prijs ga ik hier niet posten sinds ik er totaal geen idee van heb en dat het er ook vanaf hangt hoe hij gedaan moet zijn.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Iemand ervaring met autospuiters in Polen ??
Collapse
X
-
Toch wel belangrijk om een idee te hebben? Luc weet jij al iets?The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk BerichtenToch wel belangrijk om een idee te hebben? Luc weet jij al iets?
Comment
-
mijn contact werkt alle dagen zolang je maar op een redelijk uur belt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenmijn contact werkt alle dagen zolang je maar op een redelijk uur belt
Comment
-
Mijn schoonbroer heeft een spuiterij in Polen Lodz, in polen zijn de taken vaak opgedeeld, zoals de echte zware carroseriewerken worden vaak door bedrijg A gedaan en het spuiten dan weer door bedrijf B. Mijn schoonbroer doet enkel kleine schades en voornamelijk het spuitwerk.
Opgelet! Prijzen zijn echt niet meer zo onder de prijs van hier hoor, kwaliteit moet nu eenmaal betaald worden. Indien je zelf niet voor het vervoer kan zorgen en hem op een aanhanger moet laten vervoeren ben je der al snel aan voor de moeite.
Naar ginder rijden met de wagen is nog een optie maar 1200km kost je gemiddeld toch 150 tot 200 euro brandstof en dan moe tje in Polen nog de snelweg op dus ook nog eens 100 euro, stel dat je een vliegticket terug boekt ook nog eens 100 euro en dit x 2 dus ook gaan ophalen
Ik koppel dit gewoonlijk met een jaarlijks bezoekje aan mijn familie dus dan is het leed al wat zachter....Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......
Comment
-
ik denk dat hij zijn plannen al vroegtijdig heeft opgeborgen.
zo heeft hij nog altijd mijn contact niet gebeld...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenik denk dat hij zijn plannen al vroegtijdig heeft opgeborgen.
zo heeft hij nog altijd mijn contact niet gebeld...
Edit,volgende week weet ik meer en Timmie, uw inbox zit vol..
Comment
-
[QUOTE=daniell;5186640].....Naar ginder rijden met de wagen is nog een optie maar 1200km kost je gemiddeld toch 150 tot 200 euro brandstof en dan moe tje in Polen nog de snelweg op dus ook nog eens 100 euro, stel dat je een vliegticket terug boekt ook nog eens 100 euro en dit x 2 dus ook gaan ophalen
QUOTE]
Snelweg 100 eur ??
Ik weet echt niet met wat jij dan moet rijden, een camion met een trekker ?
Dan nog is dit minder.
Langs mijn kant, ik woon en werk in Polen, als je wilt kan ik het eens navragen.
Waar zou jij dit precies willen laten doen, een idee van de regio / stad ?
Comment
-
[QUOTE=ReVo;5192760]Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk Berichten.....Naar ginder rijden met de wagen is nog een optie maar 1200km kost je gemiddeld toch 150 tot 200 euro brandstof en dan moe tje in Polen nog de snelweg op dus ook nog eens 100 euro, stel dat je een vliegticket terug boekt ook nog eens 100 euro en dit x 2 dus ook gaan ophalen
QUOTE]
Snelweg 100 eur ??
Ik weet echt niet met wat jij dan moet rijden, een camion met een trekker ?
Dan nog is dit minder.
Langs mijn kant, ik woon en werk in Polen, als je wilt kan ik het eens navragen.
Waar zou jij dit precies willen laten doen, een idee van de regio / stad ?
Comment
-
Hier kan je ook spuiters bij vinden.
Comment
Comment