Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opmerkelijke tweedehandswagens.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenDie wagen is mij zaterdagavond gepasseerd op de Brusselse Ring met een profvoetballer in toen ik in naar Anderlecht-KVM ging kijken. Echter aangezien ik geen twee voetballers uit elkaar kan houden weet ik ook niet meer wie er in zat. Ik heb een vermoeden dat er een probleem is met de verwarming want hij had zijn muts nog op...The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Mooie break...
Aanbieder was vroeger op school blijkbaar goed in opstellen schrijven...
Ik had nog wat meer uitroeptekens gebruikt, precies of ie een uitroepteken met een punt verwisselt.
Niettemin is deze niet onknap, enkel een grotere velg had 'm mss afgemaakt."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
Comment
-
Comment
-
Wauw, zo vind je ze niet veel meer.
Persoonlijk ben ik wel meer een 5 man, geef mij maar een E39.
Deze dus: http://suchen.mobile.de/auto-inserat...rt=ALSO_EXPORT
Setje OEM velgen onder en genieten maar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenWauw, zo vind je ze niet veel meer.
Persoonlijk ben ik wel meer een 5 man, geef mij maar een E39.
Deze dus: http://suchen.mobile.de/auto-inserat...rt=ALSO_EXPORT
Setje OEM velgen onder en genieten maar.Last edited by Sinof; 13/03/2013, 19:53.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinof Bekijk BerichtenHeb hier een identieke 525d staan van 2003 met dezelfde kilometers. Enkel nog oranje pinkers en glanzende shadowline en hij is perfect!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenDat zou hem idd perfect maken! Heeft de uwe ook comfortstoelen?en mijn E61 heeft er ook => best thing ever!), er zijn een paar opties die verschillen, maar ik rij bijna liever met de E39 dan met de E61. En de kwaliteit van afwerking in het interieur bij die wagens is fenomenaal!
Comment
-
toch wel opmerkelijk deze(zeker niet mooi imo)
ac schnitzer concept(op basis van een 335 met een v10 motor in,m5 motor?)
het meest opmerkelijke vind ik dat de wagen niet gehomologeerd is voor op de openbare weg,"een echte circuitwagen" volgens de ad,check het interieur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichtentoch wel opmerkelijk deze(zeker niet mooi imo)
ac schnitzer concept(op basis van een 335 met een v10 motor in,m5 motor?)
het meest opmerkelijke vind ik dat de wagen niet gehomologeerd is voor op de openbare weg,"een echte circuitwagen" volgens de ad,check het interieur
http://nl.autoscout24.be/Details.asp...000&asrc=st|fs2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
Comment