Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goesting om luxe-BMW van jaren '90 te kopen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door MMario Bekijk Berichten
    Dan zou ik zeker naar deze gaan kijken :

Alpina B12 Gebrauchtwagen gesucht? Hier finden Sie aktuelle Alpina B12 Angebote bei AutoScout24, dem europaweit größten Online-Automarkt.

1e eigenaar / volledig OEM / sportief + luxe / exclusief (slechts 332 stuks) / waardevast !!
    Wat een kanon als ik het geld had zou ik hem zelf kopen ! verdikke die is dik
    Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
    www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
      Deze heeft ook nog mooi materiaal staan;

http://www.premiumclassics.nl/

Autohan
      Autoleitner

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
        Wat een kanon als ik het geld had zou ik hem zelf kopen ! verdikke die is dik
        Dik dik is deze :

Alpina B12 Gebrauchtwagen gesucht? Hier finden Sie aktuelle Alpina B12 Angebote bei AutoScout24, dem europaweit größten Online-Automarkt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MMario Bekijk Berichten
          Interieur is er wat over, de E32 heeft net dat tikkeltje meer klasse, die E38 is een beetje ordinair in die uitvoerig met dat blauwe interieur. Misschien wel leuk als je graag een paarse hoed op hebt met een veer
          Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
            Interieur is er wat over, de E32 heeft net dat tikkeltje meer klasse, die E38 is een beetje ordinair in die uitvoerig met dat blauwe interieur. Misschien wel leuk als je graag een paarse hoed op hebt met een veer

Inderdaad

Comment

paar centjes te duur toch.
              Max 10.000 € zat ik zo te denken.
              Het zou trouwens onze enige wagen worden, we hebben geen twee wagens nodig.

Comment

Of hier. Staan ook verschillende mooie wagens in voorraad.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Muug Bekijk Berichten
                  paar centjes te duur toch.
                  Max 10.000 € zat ik zo te denken.
                  Het zou trouwens onze enige wagen worden, we hebben geen twee wagens nodig.
                  Dat is gevaarlijk he! Oude auto en je kan er zelf niet aan werken? Niet dat het een probleem is maar iets kapot en paar dagen zonder auto kan al rap eens voorvallen.
                  Polo 6n 1.4

Comment

Als je een goede vindt zal er niet zo snel iets aan kapot gaan en zal je met gewoon onderhoud toekomen. Ik kan ook niet werken aan (moderne) auto's, ik probeer het zelf niet. Met al die gevoelige elektronica, bah. Gewoon een goede garagist vinden en dan heb je geen probleem. Alles is nog nieuw te bestellen en bij BMW vandaag besteld is morgen geleverd dus is ook niet zo'n probleem. Ik heb héél m'n achterophanging laten vervangen en de auto heeft 2 dagen in de garage gestaan, dat vind ik vrij straf.
                    Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Ik zou ofwel lpg ofwel diesel overwegen anders staat hij over een paar maanden terug tekoop.
                      Zo een wagens zuipen gewoon als varkens.

Comment

goeie LPG installatie kost nogal wat geld
                        goedkope set of slecht geplaatste is rommel, en hij staat te koop na een hoop mankementen
                        1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                          Ik zou ofwel lpg ofwel diesel overwegen anders staat hij over een paar maanden terug tekoop.
                          Zo een wagens zuipen gewoon als varkens.
                          Hangt vooral af hoeveel km's hij er mee wil doen, als het er niet zoveel zijn zou ik zeker voor een benzine gaan

Comment

Indien de hoge running costs je zouden afschrikken, is een E39 facelift eventueel ook een optie.

E30SHOP.be
                            - Alles voor uw BMW E30.
                            Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                            En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Idd, mijn 530i zou perfect voldoen aan z'n eisen. Eentje vinden in showroomstaat zal je wel vinden voor 8k denk ik.
                              Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                Dit is wat jij zoekt:

Je betaald er natuurlijk wel de prijs voor maar normaal zouden deze auto's top moeten zijn.
                                Die A8 3.7 Quattro zou ik wel zien zitten, amaai zo'n machien
                                MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Ik bezit nu een jaartje een BMW E38 728i nadat ik meer dan 10 jaar met een BMW 5 serie (520d/525d, 525da) gereden heb. Misschien toch maar eens best met eentje rijden zodat je zeker bent dat het dit is wat je zoekt. Goede exemplaren die deftig onderhouden zijn, zijn niet meer makkelijk te vinden. Qua motorisatie zal je eerst en keuze moeten maken. Benzine of diesel. De 725tds is betrouwbaar maar wat loom. De 730d is de ideale maar zoek er maar eens een goede... Het probleem bij de 730d is dat de automaat kapot gaat op 200.000 - 250.000kms omwille van het hoge koppel van de diesel. Je moet maar eens googelen. Ze krijgen het allemaal. En dan ben je voor 4000 euro vertrokken. Ook turbo en injctoren kunnen problemen veroorzaken rond die kmstand. Omwille van die reden heb ik besloten om voor een 728i te gaan. Veel goedkoper in gebruik MAAR een hoog verbruik. Laat je niks wijsmaken een 728i verbruikt 11 liter gemiddeld bij rustige rijstijl. Een 730i rijdt gelijkaardig als een 728i, en is geen meerwaarde. Een 740i is de ideale maar qua taksen vrij duur. Hou er rekening mee dat een 728i niet echt een snelle/vlotte auto is maar eerder een cruiser. Een belangrijk punt is ook de ophanging van de auto E38. Zeker achteraan... Alle 120.000kms heb je vrij grote kosten... Qua rijden is een E38 op comfort gericht. Verwacht geen sportieve wagen, geen wagen om bochten met te nemen,... Het verschil met een E39 5 serie is groot. Ik kan je straks een uitgebreide checklist sturen waarop je moet letten bij de aanschaf van eentje. Persoonlijk zou ik iemand meenemen die er iets van kent want E38 7 series komen snel te koop wanneer er kosten aan zitten te komen.
                                  The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                  BMW F10 520da 2012
                                  MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                  BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                  Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                  VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                    BEEMER? 't Is de moment als je je 7 wil verkopen.
                                    Ik weet het niet of ik mijne wil verkopen... Ik rijd er nog steeds heel erg graag mee en een deftige E39 vind ik niet meer. Alles is te koop maar dan komt er een 630i denk ik. Als de topicstarter interesse heeft, mag hij steeds eens komen kijken.

Hierbij wat info:
                                    Mijn 728i is van 1999, automaat, en is reeds een facelift. 197000kms dacht ik. Donkerblauw buiten en beige leder binnenin. Volledig dealeronderhouden en gekocht van 1ste eigenaar (overlijden 84 jarige). Afgelopen jaar heb ik wel wat geïnvesteerd in de wagen zoals: waterpomp, thermostaat, voorruit, nieuwe zomerbanden, 1 velg met krassen laten herdoen, achterbumper laten herspuiten (krassen), winterbanden, ruitenwissersproeier motortje, ophanging achteraan vernieuwd, rubber opendak, klepdekselpakking,... Ik moet de volledige lijst opzoeken want ben nogal freaky . Volgende week laat ik een check doen om de gehele voorophanging na te kijken.

End an heb ik nog wat extraatjes liggen zoals dubbele beglazing en exclusieve konturstoelen maar ik wil hem OEM houden
                                    Last edited by BEEMER; 26/08/2015, 13:03.
                                    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                    BMW F10 520da 2012
                                    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Als je graag een E39 wilt, wacht dan nog een jaartje voor mij en koop de mijne dan over
                                      De mijne wordt wel vertroetelt dus komt allemaal goed
                                      Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Dank iedereen om me te waarschuwen voor de aandachtspunten van deze wagen. Erg interessant. Maar niet alleen wagens van 21 jaar oud gaat echter kapot, simpelweg alle wagens krijgen defecten, nieuw en oud. En 't is niet omdat het een nieuwe is dat 'm rapper hersteld zou zijn dan een ouwe.... onze nieuw gekochte Skoda Fabia vroeger heeft eens drie maand bij de garagist gestaan eer ze het probleem hadden gevonden. Toen hadden we gelukig nog een Octavia. We doen jaarlijks trouwens zo'n 20.000km.
                                        Maar de advertentie die ik eerder in deze topic al geplaatst heb, vinkt behoorlijk veel juiste dingetjes aan :
                                        - eerste eigenaar
                                        - die eigenaar is overleden (auto wordt dus door iemand anders aangeboden...)
                                        - auto gekocht en onderhouden in eenzelfde garage
                                        - slechts 118.000km
                                        - benzine
                                        - handgeschakeld
                                        - ik heb foto's gekregen van het onderhoudsboekje en het keuringsbewijs
                                        - in mei nog gekeurd zonder opmerkingen
                                        - deze ochtend heb ik met de garage gebeld en het hele verhaal van de particuliere verkoper klopt : in de computer van de garage staat zelfs expliciet vermeld dat de eigenaar overleden is :-)

Spijtig dat 'm grijs is :-) En nogal ver van mijn deur woont om "efkes" langs te gaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
                                          goeie LPG installatie kost nogal wat geld
                                          dat zal zo rond de 2500 euro hangen wellicht

Comment

Working...
                                          X