Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Is geen motoplaat. Motoplaat begint met 1-M voorraan. Dit is een gewone plaat maar in een ander formaat. Kan je aanvragen als je de wagen inschrijft, is handig op import karren bvb uit de U.S.
2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
dat weet ik, maar het formaat is het wel en die abarth heeft genoeg ruimte voor een normale plaat. En de keuring moet beslissen of je eentje krijgt
Ja ik vind het ook maar vreemd. Het is niet de eerste keer dat ik een wagen tegenkom waar er een normale nummerplaat oppast maar die toch zo een vierkant ding heeft hangen. Snap de bedoeling niet en plus is het lelijker.
2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Ja ik vind het ook maar vreemd. Het is niet de eerste keer dat ik een wagen tegenkom waar er een normale nummerplaat oppast maar die toch zo een vierkant ding heeft hangen. Snap de bedoeling niet en plus is het lelijker.
heel vaak, maar niet in dit geval, zie je dat hier in brussel en dan zijn dat zo afrikanen of zo die waarschijnlijk 'vierkant of rechthoekig' moesten aanduiden maar niet goed weten wat ze nodig hebben, op het aanvraagformulier en hun verzekeringsagent ook geen flauw benul ervan heeft. en dan krijgen ze dus een plaat die niet echt nodig is of past op de wagen
van voor valt het overigns altijd mee, het is vooral van achter dat het lelijk is als het niet past
Comment