Mededeling

Collapse
No announcement yet.

B&L cars Geetbets ( Iemand ervaring met deze ? )

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• dezelfde zever

Oorspronkelijk geplaatst door renodelux Bekijk Berichten
    Jammer genoeg ben ik niet de zaakvoerder bij b&L CARS
    en hoe dat ik dat weet is omdat ik er al een paar keer geweest ben voor men wagen en net nog een onderhoud heb laten doen aan de wagen .
    En dan zie je genoeg toen ik met de problemen aan men wagen ging naar daar toen was de vaste mecanieker op verlof en was het diene hugo de vervanger en hij krijg het maar ni gemaakt men wagen de andere komt uit verlof en op een uur was hetopgelost
    Dus zo een goeie ist ni diene hugo ik ben zelf van plan volgend jaar een andere wagen te kopen dus en dat zal steeds terug bij bnl zijn

hier wil ik effe op reageren,
    wie heeft uwe stoeme BMW gemaakt? toch maar ikke, uwe Range rover hebben ze ook nie kunnen maken, want ge hebt hem verkocht, als ik niks kan waarom vragen verschillende goei klanten nog achter mij, of bellen ze naar mij , en ik heb daar van 11 april tot 7 juni gewerkt, en dan ziekteverlof, dus gij kunt nie tellen
    en je moet zo nie doen want je waande er u de big boss, je zat er alle dagen, verkocht auto's, ging naar de keuring, dus Kristof niet te hoog blazen,
    Last edited by ; 04/09/2014, 18:50.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lowopelfreak Bekijk Berichten
      hier wil ik effe op reageren,
      wie heeft uwe stoeme BMW gemaakt? toch maar ikke, uwe Range rover heeft de andere mekanieker ook nie kunnen maken, want ge hebt hem verkocht, als ik niks kan waarom vragen verschillende goei klanten nog achter mij, of bellen ze naar mij , en ik heb daar van 11 april tot 7 juni gewerkt, en dan ziekteverlof, dus gij kunt nie tellen
      en je moet zo nie doen want je waande er u de big boss, je zat er alle dagen, verkocht auto's, ging naar de keuring, dus Kristof niet te hoog blazen, en BTW waarom heeft de vaste mekanieker nu ook ontslag genomen, zelfde reden als ik
      Aangename kennismaking ... .

Comment

• Popcorn?

Comment

• Graag, kzal sebiet wa meepakken van de winkel

Comment

• Bij u of bij mij thuis?
            Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
            Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
            Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Doe maar bij mij, ik woon onder de brug bij het industriepark. Brengt wel ne jas mee, het tocht nogal

Comment

• ik kan wel tegen wat trek zene

Comment

• ja sorry, maar kan niet tegen leugens en bedrog, en mr Renodelux denkt dat hij de man is of was bij B&L , maar kan meer vertellen maar ben niet in de mood om verder uit te wijden

Comment

• Zou ik ook niet doen.
                    Welk voordeel heb jij daar aan?

Comment

• Uw mening gooien op internet is leuk, ge kunt uw gedacht zeggen in alle anonimiteit.
                      Helaas zijt gij ni anoniem voor onze beste vriend van B&L cars, dus kan u in principe aanklagen voor laster, dus hou verder maar wijselijk uw mond

Ni da ik het in principe ni wil weten hoor, maar dat is geen aanklacht waard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KissaXD Bekijk Berichten
                        Ni da ik het in principe ni wil weten hoor, maar dat is geen aanklacht waard.
                        Mij interesseert het persoonlijk geen hol !

Comment

• Alst kan voor mij ook een pak popcorn, met suiker.

Comment

• Te laat ik zit onder de brug in den trek

Comment

• Ge hebt toch wel bij de juste kartonne doos aangeklopt he?

Comment

• Ik zit toch bij een Kissa die veel lichtjes in verschillende kleuren heeft hangen

Comment

• AH! Zijde gij diene schooier die hier al een half uur naast mij aan de vuurkorf staat?
                                  Mijn lampekes voor u handschoenen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KissaXD Bekijk Berichten
                                    AH! Zijde gij diene schooier die hier al een half uur naast mij aan de vuurkorf staat?
                                    Mijn lampekes voor u handschoenen.
                                    busted

Comment

• Bij deze meld ik dat alle problemen zijn opgelost. Heb tevens een goede babbel gehad met de baas. En ja int verleden zijn er mss zaken gebeurd. Maar wij hebben er ook een auto van en nog geen problemen gehad.

Comment

• Liefde is....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lowopelfreak Bekijk Berichten
                                          Bij deze meld ik dat alle problemen zijn opgelost. Heb tevens een goede babbel gehad met de baas. En ja int verleden zijn er mss zaken gebeurd. Maar wij hebben er ook een auto van en nog geen problemen gehad.
                                          Hahaaa !!!!

Comment

Working...
                                          X