Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opmerkelijke tweedehandswagens.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gregory.declercq Bekijk Berichten
    Volvo is waarschijnlijk HET saaiste merk allertijden...

En dat hij duur geprijsd staat is dan eigenlijk nog erger
    Nog nooit een Volvo gereden waarschijnlijk.

Comment

Als je nog 3jaar wacht zal een Volvo rijden in uw plaats...
      Lekker dutje doen op de achterbank terwijl je naar je werk rijd...

Nope is niks voor mij, liever een auto waarin je u goed voelt in plaats van slaperig
      Hmm, welke auto niet?
      Bijna alle auto's die nu worden gebouwd zitten vol technologische hoogstandjes, Volvo is hier niet alleen in hoor.
      Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
      Current:
      1987 Mercedes-Benz W124 200D
      1979 Mercedes-Benz W123 280E
      1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
      Ex:
      1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
      1976 Mercedes-Benz W123 250
      1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
      1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
      1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
      1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
      2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
      1980 Mercedes-Benz W123 280
      1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
        Jewel just drmee

Comment

• Met zo'n velgen en spoiler niet meteen een sleeper te noemen...

Comment

Jewel just drmee
            Dan is dat uw eigen mening. Niks tegen.

Er zijn er veel die Volvo auto's voor bompa's vinden maar nog nooit met een Volvo gereden te hebben.

Ik blijf het een fantastisch merk vinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
              Alst gene Volvo mag zijn, dan de deze http://nl.autoscout24.be/Details.asp...13765730000000

Wel zonder de woordenboek dat ze er vanachter opplakken
              knappe wagen!
              wagen is mss gechipped, zie flyer van powerplus engineering
              2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
              2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Volvo is waarschijnlijk HET saaiste merk allertijden...

En dat hij duur geprijsd staat is dan eigenlijk nog erger
                Volvo is één van de interessantere merken, kwestie van innovatie en eigenwijsheid.
                Bijna als de Subaru van Europa

én:

Comment

Dan is dat uw eigen mening. Niks tegen.

Er zijn er veel die Volvo auto's voor bompa's vinden maar nog nooit met een Volvo gereden te hebben.

Ik blijf het een fantastisch merk vinden.
                  Ik dacht ook eerst dat volvo's voor oude mensen waren. Maar toen kocht ik er eentje & de mijne rijdt veel beter dan mijn broer zijn E61 520D.
                  En saaie wagens? Dan moet je eens naar de zweedse meet komen. Toen de R'en toekwamen was het toch iets anders
                  Maar ieder heeft zijn smaak natuurlijk, gelukkig anders zou het saai zijn in het leven

@C'mon: geen BMW adept niet meer? Foto ook al verandert in een volvo zie ik

Comment

Jawel,al met veel modellen tot het huidige model V70,en ik vind dat ook eerlijk gezegd:o
                    Ook interieursgewijs,dat is nu al meer als 10 jaar dat hun dashboards op niks trekken:o:o
                    2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Sommige Volvo's zien er misschien saai uit maar het zijn verbazend degelijke wagens die ook nog eens veilig en dikwijls ook snel zijn.

Comment

Ik dacht ook eerst dat volvo's voor oude mensen waren. Maar toen kocht ik er eentje & de mijne rijdt veel beter dan mijn broer zijn E61 520D.
                        En saaie wagens? Dan moet je eens naar de zweedse meet komen. Toen de R'en toekwamen was het toch iets anders
                        Maar ieder heeft zijn smaak natuurlijk, gelukkig anders zou het saai zijn in het leven

@C'mon: geen BMW adept niet meer? Foto ook al verandert in een volvo zie ik
                        Beter dan een E61? Wat versta je onder beter? Rijdt een V50 scherper of bedoel je onder beter dat een V50 rustgevender rijdt? Dat laatste vind ik zo leuk aan een Volvo. Je stapt na een drukke dag, op het werk of zo, in uw Volvo en je rijdt naar huis in die zalige fauteuils met de 5 cyl klank op de achtergrond.

En ik ben nog steeds BMW-adept hoor. Ik ben altijd al Volvo fan geweest en nu de S60 betaalbaar beginnen te worden zie ik zoiets wel zitten.
                        Ook een E46, E39 of E60 zie ik wel zitten. Helaas zijn er al veel verneukte E46 en E39. En de E60 fl is nog te duur.

Ik moet wel toegeven dat de huidige BMW's mij minder interesseren, ze worden te soft en nu met de aankondiging van een FWD 1 reeks beginnen ze een merk voor badgebuyers te worden.
                        Vroeger (de tijd voor de veiligheidsystzmen)kocht niet iedereen een BMW. Enkel liefhebbers van RWD of van het merk kochten dat want een BMW durfde wel eens gemeen uit de hoek komen als het nat was.
                        Nu rijdt heel Vlaanderen met een BMW en worden de liefhebbers achteruit geschoven, vind ik.

Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
                        Jawel,al met veel modellen tot het huidige model V70,en ik vind dat ook eerlijk gezegd:o
                        Ook interieursgewijs,dat is nu al meer als 10 jaar dat hun dashboards op niks trekken:o:o
                        Hangt af wat je in een auto zoekt waarschijnlijk.
                        Met het dashboard ben ik het niet eens. Ik vind die heel mooi, overzichtelijk en goed afgewerkt.
                        Last edited by C'Mon; 05/01/2013, 12:20.

Comment

Beter dan een E61? Wat versta je onder beter? Rijdt een V50 scherper of bedoel je onder beter dat een V50 rustgevender rijdt? Dat laatste vind ik zo leuk aan een Volvo. Je stapt na een drukke dag, op het werk of zo, in uw Volvo en je rijdt naar huis in die zalige fauteuils met de 5 cyl klank op de achtergrond.

En ik ben nog steeds BMW-adept hoor. Ik ben altijd al Volvo fan geweest en nu de S60 betaalbaar beginnen te worden zie ik zoiets wel zitten.
                          Ook een E46, E39 of E60 zie ik wel zitten. Helaas zijn er al veel verneukte E46 en E39. En de E60 fl is nog te duur.

Ik moet wel toegeven dat de huidige BMW's mij minder interesseren, ze worden te soft en nu met de aankondiging van een FWD 1 reeks beginnen ze een merk voor badgebuyers te worden.
                          Vroeger (de tijd voor de veiligheidsystzmen)kocht niet iedereen een BMW. Enkel liefhebbers van RWD of van het merk kochten dat want een BMW durfde wel eens gemeen uit de hoek komen als het nat was.
                          Nu rijdt heel Vlaanderen met een BMW en worden de liefhebbers achteruit geschoven, vind ik.

Hangt af wat je in een auto zoekt waarschijnlijk.
                          Met het dashboard ben ik het niet eens. Ik vind die heel mooi, overzichtelijk en goed afgewerkt.
                          De mijne heeft veel meer contact met de weg. Ik voel met de volvo als ik een drempel ofzo neem. Hij is ook veel lichter tegenover de E61. Die is zoals een slagschip vol snufjes. Je zweeft overal over. Dat verpest het rijplezier op lagere snelheden. Maar vanbinnen wel veel beter uitgewerkt (maar de waterval console bij volvo vind ik ook prachtig) & ik heb op de 1 of ander manier een probeer met de handgeschakelde bak.

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Comment

• Je kan een V50 toch niet vergelijken met een E61
                            The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                            BMW F10 520da 2012
                            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

De mijne heeft veel meer contact met de weg. Ik voel met de volvo als ik een drempel ofzo neem. Hij is ook veel lichter tegenover de E61. Die is zoals een slagschip vol snufjes. Je zweeft overal over. Dat verpest het rijplezier op lagere snelheden. Maar vanbinnen wel veel beter uitgewerkt (maar de waterval console bij volvo vind ik ook prachtig) & ik heb op de 1 of ander manier een probeer met de handgeschakelde bak.

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk
                              Waarschijnlijk heeft die E60 geen sportophanging? Met sportophanging voel je dat wel allemaal.

Comment

Waarschijnlijk heeft die E60 geen sportophanging? Met sportophanging voel je dat wel allemaal.
                                Nee, heeft hij inderdaad niet. En zonder M-pack vind ik zijn looks ook niet echt overkomen.

@Beemer: De E61 is natuurlijk een klasse hoger, dat geef ik toe. De prijs is ook wel een stukje hoger (nieuw als tweedehands). Maar als ik zou mogen kiezen tussen de 2, geef mij dan toch maar een V50.

Comment

• Opel Corsa OPC:

240pk in een corsatje...

Comment

Nee, heeft hij inderdaad niet. En zonder M-pack vind ik zijn looks ook niet echt overkomen.
                                    Mee eens. Ik vind een E60/61 een prachtige auto maar zonder M-pack ben ik er ook minder voor te vinden. Ook omdat ik graag de zwarte dakhemel en sportstoelen heb, en dat hebben weinig E60 zonder M-pack.

Comment

• die challenge stradale

wel een hoge prijs vind ik? maar zal wel goed te maken zijn omdat het een zeldzaam exemplaar is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                        Ik kan bevestigen dat hij echt die prijs wel waard is. De persoon die hem verkoopt heeft hem hier eens komen tonen en ik zie werkelijk niks verkeerd aan deze wagen, is precies een nieuwe.
                                        En de rijbeleving is fantastisch je bent gewoon 1 met de machine. Jammer dat het regende anders kon ik eens echt doordrukken en voelen hoe goed die wagen wel in balans is.
                                        Moest ik de centen hebben ik kocht hem direct.

Comment

Working...
                                        X