Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
2013 Volvo S60 R-Design. With 325HP and 354lb.ft. of Torque will take from 0-60 MPS in 5.8 seconds. The all new Rebel Blue, just released to the United States, is extreamly rare and one of only 3 in the United States. Up until now this color has only been avaiable in Europe
Doet me een beetje denken aan VH tuning van weleer... Die ronde koplampen op de W124 zetten. Mss dat de auto iets of wat acceptabel wordt in een deftige kleur en met een andere voorgrill.
Ik vind deze combinatie wel een heel pak knapper dan die VH tuning. Daar begon me gewoon ronde elementen toe te voegen op auto's die met de liniaal getekend waren. Die rechte lijnen en ovale vormen gingen echt niet samen. Terwijl dit voor mij nog zo zou kunnen uitgebracht zijn.
2013 Volvo S60 R-Design. With 325HP and 354lb.ft. of Torque will take from 0-60 MPS in 5.8 seconds. The all new Rebel Blue, just released to the United States, is extreamly rare and one of only 3 in the United States. Up until now this color has only been avaiable in Europe
Die kreeg waarschijnlijk niet veel reacties aan €109K, nu waarschijnlijk ook nog niet aan die prijs. Je ziet dikwijls dat zo'n wagens niet meer verkocht geraken, de tijden zijn te onzeker daarvoor en daarom zijn zo'n wagens ook ontzettend slechte investeringen.
Comment