Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opmerkelijke tweedehandswagens.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
    Heb ik al
    Ja ik denk dat jij wel zou zot komen moest dat een sedan geweest zijn.
    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• een mooie saab : http://nl.autoscout24.be/Details.asp...5&asrc=st%7Csr

maar 40.000 km per jaar op benzine !!! zal een pak geld kosten (nog geen BIV en taks in rekening gebracht !)
      zalig om mee te rijden volgens mij

op zelfde site een vectra OPC met zelfde blok erin, in buurt van Aalst, maar staat veel te duur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
        een mooie saab : http://nl.autoscout24.be/Details.asp...025&asrc=st|sr

maar 40.000 km per jaar op benzine !!! zal een pak geld kosten (nog geen BIV en taks in rekening gebracht !)

op zelfde site een vectra OPC met zelfde blok erin, in buurt van Aalst, maar staat veel te duur
        Vooral speciaal gezien Saab failliet is.

Comment

• Ben geen liefhebber van de moderene generatie Saabs
          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
          BMW F10 520da 2012
          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

een mooie saab : http://nl.autoscout24.be/Details.asp...025&asrc=st|sr

1900 x 11 x 1,5= 31350 euro (ff uit losse pols, miss niet just) :-). lekker toch.
            mijn broer vertelde hij ook aan 1000 euro per maand zit voor diesel. en dan nog moto's niet meegeteld.

Comment

• Hier heeft toch iemand op het forum geweest met zo een Turbo X? forumnaam was XXX dacht ik, wagen was matzwart en had zwarte BBS CH steken.

Comment

• Snelle camionette

2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten

wow wel heftig ding

Comment

• een AMG laten tunen ???

Comment

een AMG laten tunen ???
                      Ja, voor sommige mensen is het blijkbaar nooit genoeg.

Comment

• Zo'n C63 is standaard al waanzinnig krachtig...

Comment

• Mijn ex Seat leon teruggevonden

Comment

• Dat is al de 2de ex wagen van u die zo eindigt.
                            IRIDIUM
                            Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                            Helderzienden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk Berichten
                              Dat is al de 2de ex wagen van u die zo eindigt.
                              Ja das just, ik was in de week wa aan rond dwalen op kapaza en ik een stuk gereden leon die verdacht veel op de mijne leek. Maar het was de kap op de motor waaraan ik hem eigenlijk herkende, die tdi heb ik zelf rood gemaakt en een zwart randje rond gezet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                                van die Topsports zijn er al veel gesneuveld, had graag ook zo eentje gehad als eerste wagen. Maar de papa dacht er anders over

Comment

• Dikke Volvo S60 met dikke motor:

Verken een breed aanbod aan auto’s. Van stadsauto's tot gezinswagens, vind je een passende auto die aan jouw wensen voldoet op ons platform.

Comment

• vraagje. tis niet juiste topic ma goed, hier kennen we mekaar klein beetje dus dat vergeven jullie me wel

heb het nog al ergens gezien maar vergeten hoe het zat.

vaak zie je bij advertentie 'export/handelaar'.
                                    ik dacht altijd dat dat ging over auto's die men niet met keuring kan/wil verkopen of die sowieso problemen gaan opleveren en men dus liever kwijt dan rijk is.

maar als je dan zoekt, zie je toch vaak zoekertjes van auto's die echt ok zijn, zoals honda's met 100-150k kilometers en minder dan 10 jaar oud.
                                    hoezo export dan? die dingen zijn (als ze in orde zijn bij verkoop) toch niet zo slecht dat ze niet gewoon hier kunnen blijven?

bv deze, mooi is hij niet, maar onderhoud enzo gehad. waarom export?

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Meestal omdat er te veel kosten aan zijn om te keuren, soms omdat hij gewoonweg niet door de keuring zal raken (ander blok, onderdelen niet conform, papieren niet aanwezig, enz.)
                                      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• in noorwegen getunede impreza wrx met 460 pk. benieuwd hoe dat rijdt

Verken een breed aanbod aan auto’s. Van stadsauto's tot gezinswagens, vind je een passende auto die aan jouw wensen voldoet op ons platform.

Comment

Working...
                                        X