Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opmerkelijke tweedehandswagens.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
    Uniek maar not my cup of tea

vooral die velgen vind ik raar, redelijk "vol" "dicht" en koetswerkkleur

uniek dat wel

Comment

• Meeste wagens worden aangeboden met een "reserve". En prijs waaronder ie niet zal verkocht worden. Maar af en toe zijn er wel "koopjes" te doen met collectionables. Heb een veiling meegemaakt van RM en het kan zijn dat zebij de start niet roepen en dan barst in één keer de hel los... En gaan wagens soms aan zotte prijzen weg (zowel veel te duur als "te goedkoop"). Merendeel van de bieders zijn al mensen die om een paar honderduizenden dollars aan wagens staan hebben.
      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Deze beginnen zeldzaam te worden met manuele versnellingsbakken.
        De prijs is wel wat hoog voor een E46 M3.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
          Prachtig spel, die velgen zijn veel beter dan gelijk wel 25" chromen spel dat de Amerikanen er op smijten.
          Ik zal niet gauw omkijken naar auto's van die prijsklasse, maar....

Van dezelfde firma:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SK_0909 Bekijk Berichten
            http://nl.kapaza.be/west-vlaanderen/...l-72476144.htm
            Deze beginnen zeldzaam te worden met manuele versnellingsbakken.
            Hij wordt nogal snel terug verkocht vind ik.

@ djenne: De Maserati die jij gevonden hebt, vind ik véél geslaagder
            The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
            BMW F10 520da 2012
            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

http://nl.kapaza.be/west-vlaanderen/...l-72476144.htm
              Deze beginnen zeldzaam te worden met manuele versnellingsbakken.
              hmmm, als het allemaal klopt(wat ik betwijfel) is dit een gerechtvaardige prijs, is in geen nette staat vind ik. Heeft de M3 nog niet lang, M3 badge hangt verkeerd, nr plaat houder van ***NAAM VERWIJDERD OP VRAAG VAN GARAGE*** (geen goede reputatie) al bij al geen proper voertuig.
              Last edited by ScoobySimon; 27/09/2013, 09:43. Reden: Naam verwijderd op vraag van garage
              BMW E46 M3 2004 silbergrau 6MT

BMW E60 525d 2009 carbonschwarz M pack

Kreidler RS 50 golfgrun

Comment

• Nu dajje et zegt.
                Recente nummerplaat, M3 badge hangt iets te hoog en te veel naar links.

Comment

• Wagen met kosten zeker?

Comment

Nu dajje et zegt.
                    Recente nummerplaat, M3 badge hangt iets te hoog en te veel naar links.
                    Staat op BB ook te koop,is vrij onduidelijk in z'n antwoorden ,volgens mij is die wagen een fransoos ,beruchte noorden ligt vlakbij

Comment

• Aantrekkelijk geprijsd. Niet echt bomvol opties, maar toch correct uitgerust vind ik.
                      Ook leuk is dat dit echt donkerblauw is in plaats van het populaire Carbonschwarz, dat maakt' m ook wat exclusiever naast de motorisatie.
                      "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten
                        Ook leuk is dat dit echt donkerblauw is in plaats van het populaire Carbonschwarz, dat maakt' m ook wat exclusiever naast de motorisatie.
                        Volledig mee eens. Dat Carbonschwarz ben ik zo beu gezien als koude pap. Je ziet het op quasi elke E60/61 en F10/11 met M-pakket.
                        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Ik blijf Carbonschwarz echt een knap kleur vinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                            Volledig mee eens. Dat Carbonschwarz ben ik zo beu gezien als koude pap. Je ziet het op quasi elke E60/61 en F10/11 met M-pakket.
                            Jij bent niet de enige... terwijl er toch een reeks andere zeer knappe kleuren zijn zoals Titansilber of Havanna bijvoorbeeld. Nu vind ik wel dat BMW wat krenterig is in het kleurenaanbod icm het M-pakket, tenzij je nog wat extra poen op tafel legt.
                            "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Mooi! Vooral de lijkkist vooraan

Comment

• juist nog eens top gear 760Li tegen S 63 amg stukje aan het kijken, wat een bakken. maar ook deze weer.. tweedehands bij wijze van spreken gratis.

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

en dat is de prijs in belgie met niet zoveel kilometers, in duitsland zullen ze dus nog wel een stuk lager zijn. ongelofelijk toch?

Comment

• Was eens naar Porsche boxsters aan het kijken, vond het eerst niet m'n ding, maar f*ck, mijn mening is snel veranderd na wat filmpjes op youtube

En na deze te zien:

Comment

• Ik zei t toch , ik zou de 2.5 wel links laten liggen, goede motor maar te traag aangezien je eerst een 944 T wou hebben
                                    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                                      Ik zei t toch , ik zou de 2.5 wel links laten liggen, goede motor maar te traag aangezien je eerst een 944 T wou hebben
                                      Owla, je hebt een profile pic! Meer pics?

En ja, bij boxster denk ik aan die modellen van de jaren '90 en begin 2000 met die lelijke oranje knipperlichten. Maar vanaf '08 vind ik ze echt vet! Voor een boxster zou ik een S nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
                                        juist nog eens top gear 760Li tegen S 63 amg stukje aan het kijken, wat een bakken. maar ook deze weer.. tweedehands bij wijze van spreken gratis.

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

en dat is de prijs in belgie met niet zoveel kilometers, in duitsland zullen ze dus nog wel een stuk lager zijn. ongelofelijk toch?

Je zit dan ook met een cilinderinhoud van bijna 6 liter en een gemiddeld verbruik van bijna 14 liter benzine per 100 km (fabrieksopgave). Dergelijke wagens zijn hoe langer hoe moeilijker verkoopbaar.

Comment

Working...
                                        X