Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat zijn zo de gekende zwakke plekken van n Rover 25 ?
2.0 diesel
bouwjaar 2000
Degelijke wagens ? Rijplezier ?
Of afblijven ?
De dieselmotor is van BMW dacht ik.
zwakke punten, tja... bij de diesels weet ik het niet echt.
bij de benzine-versies de cylinderkoppakking maar da's niet aan de orde bij de dieselmotoren.
voor zover ik hoor en lees op mg-rover fora, zijn er nooit echt problemen met die diesels.
ze zijn luidruchtig, ja, maar ze doen hun werk degelijk.
Nadeel is wel dat je een 2.0diesel hebt met "maar" 115pk
bij de benzine-versies de cylinderkoppakking maar da's niet aan de orde bij de dieselmotoren.
voor zover ik hoor en lees op mg-rover fora, zijn er nooit echt problemen met die diesels.
diesel van bmw??
het is dus een honderd procent rover blok.
een beetje "primitief" in vergelijking met de huidige concurrentie, maar moet geenszins onderdoen voor een FAG mazoutstoof.
geen bekende reuzeproblemen.
goedkoop in aankoop en onderhoud
en rijplezier, wel, de rover is meer gericht op comfort, maar rijd best wel fijn, als je sportief wil kan je beter voor een MG ZR 2.0 gaan.
Is geen motor van bmw (enkel in de 75 dacht ik met 116pk)... Deze heeft 105pk volgens mij, zijn vrij luidruchtige diesels. Heb geen info omtrent de betrouwbaarheid.
Is geen motor van bmw (enkel in de 75 dacht ik met 116pk)... Deze heeft 105pk volgens mij, zijn vrij luidruchtige diesels. Heb geen info omtrent de betrouwbaarheid.
ja, er was ergens een diesel van bmw, en ik dacht in de 25.
My mistake
Ik weet dat in diesels in de 25 enkel een 100pk en een 113pk steekt
ja, er was ergens een diesel van bmw, en ik dacht in de 25.
My mistake
Ik weet dat in diesels in de 25 enkel een 100pk en een 113pk steekt
De BMW diesel zit in de Rover 75 en dan ook Range Rover, Land Rover...
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
De BMW diesel zit in de Rover 75 en dan ook Range Rover, Land Rover...
BMW motor zat in de terreinwagens enkel in de Range (2.5 DS en 3.0D) en in de Freelander (2.0 D), de Defender en Discovery hadden de TD5 motor van Britse makelij.
Comment