Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opmerkelijke tweedehandswagens.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
dat is zoals dingske van bij de pfafs. hij ging zijn motor gaan ophalen na zoveel jaren. *neemt een stoere jas en pothelm*
en dan stapt hij op zo'n 650 dragstar waar hij zelf de zaag ingezet heeft.
*stoer*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
Was het niet net zalig cruisen met dat ding?
Comment
-
hahaha
Als u met dit ding door de straten van knokke scheurt, hebt u zo een Pamala in uw voertuig. Zelfs een Ferrari is ginds niet meer zeldzaam. ALs u ginds een uurtje kuiert en minder als 5 Ferrari's hebt opgemerkt is het tijd voor lenzen te kopen.
Ik heb er vorig jaar één keer mee in Knokke geweest en had meer bekijks dan een schaarsgeklede rondborstige wulpse 18 jarige Zweedse met een nymfomane trekje. Om maar iets te zeggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenOver welke wagen gaat dat? want kapaza wil bij mij al heel de dag niet laden
Hieronder een link naar u tube voor een promofilm.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichtenhttp://www.autozone.be/auto_j2ee/gg/...c&locale=nl_BE
idem aan :
zucht
stoppen die kerels nu nooitErgst van al is nog ,dat er mensen blijven in trappen ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenBetreft een Riot... Super speciaal en uiterst zeldzaam. Dit is bv de wagen die Toby kreeg voor zijn 18de verjaardag in de serie Bay Watch. Als u dus opgelet hebt ipv naar het uiterst bevallige schab van Pamela te kwijlen wist u dit :-)
Hieronder een link naar u tube voor een promofilm.
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenHaha, je moet het kenteken is intypen op de RDW
maar toch, wat een idioot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenHoe bedoel je?
Kan aan mijn perceptie liggen maar bon...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenDat het 2 maal dezelfde was had ik ook door
Maar hoe kun je er zo nu iemand bijlappen? De auto wordt toch zowieso pas betaald bij ontvangst? Of heb ik het mis?
meestal verhuis naar het buitenland of iets dergelijks als uitleg voor lage prijs, bezichtigen blijkt plots onmogelijk,zelf afhalen van de wagen kan niet (haja ze zitten int buitenland) maar de wagen zal opgestuurd worden... Uiteraard stellen zij een firma voor die dat zal doen. Als jij daar dan op ingaat ben je mooi je centjes kwijt,die je gestort hebt op 'hun' bankrekening,om dan te merken dat er helemaal geen wagen geleverd zal worden...
Edit:
Check dat telefoonnummer trouwens maar eensAalst <=> 012 om al te beginnen, staat nog een nul te veel ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenDat het 2 maal dezelfde was had ik ook door
Maar hoe kun je er zo nu iemand bijlappen? De auto wordt toch zowieso pas betaald bij ontvangst? Of heb ik het mis?
die gasten hebben daar vaak een telefoonnr uit Engeland ofzo bij staan en via mail communicatie en desnoods zelfs via telefoon overtuigen ze je om een voorschot of het hele bedrag te betalen en dan pas de auto te 'verzenden'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
Comment
Comment