Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Karitt sports

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Karitt sports

Heeft iemand hier ervaring met wagens van Karit Sports in Stevoort?
    Ik ben namelijk naar een wagen gaan kijken die daar 2 jaar geleden aangekocht is.
    Ik zou de wagen dus van een particulier kopen.
    Het gaat hier om een zwarte ford focus van 3/2003 met 76.000km.
    De wagen is in zeer mooie staat. De vraagprijs is €9500. De verkoper wil een VAB-keuring laten doen als ik €200 opleg. Hij wil voorlopig niet van die prijs afwijken.
    Wat denken jullie van die prijs en van Karitt Sports?

Ik weet enkel dat de auto's daar tot in de puntjes, zowel vanbinnen als vanbuiten, gepoetst worden. Het is niet gewoon een snelle wasbeurt en snel ff stofzuigen. De persoon die dat daar doet, neemt deze taak echt ter harte.

Comment

Nog iets: een andere wagen die ik gaan bekijken heb is een donkergrijze focus duval met slechts 47.000km. De wagen is ook van 03/2003, maar ik vond die veel minder mooi dan de zwarte. Zijn prijs was zelfs lager, €9000. De meesten raden mij dan ook aan om toch de grijze te kopen omdat die minder kilometers heeft, maar ik vraag me af of dat altijd een voordeel is... Bijkomend voordeel is dat die goedkoper is en meer opties heeft zoals xenon, zij-airbags en tractiecontrole. De zwarte heeft dan weer een 6CD-lader... Het zijn beiden 1.8TDCI met 115pk.
      Welke zouden jullie verkiezen?

Comment

Working...
      X