Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 318 cabrio

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW 318 cabrio

Ik zou me graag een bmw cabrio om in de zomer een beetje te toeren , heb eene gevonden bmw 318 cabrio motor is vervangen door een 318 is bwj 91 zwart leder origiele 14 duim velgjes delphine metaal kleur 4 elek ruiten hagel schade kapot en kofferdeksel ik zou deze kunnen kopen rod de 2250 euro is die prijs correct voor die wagen alvast bedankt

Ok...beeeeetje meer komma's of punten gebruiken want daar begrijp ik geen reet van

Comment

ikke wel fille

Oorspronkelijk geplaatst door fille1210 Bekijk Berichten
      Ik zou me graag een bmw cabrio om in de zomer een beetje te toeren , heb eene gevonden bmw 318 cabrio motor is vervangen door een 318 is bwj 91 zwart leder origiele 14 duim velgjes delphine metaal kleur 4 elek ruiten hagel schade kapot en kofferdeksel ik zou deze kunnen kopen rod de 2250 euro is die prijs correct voor die wagen alvast bedankt
      het wordt zomer en 2250 is ni veel als jij die hagelschade ni erg vind ik ook ni zolang de motor maar goed draait en ook remmen banden en schokdempers ok zijn ook uitkijken dat je door de keuring geraakt met een is motor en geen zever krijgt met verzekeringen bij malheuren

Comment

Koop je wel van de eerste keer een motorisatie die snel genoeg is, je ander topic in gedachte

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
          Ok...beeeeetje meer komma's of punten gebruiken want daar begrijp ik geen reet van
          Ik wil een bmw e30 cabrio bij kopen voor de zomer.
          Heb en 318 gevonden motor is vervangen naar 318 IS .
          Is van het bouwjaar 91 .
          Is een miusgrijze met zwart leder , servo , 4 elek. ruiten , 4 nieuwe banden .
          Heeft wel hagel schade motorkap en koferdeksel
          De kas heeft 220 000 km de IS motor 135000km
          De vraagprijs is 2750 maar 2250 laat hij de wagen gaan was voor zijn dochter maar slaagd er niet in haar rijbewijs te behalen .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            ikke wel fille

het wordt zomer en 2250 is ni veel als jij die hagelschade ni erg vind ik ook ni zolang de motor maar goed draait en ook remmen banden en schokdempers ok zijn ook uitkijken dat je door de keuring geraakt met een is motor en geen zever krijgt met verzekeringen bij malheuren
            Is er zoveel verschil in uitzicht tussen 318 motor en de 318 is motor

Comment

Ik wil een bmw e30 cabrio bijkopen voor de zomer.
              Ik heb een 318 gevonden, de motor is vervangen door die van een 318IS .
              Hij is van bouwjaar 91 .
              Het is een muisgrijze met zwart leder, servo, 4 elek. ruiten, 4 nieuwe banden.
              Hij heeft wel hagelschade op de motorkap en het koferdeksel.
              De kas heeft 220 000 km, de IS-motor 135000km.
              De vraagprijs is 2750 maar voor 2250 laat hij de wagen gaan, hij was voor zijn dochter maar zij slaagt er niet in haar rijbewijs te behalen .

Zo geraken we er wel
              Last edited by ; 06/06/2007, 20:44.

Comment

Is er zoveel verschil in uitzicht tussen 318 motor en de 318 is motor
                Moet je eens aan Porker of Malhaise vragen, maar ik denk het niet. Toch niet op het eerste zicht. Maar als je ooit een accident hebt waar lichamelijk letsel bij komt kijken, gaan ze wel verder dan het eerste zicht. En dan kan je wél problemen krijgen

Comment

deze ziet mij er eigenlijk knapper uit, en om de één of andere reden meer te vertrouwen:

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

en je hebt direct LEGAAL meer power dan die 318, en een knappe(re) sound.

Ook enig idee waarom die 318i/is die jij bedoelt zo een raar ding onder de klink van de bestuurdersdeur heeft zitten? 2de slot?
                  Ben je die wagen al gaan bekijken? Op foto lijkt het net alsof er bobbels onder de lak zitten op de wielkastrand...

Comment

ik zie geen foto in feite
                    maar bij bmw was het tweede slot onder de klink het alarm

Comment

ik zie geen foto in feite
                      maar bij bmw was het tweede slot onder de klink het alarm

en

Comment

Kan zondag pas gaan zien , foto's op 2dehands zijn beter , op foto lijk het dat de wagen is herspoten van aan de spiegel kleur verschil of is het de zon zal zondag eens gaan zien .

Comment

Mijn cabrio heb ik 2000 euro betaald in de huidige staat. Het is er eentje met 85.000kms op de teller maar omdat de riem verkeerd op de motor gelegd is, is de motor kapot gedraaid. Oorspronkelijk was het een 318i maar nu ligt er ook de motor van een 318is in. de 318is is sneller dan een 320i en verbruikt véél minder. Zo eentje is een aanrader maar een is is nooit in productie geweest bij bmw. De 320i verbruikt meer maar heeft wel de aangename 6cyl. Voordeel van mijn auto is dat de auto zéér weinig kms gereden heeft en alle onderdelen in nog "goede" staat zijn. De motorvernieuwing en alle andere prulletjes (extra opties ed) om de auto in het verkeer te krijgen kosten mij nog eens 1500 euro.

Tijdje terug stond er op kapaza een hele mooie 325i cabrio voor 2800 euro. De zwaardere motoren zijn goedkoper dan de 1800tjes en de 2liters maar ze verbruiken enorm veel (makkelijk 12 tot 14 liter) en zijn duur (taksen) om in het verkeer te houden.

Als ik u was zou ik ook een 1800 of 2 liter zoeken maar die zijn over het algemeen wel ietsje duurder. Qua budget zou ik 2500 à 3500 euro rekenen voor een exemplaar dat ok is en 4000 tot 6000 euro voor een hele goede.

Ik heb lang getwijfeld om een 318i cabrio edition uitvoering te kopen op mobile.de . Eentje in perfecte staat voor net geen 4000 euro dacht ik. Ik weet niet of hij nog op internet te koop staat maar het was er eentje in groene kleur. Ik kon mijn auto via een vriend kopen die garagist is en mijn wagen perfect in orde zet met garantie zoals ik het wil.

Hou er rekening mee dat een kap en achterruit extreem duur zijn om te vervangen op een cabrio. Je hebt er met een kap met ritssluiting en zonder. Die met ritssluiting zijn goedkoop de andere... Ik heb eentje zonder rits en mijn achterruitje moet vervangen worden. Kostprijs om en bij de 400 euro!! Voor dat geld heb je bijna een volledig nieuwe kap.
                          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                          BMW F10 520da 2012
                          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

het alarm staat wel op de verkeerde plaats

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                              deze ziet mij er eigenlijk knapper uit, en om de één of andere reden meer te vertrouwen:

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

en je hebt direct LEGAAL meer power dan die 318, en een knappe(re) sound.

Ook enig idee waarom die 318i/is die jij bedoelt zo een raar ding onder de klink van de bestuurdersdeur heeft zitten? 2de slot?
                              Ben je die wagen al gaan bekijken? Op foto lijkt het net alsof er bobbels onder de lak zitten op de wielkastrand...
                              Op de keuring ziet men geen verschil tussen een 318i en een 318is. De verzekering maakt er ook geen probleem van. Dat raar ding is de centrale vergrendeling/ alarm op de deur van de wagen.

Ik vraag mij af op hoeveel kms de motor vervangen is van dit ding. Mss heeft deze auto al extreem veel kms gereden. De motor is dan wel vervangen maar zijn de andere onderdelen ook vervangen?

BMW E24 635csi 1985
                              BMW F10 520da 2012
                              MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

het alarm staat wel op de verkeerde plaats
                                dat staat daar toch altijd

BMW E24 635csi 1985
                                BMW F10 520da 2012
                                MINI Clubman Cooper 2017

Comment

als jij dat zegt zal't wel zo zijn
                                  ik dacht dat het eronder staat, maar tis lang geleden dat ik nog een ori bmw alarm heb gezien van die tijd

Comment

als jij dat zegt zal't wel zo zijn
                                    ik dacht dat het eronder staat, maar tis lang geleden dat ik nog een ori bmw alarm heb gezien van die tijd
                                    Niet heel erg duidelijk maar hier zie je het ook op de mijne

BMW E24 635csi 1985
                                    BMW F10 520da 2012
                                    MINI Clubman Cooper 2017

Comment

haast jullie allemaal met zo'n bak te kopen. de sinksenfoor staat er maar tot 't einde van de maand.

Comment

Om de hagelschade te herstellen ga je een te dure rekening voorgeschoteld krijgen vrees ik. Ik vind deze 100den keren mooier... Ik zie deze eigenlijk ook wel zitten...
                                        koop jij de mijne

BMW E24 635csi 1985
                                        BMW F10 520da 2012
                                        MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Working...
                                        X