Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opmerkelijke tweedehandswagens.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenDa moet zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenNeen. De wachttijden voor zo'n wagen zijn gewoon erg hoog. En er zijn dan mensen die zoiets kopen om 't direct daarna terug te koop te stellen met winst. Er zijn dan mensen die geen geduld hebben en toch maar 'n 2e handse kopen dan. Heb zo ook eens 'n verhaaltje gehoord van iemand die de nieuwe M3 in pre-order had gezet 'n paar maanden terug en z'n nummertje dan probeerde te verkopen. Zo kom je niet helemaal op 't einde van de lijst met bestelde en heb je je wagen sneller.
Echt?Zotjes! En een schoon plan om winst te maken. Enig beginkapitaal is wel nodig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenNeen. De wachttijden voor zo'n wagen zijn gewoon erg hoog. En er zijn dan mensen die zoiets kopen om 't direct daarna terug te koop te stellen met winst. Er zijn dan mensen die geen geduld hebben en toch maar 'n 2e handse kopen dan. Heb zo ook eens 'n verhaaltje gehoord van iemand die de nieuwe M3 in pre-order had gezet 'n paar maanden terug en z'n nummertje dan probeerde te verkopen. Zo kom je niet helemaal op 't einde van de lijst met bestelde en heb je je wagen sneller.
Ik kende zo iemand die dat altijd bij MB deed (zelfs met een C-klasse).
Jammer genoeg heeft internet in dat opzicht wel veel kapot gemaakt of toch minder interessant.
Comment
-
op het Z3 forum: Ik heb deze wagen gekocht omdat ik het op dat moment wel iets voor mij vond.Leuk modelletje,stationwagentje voor de boodschappen (3e deurtje),klein & kompakt = makkelijk parkeren, makkelijk poetsen, alles dr op & dr an, aircotje, warme
zeteltjes, beetje pit onder het gaspedaal,nou ja, leuk. Ik heb dat nou gehad en nu mag het weg. Tijd voor weer eens wat
anders zou ik zeggen.
O ja, de kilometerstand, bijna 161000, wat kan ik daar van zeggen. Mijn man rijdt een Porsche met bijna 350000 op de
teller, daar heeft ook nog niemand iets van gezegt, en vooral niet als hij dat ding nog maar eens naar 300km/h stampt!
Of moet ik hier uit afleiden dat de BMW kwalitatief minder is dan de Porsche, en daarmee een korter levensduur zal hebben???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichtenhttp://www.autoscout.be/nl-be/detail...83&id=79117069
op het Z3 forum: Ik heb deze wagen gekocht omdat ik het op dat moment wel iets voor mij vond.Leuk modelletje,stationwagentje voor de boodschappen (3e deurtje),klein & kompakt = makkelijk parkeren, makkelijk poetsen, alles dr op & dr an, aircotje, warme
zeteltjes, beetje pit onder het gaspedaal,nou ja, leuk. Ik heb dat nou gehad en nu mag het weg. Tijd voor weer eens wat
anders zou ik zeggen.
O ja, de kilometerstand, bijna 161000, wat kan ik daar van zeggen. Mijn man rijdt een Porsche met bijna 350000 op de
teller, daar heeft ook nog niemand iets van gezegt, en vooral niet als hij dat ding nog maar eens naar 300km/h stampt!
Of moet ik hier uit afleiden dat de BMW kwalitatief minder is dan de Porsche, en daarmee een korter levensduur zal hebben???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichtenhttp://www.autoscout.be/nl-be/detail...83&id=79117069
anders zou ik zeggen.
Is dat veel km jeng???
*droomt*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk BerichtenIs dat veel km jeng???
*droomt*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
Goed nieuws voor je Jeroen, deze auto is niet voor watjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenIndien je echt wil, dan staat er nog 'n betere te koop. Minder km's en niet zo veel duurder.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
* BULDER *
Edith:
la voiture est dans le bon état, le moteur perfect(draait raison une horloge) jamais les problèmes eu, un bluts à voir uniquement la photo conducteurs siège a un scheurtje dans la substance en marchant les ans longtemps dans et de . me la vente lui parce que je ne veux pas m'acheter une autre voiture, naturellement aussi un toyota ne pas obtenir... l'offrant le plus élevé gagne.
Last edited by Denniske; 29/03/2007, 11:58.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenNet dit hier tegengekomen. Koopje voor de liefhebbers? Is toch een bicentenary?
http://www.kapaza.be/Autos/Volkswage...lf_5_2_0d.htmlPrijs lijkt me wel erg laag.
1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenIs inderdaad een bicentenaryPrijs lijkt me wel erg laag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenEr staat nog eentje op... Met dsg voor 17.500€
http://www.kapaza.be/Autos/Volkswage..._automaat.html
Ik vermoed dat Abdel een fakerke is.(Of hij gebruikt de foto's als voorbeeld)
1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten... En dezelfde foto's .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten... En dezelfde foto's .
Comment
Comment