Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ben geen liefhebber van de moderene generatie Saabs
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
maar 40.000 km per jaar op benzine !!! zal een pak geld kosten (nog geen BIV en taks in rekening gebracht !)
zalig om mee te rijden volgens mij
op zelfde site een vectra OPC met zelfde blok erin, in buurt van Aalst, maar staat veel te duur
1900 x 11 x 1,5= 31350 euro (ff uit losse pols, miss niet just) :-). lekker toch.
mijn broer vertelde hij ook aan 1000 euro per maand zit voor diesel. en dan nog moto's niet meegeteld.
Ja das just, ik was in de week wa aan rond dwalen op kapaza en ik een stuk gereden leon die verdacht veel op de mijne leek. Maar het was de kap op de motor waaraan ik hem eigenlijk herkende, die tdi heb ik zelf rood gemaakt en een zwart randje rond gezet.
vraagje. tis niet juiste topic ma goed, hier kennen we mekaar klein beetje dus dat vergeven jullie me wel
heb het nog al ergens gezien maar vergeten hoe het zat.
vaak zie je bij advertentie 'export/handelaar'.
ik dacht altijd dat dat ging over auto's die men niet met keuring kan/wil verkopen of die sowieso problemen gaan opleveren en men dus liever kwijt dan rijk is.
maar als je dan zoekt, zie je toch vaak zoekertjes van auto's die echt ok zijn, zoals honda's met 100-150k kilometers en minder dan 10 jaar oud.
hoezo export dan? die dingen zijn (als ze in orde zijn bij verkoop) toch niet zo slecht dat ze niet gewoon hier kunnen blijven?
bv deze, mooi is hij niet, maar onderhoud enzo gehad. waarom export?
Meestal omdat er te veel kosten aan zijn om te keuren, soms omdat hij gewoonweg niet door de keuring zal raken (ander blok, onderdelen niet conform, papieren niet aanwezig, enz.)
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment