Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Panamera Hybrid zit vol problemen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• het probleem kan minimaal zijn, en OPC Mechelen kan het op een goede manier oplossen.
    beetje raar of bedenkelijk dat hij direct al met getrokken messen klaar staat. 5u wachten op een takelwagen is wel raar, van zo'n merk mag je toch wel wat meer verwachten.
    1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
      het probleem kan minimaal zijn, en OPC Mechelen kan het op een goede manier oplossen.
      beetje raar of bedenkelijk dat hij direct al met getrokken messen klaar staat. 5u wachten op een takelwagen is wel raar, van zo'n merk mag je toch wel wat meer verwachten.
      Wat wil je nu zeggen ?

Comment

• dat hij direct al begint met aangetekende brieven omdat er iets mis loopt bij een onderhoud en update
        nogal erg vijandig, niet?

Comment

• Ergens begrijp ik hem wel. Hij heeft ooit eens een vrij nieuwe 996 op onderhoud gedaan. Voor alle duidelijkheid toen bestond OPC Mechelen nog niet. Na het onderhoud hoort hij een tikkend geluid in de motor. Hij belt direct naar het OPC en ze zeggen dat hij gewoon een van de dagen terug moet langs komen. Hij zou nog gevraagd hebben om een technieker of takelwagen te sturen maar was niet nodig. Hij rijdt direct terug en voor hij daar is loopt de olie uit de motor. Lang verhaal kort maken : rechtszaak verloren omdat hij niet kon bewijzen dat ze gezegd hadden dat hij nog ermee mocht rijden. Dus de man is nu wel snel wantrouwig en neemt het zekere voor het onzekere. Maar juist op een ander forum gelezen dat het zou opgelost zijn. Met felicitaties aan het OPC. Topic blijkt wel gesloten te zijn omdat het uit de hand liep. Het fijne weet ik er niet van maar zou iets tussen vroegere forumleden geweest zijn. Losse handjes of zoiets. Maar ik ken maar een kant van het verhaal dus verder moei ik mij er niet mee. Case closed.

Comment

• Het is een zeer triest verhaal dat ik al in meerdere topics heb aangehaald,dat van OPC Mechelen. Er is door D'ieteren veel te snel een nieuwe garage geopend die niet mocht samenwerken met garages met ervaring om binnen de groep niet te concurreren. Uiteindelijk heeft niemand daar kennis van de e-hybrids. Laat dan nog zijn dat het systeem voor Porsche in zijn kinderschoenen staat en ook niet echt betrouwbaar te noemen is en je hebt een dodelijke cocktail voor klanttevredenheid en duurzame herstellingen. Mijn tip: OPC Mechelen vermijden
            BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Deze middag met de eigenaar van de panamaera hybrid iets gaan eten en hij is nu toch wel vol lof over OPC Mechelen. Het probleem zou intern perfect zijn opgelost en ze hebben hem uitvoerig uitgelegd waarom de wagen was stil gevallen. Hij is echt tevreden over de mensen die er werken. Omdat het eerder toeval was deed hij ook niet moeilijk over de factuur. Zijn wagen stond terug voor het restaurant te blinken. Zelf zit hij niet op dit forum dus ik vond het mijn plicht om na mijn eerdere posts dit hier even te vermelden. Het enige minpunt dat hij zei was dat er een 991 in de showroom was gezet die er in zijn ideale configuratie staat. Hij wacht nu op de juiste offerte en eigenlijk mag ik dat hier niet schrijven maar hij heeft al beslist om de wagen te gaan kopen. Dus OPC Mechelen is toch meer klantvriendelijk en betrouwbaar dan sommigen denken.

Comment

• voila, zie je wel dat het probleem simpel kon zijn en goed opgelost worden.
                aangetekende brieven mogen de vuilbak in. ik heb niks met Porsche of OPC mechelen te maken, maar niemand wordt graag geconfronteerd met een klant die direct een ganse scène maakt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Publisher Bekijk Berichten
                  Deze middag met de eigenaar van de panamaera hybrid iets gaan eten en hij is nu toch wel vol lof over OPC Mechelen. Het probleem zou intern perfect zijn opgelost en ze hebben hem uitvoerig uitgelegd waarom de wagen was stil gevallen. Hij is echt tevreden over de mensen die er werken. Omdat het eerder toeval was deed hij ook niet moeilijk over de factuur. Zijn wagen stond terug voor het restaurant te blinken. Zelf zit hij niet op dit forum dus ik vond het mijn plicht om na mijn eerdere posts dit hier even te vermelden. Het enige minpunt dat hij zei was dat er een 991 in de showroom was gezet die er in zijn ideale configuratie staat. Hij wacht nu op de juiste offerte en eigenlijk mag ik dat hier niet schrijven maar hij heeft al beslist om de wagen te gaan kopen. Dus OPC Mechelen is toch meer klantvriendelijk en betrouwbaar dan sommigen denken.
                  Eerst een technische fout maken en dan beloond worden met de aankoop van een nieuwe auto.....zou ik niet doen hoor.
                  BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                    Eerst een technische fout maken en dan beloond worden met de aankoop van een nieuwe auto.....zou ik niet doen hoor.
                    Wie zegt dat zij een technische fout gemaakt hebben ? Die kans bestaat. Die kans is zelfs groot.
                    Maar, en dat heb ik hier in heel dit verhaal niet bevestigd (noch ontkend) gezien, het kan ook zijn dat de wagen toevallig een panne heeft gehad.

Je bent zelf technieker, dus dan weet je dat toch ?
                    Als jij morgen een nieuwe oliefilter steekt en de klant heeft een uur later een defect boordnetregelapparaat.
                    Is dat jouw schuld ? Kon je dat zien aankomen ? Is dit toeval ? Nee - nee - ja

Ik lees daar in het begin dat de klant "dacht dat de wagen wat raar reed". Tsja, soms maken mensen zichzelf iets wijs. Zeker als je een panne hebt. Dan is het gemakkelijk om te zeggen: hij reed inderdaad wel raar. 't Valt toch niet te controleren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janhuybs Bekijk Berichten
                      Wie zegt dat zij een technische fout gemaakt hebben ? Die kans bestaat. Die kans is zelfs groot.
                      Maar, en dat heb ik hier in heel dit verhaal niet bevestigd (noch ontkend) gezien, het kan ook zijn dat de wagen toevallig een panne heeft gehad.

Je bent zelf technieker, dus dan weet je dat toch ?
                      Als jij morgen een nieuwe oliefilter steekt en de klant heeft een uur later een defect boordnetregelapparaat.
                      Is dat jouw schuld ? Kon je dat zien aankomen ? Is dit toeval ? Nee - nee - ja

Ik lees daar in het begin dat de klant "dacht dat de wagen wat raar reed". Tsja, soms maken mensen zichzelf iets wijs. Zeker als je een panne hebt. Dan is het gemakkelijk om te zeggen: hij reed inderdaad wel raar. 't Valt toch niet te controleren.

Ik ben zelfs hybride technieker met opleiding bij Porsche in Frankrijk....ik weet maar al te goed hoe sommige Porschedealers werken Belgie. En dat heb ik hier al enkele keren op het forum duidelijk gemaakt.
                      Triest dat mensen steeds zo een blind vertrouwen hebben in sommige dealers...

Comment

• dat van die Porsche met motorschade na onderhoud is zware klootzakkerij van de dealer.
                        nu, 't is gekend dat het rechtssysteem krom is, en veel hangt af van hoeveel geld je gooit tegen je advocaten.

Comment

• Bij Porsche Mechelen heel vriendelijke service en word je direct geholpen. Als je vergelijkt bij Porsche Antwerpen (enkele jaren geleden) is deze een veel klantvriendelijke garage. Mijn persoonlijke mening over deze garage.
                          Verhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
                          www.musclecarrent.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fille001 Bekijk Berichten
                            Bij Porsche Mechelen heel vriendelijke service en word je direct geholpen. Als je vergelijkt bij Porsche Antwerpen (enkele jaren geleden) is deze een veel klantvriendelijke garage. Mijn persoonlijke mening over deze garage.
                            Een vriendelijk meisje achter de balie betekent niet dat er eerlijkheid en kennis heerst hé

Comment

Ik ben zelfs hybride technieker met opleiding bij Porsche in Frankrijk....ik weet maar al te goed hoe sommige Porschedealers werken Belgie. En dat heb ik hier al enkele keren op het forum duidelijk gemaakt.
                              Blind vertrouwen ? Neen.
                              Feiten wil ik zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janhuybs Bekijk Berichten
                                Blind vertrouwen ? Neen.
                                Feiten wil ik zien.
                                wat bedoel je?

Comment

Euh, de doorsnee consument kan toch enkel blind vertrouwen op zijn garagist?
                                  '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

wat bedoel je?
                                    Dat ik nog altijd niet gehoord heb van de klant/bestuurder, wat het oorzakelijk verband was tussen onderhoud en panne.

Zoals reeds gezegd: de kans is groot hé.
                                    Maar om nu meteen die dealer hier te beschuldigen.

Daarom mijn voorbeeld: als jij een nieuwe oliefilter steekt en 10 minuten later gaat het boordnetregelapparaat defect ...
                                    Dan zegt men ook: ja hij komt juist van de garage en 't is al weer kapot. Al kan je daar totaal niets aan doen.

Dus ik zou nog steeds willen weten: welke onderhoudswerkzaamheden zijn hier aan gebeurd en wat is de panne geweest.
                                    Dan weet je toch pas of het al dan niet aan de garage/ kan liggen ?

Comment

• volledig akkoord
                                      daarom dat een scène maken of beginnen met aangetekende brieven of advocaat echt wel niet hoeft

Comment

Gisteren de man in kwestie gezien en hij heeft de wagen niet gekocht. Als reden : ze hebben nadat hij het enkele keren gevraagd had geen offerte gemaakt en geen overnameprijs gegeven. Ondanks de wagen in de toonzaal aan hem zou verkocht geweest zijn. Hij had alles al bij de verzekering nagevraagd voor omnium en overzetting nummerplaat. Maar de garage heeft blijkbaar er geen moeite voor gedaan en zelfs via e-mail zou hij geen antwoord hebben gekregen. Wagen van 130.000 euro gewoon niet willen verkopen? Sommigen bedrijven kunnen zich enorm veel permitteren. Ik denk niet dat ze hem daar nog zullen zien.

Comment

• arrogantie, of wanbeheer
                                          sommige merken hebben danig lange wachttijden dat de verkopers op een troon zitten. als zij hun ego willen boosten door klanten te pesten.... dan kunnen ze dat zonder probleem doen

Comment

Working...
                                          X