Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opmerkelijke tweedehandswagens.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten5liter en 185pk. Daar moet je geen ingenieur voor zijn om dat blok te maken, zelf een aap zou het kunnen
Amerikanen toch__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Deze komt (waarschijnlijk) naar België
Pug 306 Rally (ofte beste hot hatch ever)
Na ons laatste examen trekken we naar Milaan om hem te gaan ophalen, tenminste als aan de hand van de bijkomende foto's, testrit van een kennis uit Italië, enz.. alles in orde blijkt...
Momenteel lijkt het allemaal wat te mooi om waar te zijn, vooral de prijs dan..
Fingers crossed, ook al is het niet voor mij (tot mijn spijt, als ik er zelf eentje vind doe ik er m'n BMW voor weg)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDeze komt (waarschijnlijk) naar België
Pug 306 Rally (ofte beste hot hatch ever)
Na ons laatste examen trekken we naar Milaan om hem te gaan ophalen, tenminste als aan de hand van de bijkomende foto's, testrit van een kennis uit Italië, enz.. alles in orde blijkt...
Momenteel lijkt het allemaal wat te mooi om waar te zijn, vooral de prijs dan..
Fingers crossed, ook al is het niet voor mij (tot mijn spijt, als ik er zelf eentje vind doe ik er m'n BMW voor weg)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenEentje voor Gert?
Toevallig op gebotst naar aanleiding van een gesprek over hoe goedkoop de auto's in Italië wel niet zijn
Ik zeg het 't is allemaal nog niet zeker, 't is niet eenvoudig om je van op afstand te vergewissen van mogelijke addertjes...
In elk geval is't een ZALIGE auto, en ik vrees als hij er zo eentje heeft staan dat het hier ook niet lang gaat duren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenJep
Toevallig op gebotst naar aanleiding van een gesprek over hoe goedkoop de auto's in Italië wel niet zijn
Ik zeg het 't is allemaal nog niet zeker, 't is niet eenvoudig om je van op afstand te vergewissen van mogelijke addertjes...
In elk geval is't een ZALIGE auto, en ik vrees als hij er zo eentje heeft staan dat het hier ook niet lang gaat duren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenInderdaad. Bt. had gezegd dat die van Dekeyser uit Ursel was, maar hier staat erbij patrick moerman. Dat is die van het sparrenhof in aalter. Heeft oa ook nog een testarossa en een 512TR dacht ik!
Die nrplaat is zowieso van Dekeyser uit Ursel. Maar waarschijnlijk verkoopt die Patrick Moerman die Ferrari in opdracht van Dekeyser.
(je moet die site maar es bekijken)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenSeriously?!
Tenminste als er ergens nog zo'n koopje te doen is he..
167pk/1050kg, Bilstein-ophanging, daar zeg ik geen nee tegen hoor
't is dat of kosten beginnen doen aan de mijne (tijd voor een andere ophanging)..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk BerichtenDie nrplaat is zowieso van Dekeyser uit Ursel. Maar waarschijnlijk verkoopt die Patrick Moerman die Ferrari in opdracht van Dekeyser.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk BerichtenDie nrplaat is zowieso van Dekeyser uit Ursel. Maar waarschijnlijk verkoopt die Patrick Moerman die Ferrari in opdracht van Dekeyser.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenRijdt Dekeyser nu met Ferrari? Heb vroeger nog geweten dat hij met Mercedes reed. Heeft oa een 560SEC gehad met een gouden ster in de grille.The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk BerichtenIk heb nog nooit van die man gehoord. Wat doet die juist waardoor hij zo gekend is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenRijdt Dekeyser nu met Ferrari? Heb vroeger nog geweten dat hij met Mercedes reed. Heeft oa een 560SEC gehad met een gouden ster in de grille.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenRijdt Dekeyser nu met Ferrari? Heb vroeger nog geweten dat hij met Mercedes reed. Heeft oa een 560SEC gehad met een gouden ster in de grille.)
Z'n zus heeft trouwens ook nog n dikke Porsche staan. (vraag me niet welk type, n zwarte, en niet 'origineel', iets Ruff achtigs ofzo :p )
Comment
-
Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
Comment