Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opmerkelijke tweedehandswagens.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• wow ...

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• Trekt toch op niets..

Aan de achterkant + velgen zie je het overduidelijk.

En die kleur, moet dat Ferrari-rood voorstellen?

Comment

• 20.000 euro voor een afthanse Pontiac.

Comment

• lol die zijruitjes
          Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
          ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Hoe belachelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
              Deze staat al lang te koop ... Het is een geschilderde DeLorean en is dus sowieso al minder waard. Daarbij nog eens de staat van de auto en hij is zeker geen 11.000 Euro waard! Ik ben ong. 2 jaar geleden eens gaan kijken naar deze wagen met een vriend: hij staat in een donkere schuur gewoonweg weg te rotten en de eigenaar wil 'em niet voor minder dan die 11.000 Euro weg doen. We hebben 'em proberen te overtuigen dat deze wagen dit niet meer waard is, maar hij was niet te overtuigen. Hij laat 'em liever staan wegrotten ... Jammer, maar helaas.

Hij staat wel in mooi gezelschap: verschillende Ferraris, Porsches en nog een paar exclusieve wagens staan in dezelfde schuur ... jammer genoeg staan deze allemaal evenveel weg te rotten als deze DeLorean.
              The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

• de advertenties kloppen dus?
                want die had bijna 20bladzijden vol met advertenties. en sommigen echt aan lage prijzen. maar hij verkoopt dus wel degelijk?
                dacht altijd aan een lolbroek.
                wimoptiek.be op

Comment

• hmmm ik ken lede vrij goed en dat is niet zo'n bergachtig landschap. en de nummerplaat achteraan lijkt me ook een shop.
                  wimoptiek.be op

Comment

• idd,ik zie ook net die nummerplaat. Jammer, of ik had een nieuwe wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
                      idd,ik zie ook net die nummerplaat. Jammer, of ik had een nieuwe wagen
                      je zal rap mogen zijn, ik ben op 2minuten in lede.
                      wimoptiek.be op

Comment

• haha, mailtje gestuurd, dit ontving ik terug :

Hallo,
                        De definitieve vraagprijs voor de auto is het 5500 euro.
                        De auto is in uitstekende conditie. Nooit bij eventuele ongevallen.
                        U moet ook weten dat op dit moment ben ik gevestigd in Londen Verenigd Koninkrijk en ik hebben de auto hier bij me, maar dit zal geen probleem, want ik ben klaar om het schip de auto voor jou. Ik kocht deze auto in België vorig jaar, omdat ik moest werken. Nu ben ik terug in Londen en het is zeer moeilijk te besturen deze auto hier vanwege de linkerkant wiel aandrijving. Daarom heb ik besloten om het te verkopen terug naar België. Ik vertelde u dat ik zal zorgen voor de shiping en ik ben bereid om alle belastingen.
                        Nu, als je nog intresse of je vragen hebt voor mij, neem dan gerust contact met mij op.

Bedankt,

SCAM

zou ik een mailtje terugsturen dat ik volgende week in Londen ben en eens een kijkje kan komen nemen?

Comment

• Doen.

Comment

• ik stuurde: Beste,
                            ik ben volgende week vrijdag, zaterdag en zondag in Londen, wanneer past het u om de wagen te bezichtigen,
                            groeten,

antwoord:
                            hy
                            De transacties zal werken zoals dat:

Stap 1 --- De auto is al in bewaring van deze Vervoer Bedrijf die het werken in partnerschap met 2Dehands.be.
                            Stap 2 --- Dit Vervoer Bedrijf zal controleren of de gegevens zal controleren of alles (de auto en de documenten)
                            en zij zal contact met u opnemen met de bevestiging.
                            Stap 3 --- Dit Vervoer Bedrijf zal contact met u opnemen met de gegevens van (Sturen u de factuur met de details over de transactie en betaling).
                            Stap 4 --- Om veiligheidsredenen U (de koper) zal een garantie deposito (25% van mijn auto prijs) aan Vervoer Bedrijf.
                            Stap 5 --- De Vervoer Bedrijf bevestig uw garantie deposito.
                            Stap 6 --- Na wat ,Het Vervoer Bedrijf bevestigt de de garantie deposito begin de auto levering, aan uw adres.
                            Stap 7 --- U (de koper) zult ontvangen, de auto aan uw adres ontvangen, zal de levering 3-5 dagen vergen.

Daar heb je de auto je hebt 10 dagen ter beschikking om deze in te zien en doen de rest van betaling.
                            Als mijn auto zijn niet zoals ik al zei,of iets niet goed met mijn auto,en door deze redenen, het zal u niet wil dat mijn auto,je kunt ze weigeren mijn auto en Vervoer Bedrijf zal volledig ,restitutie u het eerste deel van de betaling en het voertuig zal worden geleverd, terug naar mij, op mijn kosten.

Maar dat zal niet gebeuren want ik ben zeker van mijn auto en door deze redenen, ik ga akkoord met elke proef,
                            je kan alles doen wat je wilt testen op mijn auto.

In al deze 10 dagen van de inspectie ,Uw eerste deel van de betaling blijft de hele tijd op Vervoer Bedrijf.
                            Als na deze 10 dagen van de inspectie kies je voor te blijven met mijn auto u zult moeten verrichten de rest van betaling bij Vervoer Bedrijf.en Vervoer Bedrijf zal betalen me.
                            Indien u akkoord met deze veilige termijnen verzend me uw details:
                            Verzend adres (naam en volledig adres):

Uw volledige naam:
                            Uw stad:
                            Uw adres:
                            Uw postalcod:
                            Uw land:
                            Ik zal de transactie beginnen, waarna ik uw informaties zal hebben.
                            Dank u.

Comment

• Pfff echt die triestigaards, ik krijg echt zwaar 't schijt van zo'n gasten
                              2009 BMW E91 320d
                              2002 BMW E46 M3
                              2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                              2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• En die blijven maar dezelfde verhalen gebruiken he .

Comment

• yes we can

Comment

• Heb ik laatst ook gehad, de auto stond in Italië.. Ik zei dat ik in Italië ging zijn, hier zie je zn antwoord:

Hello,
                                    It`s not possible to take the car personally, The car is already sealed in a container, ready to be shipped to Belgium.
                                    Regards

Perfect!
                                    Next week I am in Italy, so no need to ship the car to Belgium, where can I see the car in Italy?
                                    i 1 2 1/2 6

Comment

• en dit is die site waar ze met hun voeten spelen:

Join the world's largest scambaiting community. Over 22 years of fighting 419 scams, advance fee fraud, and protecting victims worldwide.
                                      i 1 2 1/2 6

Comment

Working...
                                      X