovers gestaan

Comment

• BULDER!!!!!!

Comment

• Hmmmm....

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Gaat alleen nog véél geld inkruipen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            Hmmmm....

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Eeeeeuuuh. Sjah, wat kan ik hierop zeggen? Hier zal je je blauw aan betalen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
              Hmmmm....

Zo zijn we ooit voor 'n A gaan kijken, dat was van vijf A's eentje gemaakt, dat is dan wel spijtig. Ook alles (echt alles) zat er dubbel bij, dan weet je zowiezo al dat dat niet klopt

Comment

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• WTF
                  R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                  Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                  Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                    Met het geld dat hij eraan gehangen heeft om een fake-M3 te maken, had hij al bijna een nieuwe...

Comment

• Een juweeltje voor zeker niet te veel geld. Ik betwijfel het echter dat de wagen zo goed is als de foto's doen lijken .
                      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                      BMW F10 520da 2012
                      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                        Wat een nul...
                        ik zag het ook

Comment

• bah, helemaal verneukt
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                            bah, helemaal verneukt
                            Dat vind ik niet correct. Deze is helemaal niet verneukt. Ik vind het alleen spijtig dat hij geen zwarte vloerbekleding gemonteerd heeft. Wel chique dat hij erin geslaagd is om 17inch wielen te monteren. Hier is het rijdende bewijs dat het gaat op een pre facelift wagen... Ik vraag me alleen af of die zijn wielen nog volledig gedraaid krijgt . Een verneukte wagen moet er voor mij toch net iets anders uitzien hoor

BMW E24 635csi 1985
                            BMW F10 520da 2012
                            MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

bah, helemaal verneukt
                              Hoe bedoel je? Enkel de velgen mogen voor mij één of twee maten kleiner.

Comment

• Oké .. heb mij een beetje te sterk uitgedrukt

ik vind het jammer dat de velgen 17" zijn, te modern zijn, nog niet bestonden toen de auto bestond, replica's zijn, dat het interieur nageplaatst is, radio-CD met mp3, momostuur, ...

soit, teveel dingen die mij storen omdat ze niet origineel zijn. ik zou er moeilijk 5000 aan kunnen geven
                                1963 Land Rover Series IIa
                                1994 Mercedes SL320
                                2015 Land Rover Discovery SDV6
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oké .. heb mij een beetje te sterk uitgedrukt

ik vind het jammer dat de velgen 17" zijn, te modern zijn, nog niet bestonden toen de auto bestond, replica's zijn, dat het interieur nageplaatst is, radio-CD met mp3, momostuur, ...

soit, teveel dingen die mij storen omdat ze niet origineel zijn. ik zou er moeilijk 5000 aan kunnen geven
                                  Bwa, de velgen, stuur, radio... kan je makkelijk terug verkopen. Met het geld dat je terugkrijgt kan je mits wat zoeken het originele... terugkopen. De zetels zijn niet origineel das waar. Maar het zijn wel BMW recaro's. En ze bieden een veel betere steun dan de gewone zetels. Ook wat de zetels betreft... gewoon verkopen. Ze zijn veel geld waard. En de standaardzetels kan je voor weinig geld bemachtigen. Als je hem écht origineel wilt kan je er misschien nog geld op verdienen

BMW E24 635csi 1985
                                  BMW F10 520da 2012
                                  MINI Clubman Cooper 2017

Comment

• veel originele stukken krijg je er ook bij he

Antwerpen is't Stad
                                    en al de rest is parking!!

Comment

Oké .. heb mij een beetje te sterk uitgedrukt

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                      Bwa, de velgen, stuur, radio... kan je makkelijk terug verkopen. Met het geld dat je terugkrijgt kan je mits wat zoeken het originele... terugkopen. De zetels zijn niet origineel das waar. Maar het zijn wel BMW recaro's. En ze bieden een veel betere steun dan de gewone zetels. Ook wat de zetels betreft... gewoon verkopen. Ze zijn veel geld waard. En de standaardzetels kan je voor weinig geld bemachtigen. Als je hem écht origineel wilt kan je er misschien nog geld op verdienen
                                      Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
                                      veel originele stukken krijg je er ook bij he
                                      Inderdaad.

- stuur krijg je er al bij
                                      - andere velgen ook (2 paar zelfs), ik zou de TRX'en bijhouden, de andere 2 verkopen en met dat geld en, eventueel mits wat opleg, eventueel zelfs met winst Alpina-velgen kopen zoals die van alex69alex
                                      - zetels verkopen en originele steken -> winst
                                      - radio voor €75 verkopen en originele steken

=> Moest ik nu mogen van mijn ouders en er is geen roest en de koppeling, boite of iets anders essentieel ziet er niet uit alsof 'ie aan vervanging toe is, ik haalde 5,5 à 6k van de bank en probeerde het beestje te bemachtigen.

Damn, E24

edit: prachtig kleur voor een E24 vind ik persoonlijk!

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

Working...
                                        X