Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Panamera Hybrid zit vol problemen
Collapse
X
-
Voor wat het waard is,in de Mechelse autowereld gaan de geruchten dat PCM door D'ieteren in de ACM groep zal worden ondergebracht omdat het er zeer slecht gaat qua klanttevredenheid
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichtenarrogantie, of wanbeheer
sommige merken hebben danig lange wachttijden dat de verkopers op een troon zitten. als zij hun ego willen boosten door klanten te pesten.... dan kunnen ze dat zonder probleem doen
Leave a comment:
-
als ze hem kwijt willen als klant is het veel eenvoudiger en professioneler om te zeggen dat ze hem niets meer zullen verkopen
Leave a comment:
-
Guest repliedVerhaal heeft natuurlijk twee kanten en als iemand echt effectief dat bedrag wil neertellen, dan gaan ze er wel voor. Maar er is mss meer aan de hand dat die man u niet verteld. Mss hebben ze zo een gezever met hem gehad, dat ze hem liefst kwijt zijn als klant? Zomaar arrogant daarin zijn, lijkt me wat raar.
Leave a comment:
-
arrogantie, of wanbeheer
sommige merken hebben danig lange wachttijden dat de verkopers op een troon zitten. als zij hun ego willen boosten door klanten te pesten.... dan kunnen ze dat zonder probleem doen
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenEerst een technische fout maken en dan beloond worden met de aankoop van een nieuwe auto.....zou ik niet doen hoor.
Leave a comment:
-
volledig akkoord
daarom dat een scène maken of beginnen met aangetekende brieven of advocaat echt wel niet hoeft
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichtenwat bedoel je?
Zoals reeds gezegd: de kans is groot hé.
Maar om nu meteen die dealer hier te beschuldigen.
Daarom mijn voorbeeld: als jij een nieuwe oliefilter steekt en 10 minuten later gaat het boordnetregelapparaat defect ...
Dan zegt men ook: ja hij komt juist van de garage en 't is al weer kapot. Al kan je daar totaal niets aan doen.
Dus ik zou nog steeds willen weten: welke onderhoudswerkzaamheden zijn hier aan gebeurd en wat is de panne geweest.
Dan weet je toch pas of het al dan niet aan de garage/ kan liggen ?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenIk ben zelfs hybride technieker met opleiding bij Porsche in Frankrijk....ik weet maar al te goed hoe sommige Porschedealers werken Belgie. En dat heb ik hier al enkele keren op het forum duidelijk gemaakt.
Triest dat mensen steeds zo een blind vertrouwen hebben in sommige dealers...
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door janhuybs Bekijk BerichtenBlind vertrouwen ? Neen.
Feiten wil ik zien.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenIk ben zelfs hybride technieker met opleiding bij Porsche in Frankrijk....ik weet maar al te goed hoe sommige Porschedealers werken Belgie. En dat heb ik hier al enkele keren op het forum duidelijk gemaakt.
Triest dat mensen steeds zo een blind vertrouwen hebben in sommige dealers...
Feiten wil ik zien.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door fille001 Bekijk BerichtenBij Porsche Mechelen heel vriendelijke service en word je direct geholpen. Als je vergelijkt bij Porsche Antwerpen (enkele jaren geleden) is deze een veel klantvriendelijke garage. Mijn persoonlijke mening over deze garage.
Leave a comment:
-
Bij Porsche Mechelen heel vriendelijke service en word je direct geholpen. Als je vergelijkt bij Porsche Antwerpen (enkele jaren geleden) is deze een veel klantvriendelijke garage. Mijn persoonlijke mening over deze garage.
Leave a comment:
-
dat van die Porsche met motorschade na onderhoud is zware klootzakkerij van de dealer.
nu, 't is gekend dat het rechtssysteem krom is, en veel hangt af van hoeveel geld je gooit tegen je advocaten.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door janhuybs Bekijk BerichtenWie zegt dat zij een technische fout gemaakt hebben ? Die kans bestaat. Die kans is zelfs groot.
Maar, en dat heb ik hier in heel dit verhaal niet bevestigd (noch ontkend) gezien, het kan ook zijn dat de wagen toevallig een panne heeft gehad.
Je bent zelf technieker, dus dan weet je dat toch ?
Als jij morgen een nieuwe oliefilter steekt en de klant heeft een uur later een defect boordnetregelapparaat.
Is dat jouw schuld ? Kon je dat zien aankomen ? Is dit toeval ? Nee - nee - ja
Ik lees daar in het begin dat de klant "dacht dat de wagen wat raar reed". Tsja, soms maken mensen zichzelf iets wijs. Zeker als je een panne hebt. Dan is het gemakkelijk om te zeggen: hij reed inderdaad wel raar. 't Valt toch niet te controleren.
Ik ben zelfs hybride technieker met opleiding bij Porsche in Frankrijk....ik weet maar al te goed hoe sommige Porschedealers werken Belgie. En dat heb ik hier al enkele keren op het forum duidelijk gemaakt.
Triest dat mensen steeds zo een blind vertrouwen hebben in sommige dealers...
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenEerst een technische fout maken en dan beloond worden met de aankoop van een nieuwe auto.....zou ik niet doen hoor.
Maar, en dat heb ik hier in heel dit verhaal niet bevestigd (noch ontkend) gezien, het kan ook zijn dat de wagen toevallig een panne heeft gehad.
Je bent zelf technieker, dus dan weet je dat toch ?
Als jij morgen een nieuwe oliefilter steekt en de klant heeft een uur later een defect boordnetregelapparaat.
Is dat jouw schuld ? Kon je dat zien aankomen ? Is dit toeval ? Nee - nee - ja
Ik lees daar in het begin dat de klant "dacht dat de wagen wat raar reed". Tsja, soms maken mensen zichzelf iets wijs. Zeker als je een panne hebt. Dan is het gemakkelijk om te zeggen: hij reed inderdaad wel raar. 't Valt toch niet te controleren.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Publisher Bekijk BerichtenDeze middag met de eigenaar van de panamaera hybrid iets gaan eten en hij is nu toch wel vol lof over OPC Mechelen. Het probleem zou intern perfect zijn opgelost en ze hebben hem uitvoerig uitgelegd waarom de wagen was stil gevallen. Hij is echt tevreden over de mensen die er werken. Omdat het eerder toeval was deed hij ook niet moeilijk over de factuur. Zijn wagen stond terug voor het restaurant te blinken. Zelf zit hij niet op dit forum dus ik vond het mijn plicht om na mijn eerdere posts dit hier even te vermelden. Het enige minpunt dat hij zei was dat er een 991 in de showroom was gezet die er in zijn ideale configuratie staat. Hij wacht nu op de juiste offerte en eigenlijk mag ik dat hier niet schrijven maar hij heeft al beslist om de wagen te gaan kopen. Dus OPC Mechelen is toch meer klantvriendelijk en betrouwbaar dan sommigen denken.
Leave a comment:
-
voila, zie je wel dat het probleem simpel kon zijn en goed opgelost worden.
aangetekende brieven mogen de vuilbak in. ik heb niks met Porsche of OPC mechelen te maken, maar niemand wordt graag geconfronteerd met een klant die direct een ganse scène maakt.
Leave a comment:
-
Guest repliedDeze middag met de eigenaar van de panamaera hybrid iets gaan eten en hij is nu toch wel vol lof over OPC Mechelen. Het probleem zou intern perfect zijn opgelost en ze hebben hem uitvoerig uitgelegd waarom de wagen was stil gevallen. Hij is echt tevreden over de mensen die er werken. Omdat het eerder toeval was deed hij ook niet moeilijk over de factuur. Zijn wagen stond terug voor het restaurant te blinken. Zelf zit hij niet op dit forum dus ik vond het mijn plicht om na mijn eerdere posts dit hier even te vermelden. Het enige minpunt dat hij zei was dat er een 991 in de showroom was gezet die er in zijn ideale configuratie staat. Hij wacht nu op de juiste offerte en eigenlijk mag ik dat hier niet schrijven maar hij heeft al beslist om de wagen te gaan kopen. Dus OPC Mechelen is toch meer klantvriendelijk en betrouwbaar dan sommigen denken.
Leave a comment:
-
Het is een zeer triest verhaal dat ik al in meerdere topics heb aangehaald,dat van OPC Mechelen. Er is door D'ieteren veel te snel een nieuwe garage geopend die niet mocht samenwerken met garages met ervaring om binnen de groep niet te concurreren. Uiteindelijk heeft niemand daar kennis van de e-hybrids. Laat dan nog zijn dat het systeem voor Porsche in zijn kinderschoenen staat en ook niet echt betrouwbaar te noemen is en je hebt een dodelijke cocktail voor klanttevredenheid en duurzame herstellingen. Mijn tip: OPC Mechelen vermijden
Leave a comment:
Leave a comment: