Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opmerkelijke tweedehandswagens.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
    tja, die speciale lak is een dure optie...

Da moet zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
      Da moet zijn.
      Neen. De wachttijden voor zo'n wagen zijn gewoon erg hoog. En er zijn dan mensen die zoiets kopen om 't direct daarna terug te koop te stellen met winst. Er zijn dan mensen die geen geduld hebben en toch maar 'n 2e handse kopen dan. Heb zo ook eens 'n verhaaltje gehoord van iemand die de nieuwe M3 in pre-order had gezet 'n paar maanden terug en z'n nummertje dan probeerde te verkopen. Zo kom je niet helemaal op 't einde van de lijst met bestelde en heb je je wagen sneller.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
        Neen. De wachttijden voor zo'n wagen zijn gewoon erg hoog. En er zijn dan mensen die zoiets kopen om 't direct daarna terug te koop te stellen met winst. Er zijn dan mensen die geen geduld hebben en toch maar 'n 2e handse kopen dan. Heb zo ook eens 'n verhaaltje gehoord van iemand die de nieuwe M3 in pre-order had gezet 'n paar maanden terug en z'n nummertje dan probeerde te verkopen. Zo kom je niet helemaal op 't einde van de lijst met bestelde en heb je je wagen sneller.

Echt? Zotjes! En een schoon plan om winst te maken. Enig beginkapitaal is wel nodig.

Comment

En dat wordt niet alleen gedaan met de "speciale wagens". Ik veronderstel dat iemand die nu eerdaags een nieuwe X5 verwacht deze ook nog met winst kan verkopen.
          Ik kende zo iemand die dat altijd bij MB deed (zelfs met een C-klasse).
          Jammer genoeg heeft internet in dat opzicht wel veel kapot gemaakt of toch minder interessant.

Comment

• op het Z3 forum: Ik heb deze wagen gekocht omdat ik het op dat moment wel iets voor mij vond.Leuk modelletje,stationwagentje voor de boodschappen (3e deurtje),klein & kompakt = makkelijk parkeren, makkelijk poetsen, alles dr op & dr an, aircotje, warme
            zeteltjes, beetje pit onder het gaspedaal,nou ja, leuk. Ik heb dat nou gehad en nu mag het weg. Tijd voor weer eens wat
            anders zou ik zeggen.
            O ja, de kilometerstand, bijna 161000, wat kan ik daar van zeggen. Mijn man rijdt een Porsche met bijna 350000 op de
            teller, daar heeft ook nog niemand iets van gezegt, en vooral niet als hij dat ding nog maar eens naar 300km/h stampt!
            Of moet ik hier uit afleiden dat de BMW kwalitatief minder is dan de Porsche, en daarmee een korter levensduur zal hebben???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
              http://www.autoscout.be/nl-be/detail...83&id=79117069

op het Z3 forum: Ik heb deze wagen gekocht omdat ik het op dat moment wel iets voor mij vond.Leuk modelletje,stationwagentje voor de boodschappen (3e deurtje),klein & kompakt = makkelijk parkeren, makkelijk poetsen, alles dr op & dr an, aircotje, warme
              zeteltjes, beetje pit onder het gaspedaal,nou ja, leuk. Ik heb dat nou gehad en nu mag het weg. Tijd voor weer eens wat
              anders zou ik zeggen.
              O ja, de kilometerstand, bijna 161000, wat kan ik daar van zeggen. Mijn man rijdt een Porsche met bijna 350000 op de
              teller, daar heeft ook nog niemand iets van gezegt, en vooral niet als hij dat ding nog maar eens naar 300km/h stampt!
              Of moet ik hier uit afleiden dat de BMW kwalitatief minder is dan de Porsche, en daarmee een korter levensduur zal hebben???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                http://www.autoscout.be/nl-be/detail...83&id=79117069

op het Z3 forum: Ik heb deze wagen gekocht omdat ik het op dat moment wel iets voor mij vond.Leuk modelletje,stationwagentje voor de boodschappen (3e deurtje),klein & kompakt = makkelijk parkeren, makkelijk poetsen, alles dr op & dr an, aircotje, warme
                anders zou ik zeggen.
                Is dat veel km jeng???

*droomt*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
                  Is dat veel km jeng???

*droomt*
                  Indien je echt wil, dan staat er nog 'n betere te koop. Minder km's en niet zo veel duurder.

Comment

• Goed nieuws voor je Jeroen, deze auto is niet voor watjes.

Comment

Indien je echt wil, dan staat er nog 'n betere te koop. Minder km's en niet zo veel duurder.
                      Link?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
                        Link?

Comment

• kijk de engelse vertaling

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                            car is in good state, engine perfect(draait right a bell) never problems has to, only one bluts see photograph drivers seat has to scheurtje in the substance years long in and from stepping. I sale him because I want buy myself another car, of course also toyota, not get... highest tenderer wins.

* BULDER *

Edith:

la voiture est dans le bon état, le moteur perfect(draait raison une horloge) jamais les problèmes eu, un bluts à voir uniquement la photo conducteurs siège a un scheurtje dans la substance en marchant les ans longtemps dans et de . me la vente lui parce que je ne veux pas m'acheter une autre voiture, naturellement aussi un toyota ne pas obtenir... l'offrant le plus élevé gagne.

Last edited by Denniske; 29/03/2007, 11:58.
                            1991 Mazda MX-5 NA
                            Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                            www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Net dit hier tegengekomen. Koopje voor de liefhebbers? Is toch een bicentenary?

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                Net dit hier tegengekomen. Koopje voor de liefhebbers? Is toch een bicentenary?

http://www.kapaza.be/Autos/Volkswage...lf_5_2_0d.html
                                Is inderdaad een bicentenary Prijs lijkt me wel erg laag.
                                1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                  Is inderdaad een bicentenary Prijs lijkt me wel erg laag.
                                  Er staat nog eentje op... Met dsg voor 17.500€

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                    Er staat nog eentje op... Met dsg voor 17.500€

http://www.kapaza.be/Autos/Volkswage..._automaat.html
                                    ... En dezelfde foto's .

Ik vermoed dat Abdel een fakerke is. (Of hij gebruikt de foto's als voorbeeld)
                                    1991 Mazda MX-5 NA

Comment

... En dezelfde foto's .

Kans is te groot dat 't 1e is.

Comment

... En dezelfde foto's .

Denk dat hij de foto's gepikt heeft. In zijn eigen advertentie spreekt hij van DVD-navigatie en lederen zetels. Dit zit duidelijk niet in de de dsg.

Comment

• Civic limited edition 168/250

Comment

Working...
                                          X